Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi ihmisestä jolla ei ole fb:ssa profiilikuvaa?

Vierailija
21.08.2016 |

Minusta outoa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhteen väliin mutta se ahdisti liikaa :D

Vierailija
2/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttäviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu veto.  Pitää huolta yksityisyydestään vaikka tuolla onkin. Pitäisin vielä  fiksumpana jos ei olis koko facessa.

Vierailija
4/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Facebook omistaa käyttöoikeudet kaikkiin kuviin, mitä sinne keksitään ladata. Kaikki eivät halua antaa oman naamansa käyttöoikeutta kaupallisiin tarkoituksiin.

Vierailija
5/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kuvaa.

Aiemmin en juuri käyttänyt facea ollenkaan, vaikka olinkin kirjautunut sinne. Nykyään käytän sitä vain erään ryhmän takia, johon kuulun. En oo vain saanut aikaiseksi asentaa sinne mitään kuvaa ja pitäisi kai eka saada otettuakin joku kelvollinen, minkä kehtais laittaa. Mitään lähinaamakuvaselfiee en todellakaan laittaisi sinne, vaan pitäis olla joku kauempaa otettu, mistä ei tunnista.

Toisaalta ajattelen, että mitä väliä onko kuvaa vai ei, jos en kerran halua sinne tunnistettavaa laittaa. Ei oo mitään hämärätaustaa, vaan ihan vain siksi, että olin aikoinani koulukiusattu ja tää on yks asia, missä se näkyy vieläkin nyt aikuisiällä. Ihan samahan se kuva oikeasti olisi, eikä heitä tod.näk. meikäläisen naamavärkki varmaan enää kiinnostaisikaan millään lailla, mutta en vain jotenkaan pidä ajatuksesta, että heillä olisi millään tapaa joku mahdollisuus "päästä elämääni" edes jollain tapaa niin halutessaan näkemällä profiilini tai kuvani facessa.

Kaikille se vain ei ole niin tärkeä muutenkaan. :-)

P.s. Miten saa profiilin asetukset niin, ettei kaverin kaverit näkisi mitään kirjoituksiani? Näitä henkilöitä kun on esim. serkkuni kavereina, niin en haluaisi, jos esim. serkkuni kirjoittaisi johonkin juttuuni kommentin ja nämä sitten näkyisi näille entisille kiusaajillenikin eli serkkuni kavereille?

Vierailija
6/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin postaisi anonyymisti jollekin palstalle. Todella epäilyttävää.

Vierailija
7/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Fakebookissa puoliksi vasten tahtoaan. Lähinnä, koska on "pakko" olla.

Vierailija
8/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Fakebookissa puoliksi vasten tahtoaan. Lähinnä, koska on "pakko" olla.

Pakko ei ole kuin kuolla, ja minä en koske koko Faseen pitkällä tikullakaan saatikka setvisin mitään asioita kenenkään kanssa siellä.

Vierailija
9/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsuuden kaverini jota en ole nähnyt 25 vuoteen on kuvaton. Epäilen että on rupsahtanut ja susiruma, joten ei löydy yhtään julkaisukelpoista kuvaa. Itsetunto nollissa kun ei mitään kuvaa voi laittaa.