Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No kiva, minulle selvisi miksi eräs sukulaiseni on ollut minulle mukava.

Vierailija
19.08.2016 |

Tulin tuossa tunti sitten kotiin. Olin käymässä tädilläni pitkästä aikaa. Kun olin lähdössä, niin tämä mainitsi keskustelun lomassa miten "olin kyllä yllättynyt silloin siitä miten hyvin kirjoituksesi menivät". Kysyin että kuinka niin, nehän meni hyvin, samaa tasoahan ne oli kuin koulunkäyntini on aina ollut. Tätini oli hämmästyneen oloinen ja sanoi "eikös sinulla ollut vaikeuksia koulussa kun sinulla ei ollut niitä ystäviäkään. Sen takiahan sinä kävit täällä niin usein lapsena."
Siis mitä hittoa, sanoin tuohon vaan hämmästyneen "ai":n. Minulla ei ole ikinä ollut mitään vaikeuksia koulunkäynnin kanssa ja kavereita on ollut aina. Kiva jos nyt selvisi että lähin sukulaiseni on ollut minulle läheinen vain säälistä. :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että joku on kertonut hänelle sinusta virheellistä tietoa.

En usko, että hän oli mukava vain säälistä.

Vierailija
2/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, eikö tuo ole tullut esille muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D voi ei. Luulen silti että hän ei ole ollut mukava säälistä, vaan tarkoitti että kuvitteli että tulit sinne koska sinulla ei ollut seuraa; hän olisi ollut mukava joka tapauksessa, mutta oli hämmentynyt siitä että sinä tykkäsit olla hänen kanssa niin paljon. Älä huoli!

Vierailija
4/4 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, eikö tuo ole tullut esille muuten?

Samaa mietin minäkin, mielestäni puhuin tädilleni aikanaan paljonkin kavereistani ja siitä miten koulussa menee.

AP