Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain sotkun tms aikaan kun yövyin miehen luona.

Vierailija
20.08.2016 |

Lopetin oman työni tältä kesältä ja pakkasin kamani autoon. Sellanen kesäkauden homma. Ilta oli jo yön puolella kun sillee tuttu mies tuli siihen jutustelemaan. Oli tulossa jostain ranta tai kalastus hommeleista. Mainittin siinä että lähen ajelee kotiin aamulla, nukun autossa. Mies sano het että eikun tuut heille yöksi. Vastustelin mut lupaus suihkusta ja aamukahveista vei voiton. Nukuin kammarissa ja aamulla lähin. Nyt sen miehen muija syyttelee mua vaikka mistä. Mutta mitää ei tapahtunu. Juttu oli kaveripohjanen. Miten sen eukon saa tajuumaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sunhan tehtävä ei sitä ole vakuutella. Voit vahvistaa kaverisi tarinan, mutta miehesi se joutuu akkansa vakuuttelemaan.

Vierailija
2/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*siis kaverisi, ei miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vaa se että muija soittelee mulle ja kehittelee musta nuoria että olen tuhonnu liiton.

Vierailija
4/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella jotsin kuukautissotkuja 😀

Vierailija
5/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että miehet ei kiinnosta sua.

Vierailija
6/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkaa soittelua niin uhkaat poliisilla. Jos ei ole mies itse tajunnut, että suhde on tuolla tolalla tai että vaimoke herkästi epäluuloinen, niin ei ole kovin montaa ajatusta suhteelle tai rakkaalleen uhrannut. Sietääkin saada vähän huutia.