Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälle tehty 3 aborttia

Vierailija
21.08.2016 |

Järkytyin kun kertoi siitä pienessä hiprakassa. Voinko enää olla hänen ystäväänsä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis itse maho ja vihainen, ettei kaveri synnyttänyt lapsia ja antanut niitä sinulle adoptoitavaksi? Ihana ystävä olet. Sinuun kannattaa tukeutua elämän vastoinkäymisissä.

Vierailija
2/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse maho ja vihainen, ettei kaveri synnyttänyt lapsia ja antanut niitä sinulle adoptoitavaksi? Ihana ystävä olet. Sinuun kannattaa tukeutua elämän vastoinkäymisissä.

En ole maho. Minulla on kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on tollo. 

Vierailija
4/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on täysin sama ihminen kuin ennenkin. Nyt vain tiedät hänestä tuollaisen asian. Jos sinulla kerran on itselläsi lapsia etkä ole katkera maho, niin anna olla. Ystäväsi on tehnyt omat valintansa ja sinulla ei ole mitään oikeutta tuomita toista.

Vierailija
5/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Itse en voisi enään olla ystävä... Järkytyn niin aina aborteista.. Mikä muuten on maho?

Vierailija
6/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunhan se toki on itse päätettävä voitko vai etkö mutta miksi et voisi? Voisit ilmeisesti olla kuitenkin jos et olisi asiasta kuullut.

Vierailija
7/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunhan se toki on itse päätettävä voitko vai etkö mutta miksi et voisi? Voisit ilmeisesti olla kuitenkin jos et olisi asiasta kuullut.

Normaali kahden lapsen perheenäiti hän on. EN osannut aavistaa mitään tällaista.

Vierailija
8/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullekkin tehty 3? Miten se muuttaisi kenenkään käsitystä minusta?

Vierailija
9/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt ihmeessä lista, jossa on mainittuna kaikki ne asiat, joiden vuoksi et voi olla jonkun ystävä. Julkaise lista facebookissa ja pyydä näitä 'rikkeitä' tehneet poistumaan elämästäsi. Pian sinulla ei ole enää ystävähuolia, koska ainoat, jotka haluavat jatkossa olla kanssasi tekemisissä ovat kaltaisiasi ulkokultaisia tuomitsijoita.

Vierailija
10/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on.. mullekin tehty 2. Vahinkoja sattuu.

Vierailija
11/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 aborttia kertoo kyllä mielestäni aika holtittomasta elämästä tai sit on pitänyt käydä tosi huono tuuri. Mut ei mikään ystävyyden este, etenkin jos ne häntä itseäänkin vähän painaa/ei halua elää sellaista elämää jossa abortti on vaan ehkäisykeino muiden joukossa.

Vierailija
12/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo kuitenkaan vihainen sille äijälle / niille äijille, jotka kyseiset kolme vahinkoa alle panivat? Jep, jep...

Vierailija
13/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin pelkän otsikon niin mulle ensimmäinen ajatus oli, että lopettaisin ystävyyden. Yksi abortti vielä menis mut jos ei ole vielä siinä toisen kohdalla mitään tajunnu ja pitää tätä yhtenä ehkäsykeinona itsellään, niin vaikuttaa kyllä henkisesti todella epätasapainoiselta ja kylmältä ihmiseltä. Mä en pystyis päivästä toiseen kattella ihmistä joka on päättänyt kolme alkanutta elämää, koska mun sydäntä särkisi jo se yksi

Vierailija
14/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin olisi hiukan järkytys, jos kuulisin jostain ystävästäni saman. Kerran vielä ymmärrän, mutta kolme kertaa tarkoittaa jo sitä, että aborttia on käytetty ehkäisykeinona, eikä ole huolehtinut ehkäisystä etukäteen. Mun mielestä se on niin tyhmää ja vastuutonta, että vaikea olisi olla sellaisen ihmisen ystävä.

Itse en olisi pystynyt aborttia tekemään, mutta en ole asiassa mitenkään ehdoton, jokainen tekee omat päätöksensä. Mutta tosiaan vain yhden kerran ymmärrän, en mitenkään kolmea kertaa.

Vierailija
15/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tehty neljä joten mitä ihmeellistä siinä on

Vierailija
16/16 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni teki kolme aborttia puolen vuoden sisään. Sitä ennen oli tehnyt myös lukuisia vuosien ajan. Minua alkoi inhottaa asia ja pyysin häntä olemaan kertomatta asiasta minulle jatkossa. Alkuun aina siis halusi lasta eikä aina edes tiennyt isää, mutta lopulta aina päätyi aborttiin. Nykyään on pienen pojan äiti. Pakko myöntää, että vuosien takainen käytös (josta en tiedä, jatkuuko kenties vielä), on vaikuttanut mielipiteeseeni hänestä.