Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TUPAKOITSIJAT!!!!!!

Vierailija
21.08.2016 |

Käykö teillä muilla näin ikinä?? Oon huomannu, että itellä filtteri kastuu aika paljon syljen takia. Niin oon huomannu, että välillä yhtäkkiä filtteri puolelta pääsee vähän savua ilmaan. Onko tämä epänormaalia?? Siis filtterin päästä saatta nousta vähän savua myös.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OO NORMAALIA TODELLAKAAN!!!

Vierailija
2/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten filtteri voi syljestä kastua? 

Ei ole esteettinen tapa muutenkaan, mutta tuohan on yököttävää, että imeskelet filtteriä. Tupakka pidetään huulten välissä siten, ettei se kosketa suun sisäosia. 

Ja en tunnista muutenkaan ilmiötä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä, että olet tyhmä amis-wt joka myrkyttää itsensä ja koko maailman typerällä tavallaan. Toivon että tupakoitsijat hirtetään torilla ja me hyvikset saamme seistä yleisönä taputtamassa.

Vierailija
4/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mulla vaan kastuu vaikka huulien välissä pidän enkä tunge mihinkään suuhun syvälle.

Ap

Vierailija
5/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö teillä muilla näin ikinä?? Oon huomannu, että itellä filtteri kastuu aika paljon syljen takia. Niin oon huomannu, että välillä yhtäkkiä filtteri puolelta pääsee vähän savua ilmaan. Onko tämä epänormaalia?? Siis filtterin päästä saatta nousta vähän savua myös.

Tottakai sitä pääsee sieltäkin. Imet filterin täyteen savua, niin miksi se ei tulisi sieltä helpointa tietä ulos?

Vierailija
6/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä välillä alkaa yhtäkkiä vähän tulemaan vaikka en edes ime vaan pidän sitä kädessä niin sieltä saattaa yhtäkkiä päästä vähän savua.

Ap

Vierailija
7/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat! Jehna sentään aikas hurjaa!

Vierailija
8/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulipesä on alimpana, niin tottakai savu tulee filterin kautta. Savuke on kuin hormi, jossa lämmin ilma liikkuu aina ylöspäin.

Vierailija
10/10 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella säkin jaksat päätäs vaivata, tulee varmaan aivosyöpä. Ei ku sullahan onkin se jo, kuten myös keuhkosyöpä (eilen viimeks), AIDS, kurkkusyöpä ja sata muuta.