Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en tule raskaaksi?

Vierailija
20.08.2016 |

Jätin pillerit pois puolisen vuotta sitten, mutta lasta ei kuulu :( ollaan nuoria molemmat, mies 25 ja minä 23. Vähän ihmetyttää, kun en ole vielä tullut raskaaksi. Mitä syitä voi olla ettei raskaudu? Onko jommankumman "vehkeet" sellaiset ettei vaan onnistu.

Mulla on ollut paljon bakteerivaginoosia, olen koittanut hoitaa vaikka millä, mutta haju tulee aina takaisin. Olen menossa ensi viikolla taas lääkäriin. Voiko tuo emätintulehdus olla syynä etten raskaudu? Muilla kokemuksia bakteerivaginoosista ja raskaudesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on aika lyhyt aika, ei kannata hermostua vielä. Paljon vaan yritystä ja mene lääkäriin vaatimaan vaikka antibioottikuuri tohon tulehdukseen. Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Puoli vuotta ei ole vielä mitään. Jos vuoden aikana ei ole raskautta tapahtunut, niin sitten voit miettiä. Klamydia kannattaa hoitaa pois, jos sellainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemuksia?

Vierailija
4/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tikuttanut ovulaatiota? Kuinka usein harrastatte seksiä? Ei tuo vaginoosi varmasti helpotakaan raskaaksi tulemista. Onko kuukautiskierto säännöllinen? Tuo oviksen tikutus on ensimmäinen mitä kannattaa tehdä, jos et ole vielä tehnyt. Saat tietää ainakin sen, ovuloitko vai et ja tulee oikeaan aikaan harrastettua seksiä. Yleisimmät syyt taitaa olla miehen sperman huono laatu ja naisella kiertoon ja ovulaatioon liittyvät ongelmat.

Vierailija
5/5 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerivaginoosi voi lisätä keskenmenon riskiä, mutta ei estä raskautumista. Klamydia (myös aiemmin sairastettu) voi aiheuttaa lapsettomuutta.