Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ystäväni" on lapseni kummi ja ei tule kylään

Vierailija
21.08.2016 |

3v lapseni ei kärsi siitä, että ei tunne kummejaan. On nähnyt kumminsa 1,5 vuotta sitten viimeksi. Minua ärsyttää suunnattomasti kuitenkin tämä ystäväni, joka on ollut yli 20v ystäväni. Piti tulla viime syksynä, viime talvena ja tänä kesänä kylään. Ei kuulemma kerkeäkään (kun käy kaikki mahdolliset festarit ja tapahtumat läpi). Nyt taas laittoi viestin että tulisivat ehkä loppusyksyllä kylään. Minun tekisi mieli sanoa , että ei tarvitse ! Jos kummius ja minun tapaaminen on viimeisellä sijalla , niin ei tarvitse tulla pakkopullavierailulle. Jos on aikaa tavata koko ajan uusia ystäviä ja käydä kaikki mahdolliset tapahtumat, olisi joskus aikaa käydä myös kylässä. Miten tässä tilanteessa pitäisi toimia ? Kannattaako minun vain lopettaa yhteydenpito ? Puhua suoraan? Ongelma on siinä, että ystäväni saattaa mennä voimakkaasti varpailleen jos alan puhua tästä asiasta . Luultavasti ei halua puhua asiasta lainkaan. Ymmärrän kyllä että vaikka he olivat todella innoissaan alkuun kummiudesta, niin todellisuudessa lapsettoman menevän parin voi olla vaikea kuitenkaan innostua loppujen lopuksi lapsesta joka ei ole sukua . Ja ehkä emme ole niin hyviä ystäviä kuin luulin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat olla niitä äitejä jotka jatkuvasti puhuu omasta kersastaan eikä ikinä kysy toisen kuulumisia. Tämä on aika varmasti syy miksi vierailut ei kiinnosta. Itsekin lopetan tälläisten mammojen tapaamisen.

Kyllä kysyn kuulumisia ja olen aina valmis kuuntelemaan toisten huolia. Mutta omat kuulumiseni liittyy yleensä lapsiin, koska olen lasten kanssa vielä kotona. Onhan se varmaan tylsää. Ap

Jos joku on ollut neljä vuotta kotona tekemättä muuta kuin lapsia ja huushollihommia, kyllä se valitettavasti näkyy ja kuuluu. Etenkin jos toinen osapuoli on lapseton. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla