Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamera räpsähti liikennevaloissa

Vierailija
20.08.2016 |

Milloin tulee kutsu poliisilaitokselle? Luulin ajavani vain keltaisella ja edelleenkin mielestäni olin ylittänyt sulkuviivan ennen punaisen vaihtumista, mutta salama räpsähti kun olin keskellä risteystä.

Päiväsakkoja sitten tulee. Kuinka nopeasti kutsuvat poliiasemalle? Haluaisin maksaa sakot nopeasti pois mieltä kalvamasta. 600-2000 kai tulossa, reilu tonni jos 15 päiväsakkoja selviää. Toivon todella että vähempi riittäisi eli 8 päiväsakkoa, kun ajoin hitaasti kun hölläsin kaasun risteyksessä. Liekö se syynäkin räpsyyn, jos olisin kiihdyttänyt, en olisi narahtanut.

Ja yleensä ajan todella nätisti, en edes keltaisella. En tiedä mikä aamuruuhkan virhearviointi tämä oli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö edes mittasiko se punasia päin ajoa vai ylinopeutta. Vai tulitko vaan leuhkimaan isoilla tuloillasi?

Vierailija
2/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylinopeutta ei ainakaan ollut päinvastoin ajoin ilmeisesti niin hitaasti keltaisilla että kamera ehti ottaa. Nostan nimittäin aina keltaisella jalan kaasulta. Kiinnostaa vain, kuinka nopeasti kutsuvat jos kutsuvat. Kun aikaisemmin en ole liikenteessä rötöstellyt. Ja summa on joka tapauksessa niin suuri että siihen mieluummin varautuu etukäteen. Kamerasakot tai oikeastaan huomautus ylinopeudesta miehelle ovat tulleet melko nopeasti. Onko sillä muuten merkitystä, oliko valvontakamerasta kylttiä? Nimittäin ei ollut ainakaan sillä tiellä mitä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikään kamera ollut vaan joku heijastuma.

Vierailija
4/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä sen läänin poliisilaitokseen - ei tarvitse jäädä arvuuttelemaan.

Vierailija
5/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt kyllä minnekään poliisille ala soittelemaan ja tarjoutumaan sakotettavaksi. Tulee jos tulee mutta olisi kiva tietää aika suurinpiirtein missä ajassa kutsu tulee jos on tullakseen.

Vierailija
6/6 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni joku puoli vuotta. Trafi sen hoitaa eikä kyttis. Olin onnellisesti ehtinyt jo unohtaa koko jutun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän