Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä vittuili siitä, etten ole matkustellut

Vierailija
21.08.2016 |

Hänen on ollut mahdollista matkustaa runsaasti koko lapsuutensa ja nuoruutensa ajan perheensä kanssa ja jopa asua vieraissa maissa.

Minulla ei moista mahdollisuutta ole ollut. Olen käynyt vain viidessä maassa.

Tuntuipa hyvältä kuulla vittuilua aiheesta, aina kun olen matkustamaan halunnut ja aionkin matkustaa, kun rahaa on säästössä tarpeeksi.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
2/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näytä mies käytöstapoja oppineen, empatia täysi nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkös ole matkustellut, jos olet käynyt viidessäkin maassa?

Missä maissa olet muuten käynyt? suomessa muuten on ihmisiä, jotka eivät ole omaa kuntaa kauempana pistäytyneet. tuosta on tehty tytkimuksiakin, että esim. Helsingissä on lapsiperheitä, joiden vanhemmat eivät ole lapsiaan vieneet edes Helsingin keskustaan/lähimmälle uimarannalle, vaikka lapset olisivat jo varhaisteinejä.

Vierailija
4/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla empaattinen poikkis: Aattelitko olla sen kanssa pitkäänkin? Se kyllä  keksii muitakin kettuilun aiheita, siitä voit olla varma. Mä varmaan vapauttaisin hemmon etsimään yhtä paljon matkustellutta naista kuin itse on.

Vierailija
5/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että vain viidessä! Minä vain kahdessa. Mies joka maanosassa :( ei silti koskaan siitäminulle ilkeile.

Vierailija
6/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kehuskella sillä että on kulkenut vanhempien mukana matkatavarana eri maissa.

Vierailija
7/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla on hyvä sauma toivoa poikaystävältä syntymäpäivälahjaksi tai joululahjaksi ulkomaanmatkaa. Muita lahjoja et huoli.

Vierailija
8/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maissa olet muuten käynyt? suomessa muuten on ihmisiä, jotka eivät ole omaa kuntaa kauempana pistäytyneet. tuosta on tehty tytkimuksiakin, että esim. Helsingissä on lapsiperheitä, joiden vanhemmat eivät ole lapsiaan vieneet edes Helsingin keskustaan/lähimmälle uimarannalle, vaikka lapset olisivat jo varhaisteinejä.

Ap vastaa:

Päivän risteily Viroon

Päivä Ruotsissa

Pari päivää Tanskassa

Espanja, luokkaretki

Ranska

No periaatteessa kyllä muutamassa maassa olen ollut, mutta poikaystävääni verrattuna en lähes lainkaan. Hänellä maita on varmaan 15 ja tosiaan asunutkin muutamassa eri paikassa. Rakastan matkustamista ja haaveilen siitä paljon.

En vain pidä hänen alentuvasta suhtaumisestaan itseeni, ihan kuin olisin sivistymättömämpi tai jotain....

Vierailija
9/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen mies

Vierailija
10/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ollut 20-vuotiaaksi mennessä käynyt muualla kuin Ruotsissa, nyt +40-vuotiaana pääasiassa duunimatkojen merkeissä olen käynyt 54 maassa. On myös muuta nähty kuin lenttokenttiä ja hotelleja, vaikken nyt koskaan ole pistänyt suurta painoarvoa kahviloissa istuskelulle tai "kulttuuriin tutustumiselle".

Vierailija
11/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleeko tyyppi KTM:ksi ja onko kotoisin Espoosta?

Vierailija
12/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kuittailisin koko loppusuhteen ajan siitä että toiset ovat niin kermaperseitä etteivät tajua mikä on rajallisella budjetilla mahdollista ja mikä ei.

Vierailija
13/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa:

Päivän risteily Viroon

Päivä Ruotsissa

Pari päivää Tanskassa

Espanja, luokkaretki

Ranska

No periaatteessa kyllä muutamassa maassa olen ollut, mutta poikaystävääni verrattuna en lähes lainkaan. Hänellä maita on varmaan 15 ja tosiaan asunutkin muutamassa eri paikassa. Rakastan matkustamista ja haaveilen siitä paljon.

En vain pidä hänen alentuvasta suhtaumisestaan itseeni, ihan kuin olisin sivistymättömämpi tai jotain....

Keskustele vakavasti tästä hänen kanssaan. Kerro, miltä sinusta tuntuu. Hänen pitäisi herätä. Jotkut ihmiset härnäävät toisia, eivätkä kuitenkaan tarkoita pahaa. Mutta jos asiasta sanotaan, heidän tulisi tajuta. Sitten on niitä, jotka tarkoituksella satuttavat. 

Vierailija
14/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemuksia suhteesta poikaystävän kanssa, joka on perheensä toimesta hemmoteltu? Saa kaiken mitä haluaa.

Toisinaan minusta tuntuu, että maailmamme eivät kohtaa. Ei ole helppoa olla yhdessä miehen kanssa, joka ei ole koskaan joutunut tekemään mitään oman hyvinvointinsa eteen....

Ärsyttää se, ettei hän ymmärrä, etteivät hänen upeat lomamatkansa yms ole hänen omaa ansiotaan. Hän tavallaan nostattaa niillä (ja muilla asioilla, kuten autollaan) egoaan...

ap

Vierailija
15/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt vain Virossa. Minua kiinnostaa vieraat kielet, ei matkustelu vieraissa paikoissa.

Kaikki saavat tehdä mitä tykkäävät ja matkustelu antaa enemmän elämyksiä ja jonkinlaista hiljaista tietoa, mitä ei voi suoraan välittää eteenpäin. Matkustelu ei kuitenkaan sinänsä itsessään johda sen suurempaan oppimiseen, koska siellä maassa voi viettää aikaa vaikka huumattuna ja sitten herätä taas rajan yli tullessa. Matkustelu ei mitenkään automaattisesti johda esim.uuden kielen oppimiseen tai harjoittelemiseen tai historiallisten kohteiden tuntemukseen.

Vierailija
16/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilevaa poikaystävää liian kauan sietäneenä voin sanoa, että jätä tyyppi, jos ei älyä kohentaa käytöstään. Nämä vittuilijat ovat ajatusmaailmaltaan rajoittuneita ja sisimmässään epävarmoja, joiden on pakko pönkittää itseään mollaamalla toisia. Minun vittuilijani keksi lällättämisen aihetta mm. kokemattomuudestani seksin saralla sekä "väärästä" musiikkimaustani - enhän keuhkonnut progejazzista, vaan kuuntelin mm. Amorphista ja Nick Cavea. Toisen lannistaminen siinä on tavoitteena, eikä mikään hyväntahtoinen vitsailu.

Vierailija
17/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten samainen poikaystävä, jonka täällä palstalle kerroin suuttuneen minulle siitä, kun en menkkakivuissani antanut hänelle blow jobbia.

Nyt palstapsykologit kertokaa, onko kyseessä täysnarsku?

ap

Vierailija
18/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 23v enkä ole käynyt kuin Ruotsissa ja Venäjällä tankkaamassa ja hakemassa tupakkaa. Mullekkin on aiheesta "vittuiltu" mutta en välitä koska en oo ikinä ollut mikään reissumies ja jos oikeasti haluaisin matkustella ja nähdä maailmaa olisin jo tehnyt jotain asian eteen.. Olisihan se tavallaan kiva käydä katsomassa joku vaikka halpa Espanja mutta eipä ole tähän päivään mennessä vielä niin paljoa kiinnostanut että olisin alkanut sitä varten säästää.

Vierailija
19/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten samainen poikaystävä, jonka täällä palstalle kerroin suuttuneen minulle siitä, kun en menkkakivuissani antanut hänelle blow jobbia.

Nyt palstapsykologit kertokaa, onko kyseessä täysnarsku?

ap

Älä nyt sano että olet eksäni ottanut??!

Meille tuli myös kahnausta matkustelusta, kun mies oli käynyt vaikka ja missä ja itse en paljon missään, ja hän ei voinut samaan paikkaan matkustaa uudelleen. Vaikka ei olisi mitään ko. maasta jäänytkään käteen. Ja yritti pakottaa menkkakivuissa ja sairaana ottamaan poskeen :D Ääliö mies. En narskusta tiedä mutta tuollainen mies ei ansaitse muuta kuin kengänkuvan perseeseen, noin kuvainnollisesti.

Vierailija
20/33 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh nämä on just näitä rikkaiden perheiden kakaroita, jotka on saaneet kaiken valmiina nenän eteen! Mun nuoruuden säätö oli tuollainen: ihmetteli miksei matkusteltu ulkomaille 10 kertaa vuodessa, miksi asuttiin pienessä rivarikolmiossa, miksi meillä ei ollut bisnesluokan autoa, miksi mulla ei ollut pleikkaria... 

En dissaa rikkaita, mutta voisivat opettaa jälkikasvulleen, mitä vauraan elämän eteen on pitänyt tehdä (jos työtä on pitänyt tehdä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi