Avokkini himoitsee toista naista!?
Minulla ja avokilla on ollut suhteessamme vähän kuivempi kausi. Mies on väsyttävässä vuorotyössä , eikä seksille ole ollut aikaa ja ei jaksamista. Hän on kuitenkin ollut nyt lomalla ja tänä aamuna hyvin nukuttujen öiden jälkeen vihdoin lohkesi! kuitenkin römpsäyttäessäni häntä hän sanoi toisen naisen nimen!!!! Ahdistaa , tunnen itseni niin petetyksi ja en tiedä miten tästä eteenpäin? onko mahdollista että kyseessä oli puhdas vahinko?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä täällä jotkut puolustelevat AP:n miestä?? Ihan oikeasti, olisitteko mielellänne vaan miehen kanssa joka huutelee sängyssä toisten naisten nimiä? Enpä oikein usko.
Kyllä tuo on ihan inhimillistä. Miehillä on haluja, jos ei tuollaisen pihtariakan kanssa pääse niitä toteuttamaan niin ihmekös tuo on jos haaveilee muista. Ja enpä ihmettelisi jos olisi jotain viritystäkin jonkun tiukan parikymppisen kesätyöntekijän kanssa. Turha kieltää ettei kaikki miehet olisi joskus haaveilleet tuollaisesta.
En muuten ole pihdannut ja olen aina halunnut paljon seksiä ja sitäpaitsi olen ihan timmissä kunnossa!! mies on tehnyt vaan paljon töitä
ap
Ongelma onkin varmaan juuri tuossa. Miehesi haluaisi alistuvan, herkän naisen tuollaisen äijämäisen amatsonin sijaan. Ole nainen ja anna miehesi hoitaa hommat ensi kerralla ilman että itse käyt heti päälle. Minulla lerpahtaisi tuollaisen naisen kanssa välittömästi. Toki suihin voit jatkossakin ottaa aktiivisesti, mutta muista siinäkin alistuvuus, ei päällekäyvyys.
No mitä helvettiä , kun jos mies ei halua olla seksissä aktiivinen niin jos en ole niin eihän meillä sitten ole seksiä??
ap
Ap, miksi edes olet tuollaisen miehen kanssa? Jos mies ei tee aloitteita etkä pysty edes luottamaan häneen. Kauanko olette olleet yhdessä? Lapsia teillä ei ilmeisesti vielä ole. Lähde kävelemään nyt kun se on vielä helppoa. Vaikka aika epätoivoiselta tapaukselta vaikutatkin viestiesi perusteella.
Mies on ollut hyvä muuten mutta ei vaan ole halunnut seksiä paljoa koska kuten sanoin aikaisemmin niin hänellä on tosi raskas työ. Lisäksi hän viihtyy kavereiden kanssa ja ymmärrän sen kun raskaan työn jälkeen täytyy päästä tekemään jotain kivaa. mies on kyllä tosi hyvä mies enkä haluaisi jättää häntä , mutta haluaisin vaan jutella miehelle tästä, miten saan miehen puhumaan?
ap
Huoh, haluaa viettää aikaa kavereiden kanssa muttei halua seksiä? Aika epätyypillinen mies... Taitaa olla aika hyvä "kaveri" jolta saa seksiä, muutakin kuin ihme römpsäytyksiä.
Näinpä. Ei ne kaverit mene oman avovaimon edelle, varsinkaan tuollaisessa tilanteessa jossa seksielämä kutistuu miehen prioriteettien takia olemattomiin. Ap, oletko tutkinut miehen kännykän ja facebookin? Kyllä sieltä se toinen nainen löytyy.
Kun en vieläkään tiedä millälailla saisin tietää miehen kännykän salasanan
ap
Pyydä suoraan häneltä lupa tutkia puhelin. Jos ei anna, selkeästi salaa jotain eli pettää. Jos antaa tutkia niin hyvä sulle, muista myös katsoa poistetut tiedot jos ne jostain löydät.
En mäkään nyt välttämättä antaisi toisen tutkia mun kännykkää vaikka en petäkään joten miten voin olla varma että jos mies kieltäytyy että hän pettää?
ap
Ja vielä uskot kun äijä kiistää vaan? :D on silläkin pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä uskot kun äijä kiistää vaan? :D on silläkin pokkaa.
ei se kiistä, se ei vaan puhu. Ei mies yleensäkään puhu paljoa mutta nyt on tosi hiljainen
ap
Pojat on poikia! Pettää varmaan mutta et sä tuun koskaan löytämään miestä joka ei pettäisi, naisilla sama juttu. Deal with it tai elä sinkkuna :)
N38 ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Pojat on poikia! Pettää varmaan mutta et sä tuun koskaan löytämään miestä joka ei pettäisi, naisilla sama juttu. Deal with it tai elä sinkkuna :)
N38 ikisinkku
Ikävää, että sinulla on tällainen kokemus parisuhteistasi. Kuitenkaan et voi olettaa, että kaikilla asia olisi näin. Omassa lähipiirissäni en ole kuullut yhtäkään pettämistapausta eikä minua ole petetty tai minä pettänyt. Taidat vain välitä vääränlaisia kumppaneita, mitä jos vaihtaisit miestyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
N38 ikisinkku
en minä ainakaan ikinä pettäisi eikä mieskään sellaiselta vaikuta kun on aina tuominnut pettämisen, en vaan voi uskoa, että mies pettäisi.
ap
varmaan itsekin tajuat että ei tuo mikään vahinko ollut, haluat vain uskoa parasta ah niin ihanasta miehestäsi. sanoisin että pariterapiaan mars tai sitten vaan ero. ei tollaisesta päin naamaa valehtelusta tuu yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
varmaan itsekin tajuat että ei tuo mikään vahinko ollut, haluat vain uskoa parasta ah niin ihanasta miehestäsi. sanoisin että pariterapiaan mars tai sitten vaan ero. ei tollaisesta päin naamaa valehtelusta tuu yhtään mitään!
nokun ei mies vieläkään ole valehdellut vaan ollut hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38 ikisinkku
Ikävää, että sinulla on tällainen kokemus parisuhteistasi. Kuitenkaan et voi olettaa, että kaikilla asia olisi näin. Omassa lähipiirissäni en ole kuullut yhtäkään pettämistapausta eikä minua ole petetty tai minä pettänyt. Taidat vain välitä vääränlaisia kumppaneita, mitä jos vaihtaisit miestyyppiä?
Voi kuule, varmasti se sunkin mussukkasi kyyläilee niitä parikymppisiä herkkuperseitä, varmaan pari kertaa baarireissulla vessapanojakin näiden kanssa harrastanut. Ne ovat vain niin helppoja eikä niistä jää kiinni, pystyy esittämään niin uskollista kumppania ja pesää saa vielä omaltakin samalla ;) elä vain siinä uskossasi, helpompaa se on kuin myöntää todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa tosi uskottavaa tollanen mykkäkoulu? :D siis mitä ihmettä, kysyt kuka tämä nainen on ja hän vain tuijottaa takaisin sinuun hiljaa?? suorastaan koominen ajatus :D
Työtapaturma. Sattuu aina välillä. Lipsalti multakin pukilla edellisen naisen nimi...äkkiä se toinen osapuoli onneksi leppyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38 ikisinkku
en minä ainakaan ikinä pettäisi eikä mieskään sellaiselta vaikuta kun on aina tuominnut pettämisen, en vaan voi uskoa, että mies pettäisi.
ap
Se että et voi uskoa sitä ei tarkoita etteikö hän olisi pettänyt. Todennäköisesti on, ainakin ihastunut toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa tosi uskottavaa tollanen mykkäkoulu? :D siis mitä ihmettä, kysyt kuka tämä nainen on ja hän vain tuijottaa takaisin sinuun hiljaa?? suorastaan koominen ajatus :D
Eikun ei katso minua kun pelaa jotain peliä kuulokkeet päässä, niin se usein muutenkin tekee kun mies kaipaa paljon omaaaikaa
ap
Eikö ihmisellä saisi olla fantasioita seksin aikana? Ymmärrän että on tosi tökeröä ja sopimatonta huutaa jonkun ihan muun nimeä seksin aikana, mutta kai nyt kaikki joskus fantasioivat muista sekstaillessaan? Eikä se tarkoita sitä että jo oltaisiin nussittu muita/ihan heti aikeissa. Ehkä miehelläsi oli tällainen tilanne ja se nyt paljastui vähän nolosti. Puhu sen kanssa heti,kyllä sen pitäisi tajuta että tuo loukkaa vaikka olisi vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisellä saisi olla fantasioita seksin aikana? Ymmärrän että on tosi tökeröä ja sopimatonta huutaa jonkun ihan muun nimeä seksin aikana, mutta kai nyt kaikki joskus fantasioivat muista sekstaillessaan? Eikä se tarkoita sitä että jo oltaisiin nussittu muita/ihan heti aikeissa. Ehkä miehelläsi oli tällainen tilanne ja se nyt paljastui vähän nolosti. Puhu sen kanssa heti,kyllä sen pitäisi tajuta että tuo loukkaa vaikka olisi vahinko.
No ei mulla vaan oo ikinä tullut mieleenkään, ihan omasta miehestäni nautin täysin rinnoin seksin aikana, tuntuisi oudolta ajatella ketään muuta?? Mutta tosiaan ties vaikka Ap:n mies olisikin fantasioinut, siihen en ota kantaa. Kuitenkin tuo mykkäkoulu on minusta outoa käytöstä...
Jos toinen osapuoli puhuu römpsäyttämisestä, niin ihmekös se on, jos toiselta puolestaan lipsahtaa väärä nimi?
:D en kestä mikä idiootti tää ap on! "mutku mun mies on aina niin hyvä valivali" miksi kysyt jos oot jo päättänyt ettei tää mies oo pettänyt??
Pyydä suoraan häneltä lupa tutkia puhelin. Jos ei anna, selkeästi salaa jotain eli pettää. Jos antaa tutkia niin hyvä sulle, muista myös katsoa poistetut tiedot jos ne jostain löydät.