Taksikuskilta kuultua: On kaksi osoitetta, jonne matkaavat KAIKKI RÄPLÄÄVÄT SITÄ S-NAN PUHELINTA!!!
Hki-Vantaan lentoasema, ja
Hernesaaren ranta.
Kommentit (49)
Taksikuskille ei kuulu mitenkään, jos matkustajat tutkivat matkapuhelimiaan. Hän on kuljettaja, jolle maksetaan matkasta.
Ja mitä hemmettiä se kuskille kuuluu mitä matkustaja tekee? Keskttys vaan siihen ajamiseen eikä kyttäisi muiden tekemisiä.
Käytän taksia, jotta voin liikkua paikasta A paikkaan B. En juttuseuran takia
Kentälle mennessä tarkistan aina mahdolliste muutokset ja turvatarkastuksen oletetun odotusajan. Jos kuski siitä hermostuu, niin se on voi voi.
Yksi puhelias ja hyvin tuhti taksikuski kysyi minulta kerran ihan yllättäen, kun selailin puhelinta, että "otatko babyporkkanoita" - ja ojensi puoliksi syödyn pussin takapenkille.
Oli jotenkin niin hellyttävä, etten hennonnut sanoa, etta tunge ne p*leen porkkanat..
Jotta kiitos kiitos vaan!
Mä teen töitä matkalla lentokentälle. Luen sähköposteja ja vastaan niihin. Useimmissa koneissa ei vielä ole verkkoa, siksikin hyvä hoitaa maileja pois alta.
Aika moni taksilla lentokentälle menevä on töissä ja tekee töitä kun on joutilasta aikaa. Paljon hyödyllisempää lukea sähköpostit kuin puhua kuskin kanssa säästä.
Älä käytä kännykkää ratissa...
...mutta ajaessasi kiinnitä huomiota muiden kännykänkäyttöön ja ole siitä hyvin ärtynyt.
Miksi?
Ollaanpa sitä nyt oikein tärkeätä rouvaa, kun pitää oikein taksinkin takapenkillä töitä paiskia...!
Pitäisikö asiakkaan siis keskittyä kuuntelemaan kuskin mielipiteitä maahanmuutosta, politiikasta ja kaikesta yleisestä tunaroinnista, joka maailmassa kuskia häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Mä teen töitä matkalla lentokentälle. Luen sähköposteja ja vastaan niihin. Useimmissa koneissa ei vielä ole verkkoa, siksikin hyvä hoitaa maileja pois alta.
Se on hyvä. Jos niissä olis verkkoja niin varmaan tippuisivat alas.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpa sitä nyt oikein tärkeätä rouvaa, kun pitää oikein taksinkin takapenkillä töitä paiskia...!
Maailma ei pärjäisi ilman näitä tärkeitä osaajia!
Mä selaan monesti vaikka nettiä taksin takapenkillä. Miksi en selaisi? Miksi se ketään häiritsisi? Oman kokemukseni mukaan läheskään kaikki taksikuskit eivät ole itsekään erityisen innokkaita juttelemaan joutavuuksia asiakkaiden kanssa, joten hiljaako mitään tekemättä siinä takapenkillä sitten pitäisi istua?
Vierailija kirjoitti:
Mä selaan monesti vaikka nettiä taksin takapenkillä. Miksi en selaisi? Miksi se ketään häiritsisi? Oman kokemukseni mukaan läheskään kaikki taksikuskit eivät ole itsekään erityisen innokkaita juttelemaan joutavuuksia asiakkaiden kanssa, joten hiljaako mitään tekemättä siinä takapenkillä sitten pitäisi istua?
Ole hiljaa!
Öööö, no mitä haittaa siitä on taksimiehelle?