Sain Anttilalta kummallisen perintäkirjeen
Siinä peritään kahta noin 5e saatavaa ja näiden lisäksi 5e perintäkuluja. Olen aina maksanut tilaukseni heti enkä esim. osamaksulla. Aika paljon olen aiemmin siis sieltä esim. lapselle Kivatin talvivaatteita tilannut. En kuitenkaan ymmärtänyt mistä nuo laskut ovat peräisin. Maksoin laskun, koska en halunnut/jaksanut soitella Anttilan MAKSULLISEEN palvelunumeroon.
Miten jatkossa -onko lisää tuollaisia epämääräisiä laskuja tulossa? Ovatko muut saaneet?
Kommentit (33)
Sehän meni jo konkurssiin, eikai ne enää laskuttele mitään?
Miksi hemmetissä maksoit? Halvemmaksi se palvelunumeroon soittaminen olisi kuitenkin tullut, ja olisit voinut selvittää asian perinpohjin.
Itse asiassa kannattaisi nytkin selvittää ja vaatia perusteettomasti laskutettuja rahoja takaisin.
Oletko varma että ne oli Anttilan laskuja? Jospa on joku huijaus ja vain Anttilan nimellä ja saaja todellisuudessa joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Siis tässä oli konkurssipesä saavana osapuolena. Sen tietoja ja yhteystietoja ei laskussa kuitenkaan ollut, vain y-tunnus. Järkyttävän epämääräistä, ehkä jopa laitonta toimintaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että ne oli Anttilan laskuja? Jospa on joku huijaus ja vain Anttilan nimellä ja saaja todellisuudessa joku muu.
Oli varmaan Anttila, kun verkkopankkiin tuli tilinumeron laittaessani automaattisesti "Anttila verkkokauppa". Ap
Siellä varmaan jotkut konkurssipesän selvittäjät söheltävät. Laita Face Bookiin jaettavaksi myös.
Vierailija kirjoitti:
Oli varsin hölmöä maksaa.
Joku veijari vei rahasi.. Ajatteli ettet sinä ajattele asiaa sen kummemmin vaan maksat helposti pikkusumman pois
Vierailija kirjoitti:
Miksi hemmetissä maksoit? Halvemmaksi se palvelunumeroon soittaminen olisi kuitenkin tullut, ja olisit voinut selvittää asian perinpohjin.
Itse asiassa kannattaisi nytkin selvittää ja vaatia perusteettomasti laskutettuja rahoja takaisin.
En aio soittaa sinne, koska kuulemma eivät voi maksuja perua. Pitäisi olla ensin yhteydessä sinne ja sitten perintäyhtiöön, hirveät jonot ja vaivannäkö. Ja maksulliset palvelunumerot. Ap
En tiedä tuosta mutta olen joskus saanut juuri anttilalta tuollaisen 5 euron + 5 euron perintäkulut-laskun kun jossain vaiheessa olen maksanut vahingossa myöhässä enkä sitten ole huomannut maksaa vitosen huomautuskuluja, sitten siihen päälle tulee se toinen 5 euroa.
Jos mikään lasku epäilyttää niin ensin selvität mistä lasku on, mitä varten ja kenelle raha menee. Halvemmaksi tulee maksaa muutama euro maksullisesta numerosta kuin maksaa 10€ mahdollisesti huijareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tässä oli konkurssipesä saavana osapuolena. Sen tietoja ja yhteystietoja ei laskussa kuitenkaan ollut, vain y-tunnus. Järkyttävän epämääräistä, ehkä jopa laitonta toimintaa? Ap
Ei ole yhteystietoja, ei selviä mistä asiasta lasku edes on etkä olet mielestäsi ostanut mitään? Ei kellot soita yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Jos mikään lasku epäilyttää niin ensin selvität mistä lasku on, mitä varten ja kenelle raha menee. Halvemmaksi tulee maksaa muutama euro maksullisesta numerosta kuin maksaa 10€ mahdollisesti huijareille.
Voi luoja, tietenkin tiedän tämän. Eniten kyllä ketuttaa se ylimääräinen 8euron palvelupuhelinlasku ja se, jos asiaa ei silti saatu selvitettyä. Anttilan maksullisessa numerossa järkyt jonot. En tasan maksa senttiäkään enempää kuin on pakko enkä halua stressata asiasta. Mieluummin tosiaan maksoin pois, vaikka ei se oikein ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhteystietoja, ei selviä mistä asiasta lasku edes on etkä olet mielestäsi ostanut mitään? Ei kellot soita yhtään?
On Anttilan yhteystiedot ja kahden laskun NUMEROT, jotka on jo maksettu. Laskut alkuvuodelta. Ap
Kirjoita kirje jossa lukee "vaatimus on perusteeton" ja lähetä se allekirjoitettuna laskun kera kirjattuna takaisin Anttilaan.
Tietty vasta jos olet aivan varma ettei ole unohtunut mitään maksettavaa sinnepäin.
Sama toimii myös yksityisiin parkkisakko firmoihin, ei kuulu enää mitään.
Joo, mulle tuli Anttilasta kesä- tai heinäkuussa lasku. Summa jotain 12 euroa ja alkuperäisestä laskusta olisi voinut tarkistaa... joka oli siis vuosi sitten tilattu tuote. En jaksanut alkaa tonkimaan maksettuja laskuja vaan maksoin laskun.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulle tuli Anttilasta kesä- tai heinäkuussa lasku. Summa jotain 12 euroa ja alkuperäisestä laskusta olisi voinut tarkistaa... joka oli siis vuosi sitten tilattu tuote. En jaksanut alkaa tonkimaan maksettuja laskuja vaan maksoin laskun.
Ilmeisesti olin maksanut alkuperäisen laskun eräpäivän jälkeen (maksoin kerralla koko laskun) ja siitä perittiin nyt viittä euroa. Kauan siinä kyllä kesti!
Itse olisin lähettänyt kuvan karvaisesta perseestäni ja laittanut kuvatekstiin, että tulkaa repimään senttinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Anttilan yhteystiedot ja kahden laskun NUMEROT, jotka on jo maksettu. Laskut alkuvuodelta. Ap
No onko nuo kaksi laskua maksettu kokonaisuudessaan ja ajoissa? Jos ei, niin eihän tämän lasku sityen mikään kummallinen perintäkirje ole vaan ihan normaali perintäkirje.
Enempää tsi suurempia laskuja en siis missään nimessä maksa. Ap