Mitä hajuvettä suosittelet köyhälle ja työttömälle äidille?
Olisiko sinulla antaa vinkkejä? mikä olisi hyvä hajuvesi?
Kommentit (13)
ai halpoja hajuvesiä vai? mun suosikit halvoista on christina aguileran hajuvedet, mutta en tiedä onko ne susta liian "teinimäisiä" :-)
No ihan sen mukaan, mistä itse pidät..
Paras neuvoni on, että käy nuuhkimassa jossain liikkeessä, minkätyyppisistä tuoksuista pidät (kukkaisista, merellisistä, raikkaista, hedelmäisistä jne.) tai onko jollain muotitalolla enemmän sellaisia tuoksuja, jotka ovat mieleisiä.
Yves Rocherilta voi löytää tarjouksesta ihan kivoja hajuvesiä.
Komppaan noiden feromonien käyttöä, katsos kohta perässäsi kulkee jono komeita ja rikkaita poikamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan noiden feromonien käyttöä, katsos kohta perässäsi kulkee jono komeita ja rikkaita poikamiehiä.
Olen kyllä naimisissa.
V secret body mistit Tarjoustalosta (vai Tokmanniko se nykyään on).
3 jatkaa:
sitten metsästät kirppareilta. Kirppareilla ei yleensä ole myynnissä kaikkein suosituimpia tuoksuja, esim. jos haluat nimenomaan Hugo Boss Womanin niin todennäköisyys että löytyy, on pieni. Mutta esimerkiksi jos olet huomannut, että pidät Escadan tuoksuista, niin aina välillä näitä on myynnissä ja myös jos tuo on tuoksumaailma, joka about miellyttää, niin on mahdollista löytää joku ihan kiva. Eli tarkoitan sitä, että jos asennoituu siihen, että löytää esim. "hedelmäisen kukkaistuoksun", voi löytää jonkun ihan itseään miellyttävän tuoksun, jos taas on kovin piintynyt siitä, pitää olla tietty hajuvesi, voi olla vaikeampaa.
Myös tavaratalojen alennusmyynneissä on tuoksuja edullisemmin, samoin kesän lopussa kesätuoksut voivat olla huomattavan edullisia ostaa. Laivoilla ja lentokentillä on tietysti myös välillä hyviä tuoksutarjouksia (jos et itse matkusta, voit kysyä, jos kaveri voi tuoda).
Työtön köyhä ei tarvitse hajuvettä. Eihän ne edes poistu kotoaan kuin hakemaan maitoa lähisiwasta.
Vierailija kirjoitti:
Työtön köyhä ei tarvitse hajuvettä. Eihän ne edes poistu kotoaan kuin hakemaan maitoa lähisiwasta.
Mä kyllä matkustelen ja lapsetkin harrastaa. Ei ole tuollaista pelkkää maidonhakua mun elämä.
Itse tykkään Ardenin Green Teasta. Eau de Toilet laivalla ehkä 20 euroa.
Minä olen käyttänyt pitkään boum hajuvesiä.
Saa ainakin s-ryhmän kaupoista. Maksaa n.10€.
Hajuvedet on kamalia, itse en laita nykyään edes juhliin. Ne ketkä niitä käyttää ei edes tajua tuoksuvansa kamalalta.
Sama juttu kaikki " ilman raikastimet"
Pankissa oli kamala vaniljan tuoksuinen hajuste kun asuntomme myytiin. Siis ihan hirveä haju.
Tupakan hajukin on parempi. Varsinkin kaikki makeat hajut, yök!
Mä kyllä suosittelisin olemaan ihan hajusteetta tai käyttämään miedosti eteerisillä öljyillä hajustettua rasvaa.
Huuhteluaineetkin on ihan hirveitä. Sisko antoi mulle legoja ja vaikka pesin ke niin ne tuoksui niiden käyttämälle huuhteluaineelle.
Hajuvedet on suurin huojaus sitten tupakan, ihmisille uskotellaan että ne tarvii niitä ja myydään mielikuvilla, sitten naiset kuvittelee olevansa jotain nicole kidmaneja.
Jos nyt jotain olis pakko suositella niin ardenin green tea. Sitä itsellä oli ennenkuin lopetin tuon turhien kemikaalien suihkuttelun.
Eau de Työ-feromomia