Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhuus Suomessa kauhulaitoksessa vaiko täällä?

Vierailija
20.08.2016 |

https://www.skylinewebcams.com/en/webcam/malta/malta/balzan/casa-antoni…

Casa Antonia is a privately owned, professionally managed Nursing and Residential home, offering long term care, short-stay convalescence and respite care. Our Home is nestled in a quiet cul-de-sac in Balzan and overlooks the majestic Presidential Palace and gardens of San Anton. It spreads across an area of approximately 4 tumoli of land and houses 80 rooms with a bed capacity of just over 120. The views from the rooms are spectacular and the location superb, where privacy and tranquillity are guaranteed.
http://casa-antonia.com.mt/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rikas veisin ne G1 osaston potilaat tuonne hoitoon.

Vierailija
2/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varaa muuhun vanhuuteen kuin pillerijemmaan, jotka sitten syön jos vanhainkotiin joutuminen uhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin paikassa jossa ympärillä olevat ymmärtävät kieltäni kun olen unohtanut kaikki muut kuin äidinkieleni. Mieluummin kotona kuin laitoksessa.

Vierailija
4/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäänä, kun omaiset alkaa suunnitella minua hoitokotiin, toivoisin ennen lentolippua pois maasta.

Vierailija
5/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole varaa muuhun vanhuuteen kuin pillerijemmaan, jotka sitten syön jos vanhainkotiin joutuminen uhkaa.

Äläs nyt.

Vierailija
6/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten Ranskaan taikka Italiaan petankkia pelaamaan ja ukkojen kanssa kahviloihin turisemaan. Miksi siellä jaksavat vanhoina pappoina mutta täällä ei?

Jospa täällä viedään laitokseen, heti kun jalat pettävät ja siitä alkaa huumaus, sängyssä makuuttaminen, kuihduttaminen janoon ja nälkään? Tapetaanko meillä vanhat rahan säästämiseksi? Monta tapausta olen lukenut että hyväkuntoinen vanhus on viety rutiinileikkaukseen tms. eikä ole enää koskaan toipunut entiselleen.

Vierailija
7/7 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta tapausta olen lukenut että hyväkuntoinen vanhus on viety rutiinileikkaukseen tms. eikä ole enää koskaan toipunut entiselleen.

Minusta olisi hyvä jos kuolisin vanhana mutta mahdollisimman hyväkuntoisena. Vanhuksen elintoiminnot ei välttämättä ole enää niin sopeutuvia esim. leikkauksen aiheutumaan muuttuneeseen tilanteeseen vaikka päälle päin näyttäisi että hän on hyvässä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan