Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannutko, jos vieraasi lisää kahviin maitoa?

Vierailija
20.08.2016 |

Tai pizzan päälle oreganoa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos tarjolla on kermaa.

Vierailija
2/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä siitä voisi loukkaantua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta totisesti loukkaannun. Mun vieraiden pitää lompsauttaa kahviin lusikallinen voita, koska minäkin teen niin ;)

Vierailija
4/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai loukkaantuisin! Johan on törkeää, jos käyttäytyy noin. Ajaisin tuommoset vieraat harjan kanssa kaatosateeseen.

Vierailija
5/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan periaatteestakin. Sitten tulen mököttämään vauvapalstalle ja valitan, että kuinka wt-vieraita mulla kävikään.

Vierailija
6/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannun! Kyllä muidenkin pitää juoda kahvi mustana kun minä tykkään siitä niin!

Vierailija
8/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kahviini vai hänen?

Vierailija
9/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos mä tykkään kahvista mustana niin kaikkien muidenkin pitää tykätä. Sen varmistamiseksi mulla on jääkaapin ovessa lukko, ei ilmesty maitopurkki vahingossakaan kahvipöytään.

Vierailija
10/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn etukäteen, käyttääkö vieras maitoa. Jos käyttää, tarjoan hänelle halpaa vierasvarakahvia. Kun maksan paikallisen paahtimon vaaleapaahtoisisesta kenialaisesta tilakahvista 15 e per 250 gramman paketti, en halua sen aromeja pilattavan maidolla.

Vierailija
11/11 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn etukäteen, käyttääkö vieras maitoa. Jos käyttää, tarjoan hänelle halpaa vierasvarakahvia. Kun maksan paikallisen paahtimon vaaleapaahtoisisesta kenialaisesta tilakahvista 15 e per 250 gramman paketti, en halua sen aromeja pilattavan maidolla.

Ihan ymmärrettävää. En minäkään tarjoaisi kallista konjakkia ihmiselle, joka ei sitä arvostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän