Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olemme naimisissa ja mieheni toisen naisen kanssa etelässä

Vierailija
20.08.2016 |

Yli 20v oltu yhdessä. Mies petti yli vuoden ja välissä kun paljastui lupas lopettaa. Itse olen panostanut avioliittoon myös pettämisen jälkeen kovasti. Ja nyt ,muutaman viikon mies asunut toisen naisen kanssaja minä olen aivan rikki. Tänään lensivät etelään. paikkaan missä miehen kanssa käyty aiemmin ja paikkaan jonne toivoin mieheni kanssa syksyllä pääsevän. meillä piti olla yhteinen lomaviikko.
Ja lapsiakin meillä on. Olen vaan niin järkyttynyt ettei meidän elämä loppujen lopuksi merkannut mitään. Ja pelkään et jään ite nyt yksin loppuiäksi katselemaan toisen onnea. On tosi raskasta kun ei edes muista elämää ilman miestä. Ja mies aina antanut luotettavan kuvan itsestään.
Mä mietin monesti et mitä näitten toisten naisten päässä liikkuu myös. Vaikka mieheni on osoittautunut pettymykseksi. On naisella myös takana avioliittio jossa sen mies on pettänyt ja jättänyt. Ja nyt saavat viettää aikuista hauskaa elämää kun naisella on aikuiset lapet. meidän nuoret nyt kotona vielä osa pitkään. Ite en ikinä sekaantus keneenkään varattuun. Kyllä mulla empatiaa ja vastuuntuntoa olis etten haluiasi kenenkään avioliittoon sotkeutua,
Tuntuu hirveeltä et viettävät nyt romanttista lomaa. Tuntuu et se nainen varasti mun elämän ja mun matkan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa se avioero vireille nyt heti ellet jo laittanut. Ei se  sen naisen vika ollut vaan ihan ite sun miehes päätti olla sulle uskoton.

Vierailija
2/3 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle! Toivottavasti löydät vielä täydellisen miehen itsellesi ja silloin tämä tuska tuntuu niin pieneltä! :) Aika parantaa vaikka nyt ei sitä uskoisi

Ja kusipäät saavat pitää toisensa.... kunnes jompi kumpi pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tuskaa on vaikea käsittää. En ymmärrä miten rakas ihminen on voinut kuukausi kaupalla valehdella minulle ja samalla viettää aikaa toisen naisen kanssa. Tuntuu e ten kuitenkaan tuntenut miestäni vaikka tunnettu yli 20 vuotta.