Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex teki oharit

Vierailija
20.08.2016 |

Ai hitto ottaa pannuun!! Oli suunitellut täks illaks meneväni läheiseen ottamaan muutaman sidukan, ja nukkua koko yön! Nyt sit teki oharit eikä muka pystykkään ottaa lasta.. Kaiken lisäks syyt oli että tulee olympialaiset ja haluu itekki ottaa. Lapsi nyt vuoden, ja ollaan oltu erossa 6kk. Tän olis pitäny olla eka kerta et pääsen johonki ja saisin nukkua, lapsi kun edelleen valvottaa yöt :(

Kehtaa vielä syyllistää mua, on kuulemma arvelluttavaa etten jaksa arkee lapsen kans vaan pitäis saada vapaailta... :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa vielä, kun ihan tosissaan tartteis sitä hengähdystaukoo ja unta... Ja tästä ollu puhetta jo kauan. Exällä itellää ollu rahat loppu ja oon lainannu sille hyvää hyvyyttäni. Auttanu siis. Ja sit tämmöstä.. Ohareiden lisäks et kehtaa syyllistää mua :/

Musta tuntuu että yrittää pitää mua jotenki otteessaan.. Etten vaan pääse viihtymään, saatanhan hyi tavata jonku toisen vaikka! Inhottaa vaan et mites jatkot, pitääkö tällästä vaan sietää...

Ap

Vierailija
2/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah! Just sain viestin et oli kuvitellu et mä tuun yhdessä sinne yöks.. Ettei hänen tartte hoitaa yöheräilyjä kun katsoo olympialaisia!! Voi makarooni sentään, nyt meni vielä enempi yli?! Eihän tossa oo mitää järkeä, ilmeisesti kuvittelee että pelkkä hänen läsnäolo saa mun yöunet paremmiks :P tiiä pitäskö itkee vai nauraa..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( ala rakentaa omaa turvaverkkoa nyt.

Vierailija
4/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut mistäs sitä rakentais.. Omat sukulaiset ja vanhemmat asuu +50km vähintään, eikä mul oo autoa. Mul on muutama kaveri täällä, mut ei kunnon ystävää.. Ei tunnu olevan aikaa että pääsis kunnolla tutustumaan :( kyllähän sitä varmasti sais jotain kunnan kotiapu juttua, mut ei paljon auta kun haluaisin käydä sidukalla tai nukkua yön (päikkäreillä en saa lepoo kunnolla).. Tietty vois palkata lastenhoitajan mut hirmusti en osaa luottaa tuntemattomiin omassa kodissa ja

Näin pienen kans.. Höh.

Eteenpäin sanos mummo lumessa! Jaksettava on 👍

Ap

Vierailija
5/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pistäisit sille kiviriippaeksälle rajat ja panisit hänet kantamaan vastuuta lapsestaan, vaihtoehtona sille, että suljet hänet elämästänne pois.

Vierailija
6/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut?

Vierailija
7/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetat sille eksälle lainaamisen ja säästät ajokorttiin ja autoon. Se on hyvä muutenkin olla jos tulee vaikka hätätilanne ja pitää viedä lasta lääkäriin. Ala rakentaa turvaverkkoa pikaisesti ja ota asenteeksi se, että eksästääsi ei kannata luottaa, hän olkoot vain kiva lisä lapsesi elämässä:)

Vierailija
8/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kokkolassa..?

Ja joo, rajat on toki laitettava enkä tietysti lainaa enään, kun osoitti et apu ja tuki (ja vastuu?!) ei toimi molemmin päin :/

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi