walk the line
Kommentit (12)
kannattaa katsoa vaikkei kantrin ystävä olisikaan. minusta se oli lämmin, koskettava, realistinen, inspiroivakin.
En todellakaan itse pidä kantrista mutta tämä leffa oli todella koskettava kahden ihmisen rakkaustarina ja kertomus Johnny Cashin mielettömästä elämästä. Cash vietti sellaista elämää nuorempana ettei moni usko, paljon vaikeuksia ja rankkaa kiertue-elämää, viinakin meinasi miestä viedä. Kiersi jenkkejä Elviksen ja muiden sen aikaisten rocktähtien kanssa vanhoilla amerikkalaisilla autoilla ympäri maata. Mutta parasta leffassa on se että kaikki on todella tapahtunut, esim. kaukorakkaus June Carteriin, ympäristön ja läheisten painostuksesta he eivät toisiaan saaneet vaan sinnittelivät väärien ihmisten kanssa vuositolkulla.
Pääosien näyttelijät lauloivat muuten leffassa itse! Reese Witherspoon on Oscar ehdokkaana roolityöstään tässä leffassa, eikä ihme. Varatkaa nenäliinoja mukaan leffaan:) Itse jouduin hieman itkemäänkin kun oli niin koskettavia ihmiskohtaloita.. Suosittelen lämpimästi!!!! Niille jotka eivät tiedä, Johnny Cashin vaimo kuoli oliko se vuonna -03 vai -04, ja jokunen kuukausi sen jälkeen Johnny kuoli itse. Ei ehkä jaksanut elää ilman elämänsä suurta rakkautta:(
vaimonpettämisineen ja pillereineen varsin vastenmielisiksi. Ensin annettiin ymmärtää että Johnny suunnilleen pakotti Vivianin naimisiin ja muutaman vuoden päästä ei pitänyt sitä yhtään minään. Minusta se pinnallinen, lapsiin ripustautunut vaimonhepsankeikka ois ansainnu vähän parempaa. Mut June Carter kuvattiin tosi viehättäväksi ja kiehtovaksi ihmiseksi, joka jotain sit kai näki siinä Johnny-luuserissa.
Vierailija:
En todellakaan itse pidä kantrista mutta tämä leffa oli todella koskettava kahden ihmisen rakkaustarina ja kertomus Johnny Cashin mielettömästä elämästä. Cash vietti sellaista elämää nuorempana ettei moni usko, paljon vaikeuksia ja rankkaa kiertue-elämää, viinakin meinasi miestä viedä. Kiersi jenkkejä Elviksen ja muiden sen aikaisten rocktähtien kanssa vanhoilla amerikkalaisilla autoilla ympäri maata. Mutta parasta leffassa on se että kaikki on todella tapahtunut, esim. kaukorakkaus June Carteriin, ympäristön ja läheisten painostuksesta he eivät toisiaan saaneet vaan sinnittelivät väärien ihmisten kanssa vuositolkulla.Pääosien näyttelijät lauloivat muuten leffassa itse! Reese Witherspoon on Oscar ehdokkaana roolityöstään tässä leffassa, eikä ihme. Varatkaa nenäliinoja mukaan leffaan:) Itse jouduin hieman itkemäänkin kun oli niin koskettavia ihmiskohtaloita.. Suosittelen lämpimästi!!!! Niille jotka eivät tiedä, Johnny Cashin vaimo kuoli oliko se vuonna -03 vai -04, ja jokunen kuukausi sen jälkeen Johnny kuoli itse. Ei ehkä jaksanut elää ilman elämänsä suurta rakkautta:(
uudelleen " leading manin" maskuliinisen/feminiinisyyden ja seksikkyden ihan kuten Mick Jagger teki aikoinaan rockille ja mä olen tosta monimutkaisesta ajatuksesta kyllä ihan samaa mieltä!
" He' s creating a new kind of sexy leading man. ... He' s redefining what handsome and beautiful means to us, like Mick Jagger did."
Reese sai Oscarin!!!! Se oli ansaittu patsas! Hän kertoi haastattelussa että antaa pystit tyttärelleen joka laittaa niiden päälle nuken vaatteita ja leikkii niillä:) Ja aina kun hän menee johonkin gaalaan tytär toivoo että äiti voittaisi niin saisi uuden lelun. Ja tytär oli sanonut että äidin itäisi voittaa Oscar koska on maailman paras äiti:) Vaikuttaa siltä että perhe on muutenkin aina etusijalla tälle staralle, hieno juttu. Ja hieno leffa, sä joka haukuit pettämisiä ja muuta jota leffassa oli, niin Johnnyn elämä ei todellakaan ollut helppoa, väkivaltainen isä ym. ongelmat. Hän kuitenkin selätti viina- ja pilleriongelmat, tuli uskoon ja puhui paremman elämän puolesta elämänsä loppuun asti. Ei hän todellakaan ollut ylpeä huuruisesta elämästään. Tämä on erään ihmisen elämäntarina ja hieno sellainen, rankkoine asioineen.
Vai eikö kiinnosta vastata?