Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jäykkäkouristus rokoite?KIIRE

02.03.2006 |

hei,.

vastatkaa nopeesti jos tiedätte, voiko alkuraskaudessa rv 6 antaa jäykkäkouristus rokoitteen?koira pääsi raapaisemaan naarmun, ei tullut verta mutta iho on kyllä vereslihalla tai sillai paisunut. jäykkäkouristus rokote vanheni 6.02.06, soitin ja kysyin mut ei tullu mileen kysyä onko siitä haittaa sikiölle, pitäis huomenna heti aamulla mennä ottamaan. kiitti jos joku tiätäis

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edellisestä on se 10 vuotta? vai että olet hankkinut rokotteen kaappiin ja se vanhenee? ei kait teho lakkaa kovin äkisti, ja jos ei tullut vertakaan, niin kannattaako ottaa.

Kerro ainakin rokottajalle, niin osaa päättää jättääkö rokottamatta.

Vierailija
2/6 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

mulla oli eri rokotteesta kyse, mutta olisikohan sulle tästä mun saamasta vastauksesta yhtään mitään hyötyä:

https://secure.mawell.com/kysy/hyvis/answers.php?qid=6333

Tai onko teilläpäin sellaista puhelinpalvelua johon vois soittaa ihan näin illalla tai aikaisin aamulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä idiotteja ( sori vaan ) täälllä liikkuu oikein, siis siitä tietenkin on se 10v aikaa kun viimeksi sen olen saanut!!!!!!!! eipä ole tullut mileen aiemmin että pitäisi uusia ja nyt sit sattumalta olikin mennyt umpeen jo. m

Vierailija
4/6 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois työn puolesta pitäny ottaa(mul kans vanhentunu rokotteen voimasolo). Sairaanhoitaja siel sano et ei saa ottaa raskaana ollessa,sillon viikkoja oli jotai päälle 12... olin sit ilman.. onneks mitään ei sattunu...Mut soittele viel aamul sinne ennenku meet ja kysäse, niin ei tartte turhaa reissua tehä =)

Vierailija
5/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan vinkkinä myös ettei heti kannata hermostua ja alkaa huutelemaan jos joku haluaa vain auttaa.

Vierailija
6/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ei ne rokotukset ihan päivälleen 10 v mene umpeen. Eli jos sua on koko ikäs säännöllisesti rokotettu, on sulla suojaa siitä huolimatta, vaikka se 10 v edellisestä pistämisestä on kulunut umpeen. Mun mielestä sun ei tarvii olla huolissas, varsinkin, jos putsasti kunnolla nirhaman.

Terveisin

Triku