Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni haluaa seksiä koko ajan

Vierailija
20.08.2016 |

En valita asiasta kuitenkaan, mutta onko tällainen käytös yleistä? Viime aikoina vaimoni on halunnut seksiä kanssani lähes jokapäivä, ennen harrastimme 2 kertaa seksiä viikossa ja nykyisin 6-7 kertaa viikossa ja viikonloppuisin saatetaan rakastella
useampi kerta päivässä.
Onko muita pariskuntia joilla vauhti sängyssä kasvaa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Tuo on ihan hormonaalista. Tuossa kohtaa kun edellisestä synnytyksestä on lähes vuosi, niin naisen lisääntymisvietti alkaa huutamaan lujaa. Keho on palautunut edellisestä ja uutta pullaa pitäisi saada uuniin.

Normaalistikin naisen himot alkaa jylläämään siinä kolmenkympin kieppeillä ihan uusilla kierroksilla ja muuttuvat paljon orgasmiherkemmiksi.

Sinulla on edessäsi nautittava vuosikymmen, kunhan vain pelaat korttisi oikein.

Vierailija
22/45 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on käyny vieraissa. Mutta ongelmasi on positiivista laatua silti :D

No ei nyt sentään. Ja mitä järkeä on käydä vieraissa?

ap

On se. Usko ny. Nainen kun käy vieraissa, niin sitä alkaa oma ukkokin panettamaan jatkuvasti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

halevetin harvinaisuuksia tommoset vaimot 35+ tienoilla, en tiä montako lasta onko vaimos ihan terve mutta puolinymfoja on vain 2-5% perheenäideistä

Vierailija
24/45 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne. Tuo on ihan hormonaalista. Tuossa kohtaa kun edellisestä synnytyksestä on lähes vuosi, niin naisen lisääntymisvietti alkaa huutamaan lujaa. Keho on palautunut edellisestä ja uutta pullaa pitäisi saada uuniin.

Normaalistikin naisen himot alkaa jylläämään siinä kolmenkympin kieppeillä ihan uusilla kierroksilla ja muuttuvat paljon orgasmiherkemmiksi.

Sinulla on edessäsi nautittava vuosikymmen, kunhan vain pelaat korttisi oikein.

Kiitos! Nämä viimeiset ajat on ollut todella nautinnollista.

Rakastan vaimoani yli kaiken ja seksi on aivan ihanaa niin ihanan naisen kanssa. :)

ap

Vierailija
25/45 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah tuolle vieraissa käynyt kommentille 😂 Itse oon piirun verran yli kolkyt nainen ja ai hitto kun ap:n kuvaus osu ja uppos! Ihan vähintään viisi kertaa viikossa saatava melaa mekkoon, viikonloppuisin useampi kerta päivässä ja ikinä en puolisoani ole pettänyt! Itse pidän tätä oikein kivana muutoksena ja ajattelen kuuluvan ikään. Todellakin se fiilis, että toista rakastaa ja haluaa on aivan pitelemätön. Myös lasten myötä on oppinut itsestään paljon ja kun siihen lisätään toimiva keskusteluyhteys ja hyvä parisuhde, niin tuntuu että voisi harrastaa seksiä vaikka koko ajan. Rohkeus, kokeilunhalu ja itseluottamus sängyssä ovat myös kasvaneet. Oi, olen tyytyväinen ja niin on mieskin vaikka joskus tunteekin ettei millään jaksaisi taas 😂 En sinuna epäilisi pettämistä tai sairauksia, syyttäisin biologiaa ja ihan vain itseäsi, jos kerran saat vaimossasi tuollaisen halun syttymään 👍

Vierailija
26/45 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah tuolle vieraissa käynyt kommentille 😂 Itse oon piirun verran yli kolkyt nainen ja ai hitto kun ap:n kuvaus osu ja uppos! Ihan vähintään viisi kertaa viikossa saatava melaa mekkoon, viikonloppuisin useampi kerta päivässä ja ikinä en puolisoani ole pettänyt! Itse pidän tätä oikein kivana muutoksena ja ajattelen kuuluvan ikään. Todellakin se fiilis, että toista rakastaa ja haluaa on aivan pitelemätön. Myös lasten myötä on oppinut itsestään paljon ja kun siihen lisätään toimiva keskusteluyhteys ja hyvä parisuhde, niin tuntuu että voisi harrastaa seksiä vaikka koko ajan. Rohkeus, kokeilunhalu ja itseluottamus sängyssä ovat myös kasvaneet. Oi, olen tyytyväinen ja niin on mieskin vaikka joskus tunteekin ettei millään jaksaisi taas 😂 En sinuna epäilisi pettämistä tai sairauksia, syyttäisin biologiaa ja ihan vain itseäsi, jos kerran saat vaimossasi tuollaisen halun syttymään 👍

Kiitos paljon! Kuulostat muuten ihan vaimoltani!

Vaimoni sanoi myös ettei ymmärrä pettämistä ja sanoi olevansa kanssani niin onnellinen niin se on lisännyt haluja aivan mielettömästi. Ollaan molemmat ihan umpirakastuneita toisiimme ja usein tekee mieli rakastella kun vaan rakastaa toista niin paljon. :)

ap

Vierailija
27/45 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin alkoi kiinnostaa enemmän vasta vanhempana. Estrogeenin vähetessä muasarjojen erittämän testosteronin vaikutus korostuu.

N

Vierailija
28/45 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin alkoi kiinnostaa enemmän vasta vanhempana. Estrogeenin vähetessä muasarjojen erittämän testosteronin vaikutus korostuu.

N

Ei tuossa iässä vielä estrogeenien pitäisi laskea.  Jos on vaihtanut yhdistelmä-e-pillerit keltarauhashormonia sisältävään ehkäisykapseliin, voi halut nousta. Muuttuuko halukkuus kuukautiskierron mukaan? 

Vierailija
29/45 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras asento mielestänne?

Vierailija
30/45 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ei tuossa iässä vielä estrogeenien pitäisi laskea.  Jos on vaihtanut yhdistelmä-e-pillerit keltarauhashormonia sisältävään ehkäisykapseliin, voi halut nousta. Muuttuuko halukkuus kuukautiskierron mukaan? 

Sen verran, että kuukautisten aikana pidetään taukoa.

ap

Vierailija
31/45 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras asento mielestänne?

Ratsastus, eli nainen istuu miehen sylissä. Tässä asennossa aina halaillaan ja pussaillaan kun penikseni on vaimoni lämpimässä pillussa.

-ap

Vierailija
32/45 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naisystävä haluaa kanssa joka päivä. Joskus parikin kertaa. No, "velvollisuuden tunteesta" hoidan aina hommat, vaikka ei juuri sillä hetkellä haluttaisikaan.

Vierailija
33/45 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastaan kolmekymppisenä mullakin vasta alkoi jäätävät halut.

Nauti nyt, ei tuo varmaan kauaa kestä :D

Vierailija
34/45 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelenpä miksi kainostelette seksiä rouvan kuuukautisten aikaan. Onhan hänellä rintojen väli, pakaroiden väli, huulet ja kieli ja kaksi kättä. Ja makuliukuvvoiteet on keksitty.

Vierailija
35/45 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuukautisten aikakin voidaan yleensä nykyään hyödyntää nautintoihin. Onhan olemassa kuukuppi. Se ei kuulemma ihan kaikilla naisilla onnistu, mutta kannattaa kuuklettaa ja tutustua asiaan.

Meillä homma meni niin että miehen halut olivat isommat, ei oikein riittänyt 4..5 kertaa viikossa, mihin minä olen valmis. Tuo kuukautisten ajan hyödyntäminen oli hänelle iso apu. Kaiken lisäksi minä huomasin olevani juuri silloin aktiivisempi kuin muulloin. Niinpä juuri kuukautisten aikana touhuamme ihan niin paljon kuin ulkoiset olosuhteet sallivat, pienin ennakkojärjestelyin saattaa merkitä 3 kertaa päivässä ja isäntä on riemuissaan. Hyvää se tekee minullekkin, en ole koskaan päästänyt hommaa siihen että minusta tuntuisi pelkältä muodollisuudelta, näin on maukkaanpaa miehellekkin.

Vierailija
36/45 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa siinä on? Vai onko se jotenkin outoa, että nimenomaan jonkun lapsen ÄITI on seksuaalinen? Mä olen 22v ja voisin panna joka päivä. Ihan joka päivä ja vaikka useamman kerran päivässä.

Vierailija
37/45 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti e-pillereiden vaihtaminen toiseen ehkäisymuotoon on lisännyt halukkuutta.

Vierailija
38/45 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootapa vaan ap, kun ootte 40+, herrajumala sitä tahtia sitten! Mun vaimosta tuli uskomaton nymfomaani siinä lähempänä neljääkymppiä ja aivan hemmetin irstas. Viiskymppiä jo lähenee, eikä tahti yhtään hiljene. No ei se mitään, kyllä mulle kelpaa! Vaimo on aina valmis, kostea ja kiihtyy nollasta sataan muutamassa minuutissa, eipä olis nuorena uskonut, miten sitä saa vielä nauttia ja alko tosiaan siinä kolmenkympin korvilla tää kiihtyminen. Nautitaan niin kauan kuin voidaan ja saadaan!

Vierailija
39/45 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas meillä toinen lapsi pari kk, kertaakaan ei rakasteltu synnytyksen jälkeen ja raskauden aikana 6 kertaa voisi osua oikeaan, mutta saattaa olla yläkanttiin.

Ennen raskaaksi tuloa ekan lapsen imetyksen loputtua hetken näytti siltä, että tilanne olisi menossa parempaan suuntaan, mutta sitten tuli tämä toinen raskaus ja kumppanilla se ei todellakaan toimi haluja lisäävästi.

Muutenkin ap:n kuvaus kuulostaa utopialta. Arkena herään 5:50 ja teen aamupalaa muille ja lähden töihin. Kotona viiden jälkeen, siinä sitten hetken ehtii olla lasten kanssa kunnes ilta show joka venyy yli ysiin. Koiran ulkoilutus ja iltapala ja nukkumaan. Jos liikuntaa haluaa on se yöunista veks. Silloin kympin aikasn kun voisi päästä sänkyyn ollaan molemmat aika kuitti.

Ja päiväunia vanhempi ei nuku yli 45 min ja yleensä nekin vaatii vaunuttelua.

Vituttaa.

Ap, onnea, olen kateellinen.

Vierailija
40/45 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootapa vaan ap, kun ootte 40+, herrajumala sitä tahtia sitten! Mun vaimosta tuli uskomaton nymfomaani siinä lähempänä neljääkymppiä ja aivan hemmetin irstas. Viiskymppiä jo lähenee, eikä tahti yhtään hiljene. No ei se mitään, kyllä mulle kelpaa! Vaimo on aina valmis, kostea ja kiihtyy nollasta sataan muutamassa minuutissa, eipä olis nuorena uskonut, miten sitä saa vielä nauttia ja alko tosiaan siinä kolmenkympin korvilla tää kiihtyminen. Nautitaan niin kauan kuin voidaan ja saadaan!

Onnea! Tuo kuulostaa taivaalliselta!

ap