Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilun parin viikon Tinder-kokemuksia

Vierailija
19.08.2016 |

Itse olen koulutettu, eronnut lähes 20 vuoden avioliitosta, lapsia. Miesten nimet muutettu.

- Tero - pikkutuhmaa viestittelyä, ja lounastreffit. Miehestä ei ole kuulunut reilu viikkoon mitään (Itse en ole ottanut yhteyttä, koska tekstiviestit omiin viesteihini olivat lähes yksisanaisia loppuvaiheessa -> vedin johtopäätöksen, että ei ole kiinnostunut).
- Ilari – tavattu pari kertaa, lähinnä harrastuksen merkeissä. Ilari ilmoitti olevansa kiinnostunut jatkamaan, itse kerroin, että olen kiinnostunut vain kaveripohjalta.
- Jukka – Ahkeraa viestittelyä Tinderissä viikonloppuna, mutta ei maanantain jälkeen yhtään viestiä. Itseäni arveluttaa melko pitkä välimatka. Vaikuttaa mukavalta tyypiltä, mutta en tiedä olisiko kemiaa sitten live-tilanteessa.
- Carlström – Muutama viesti yhden illan aikana Tindersissä. Itselle tuli olo, että henkilö on jollain lailla persoonallisuushäiriöinen. Onneksi poisti itse itsensä seuraavana päivänä.
- Petri – Laittoi muutaman viestin yhden illan aikana. Ei mun tyyppiä (ihmettelin miksi olin ylipäänsä antanut sydämen…) Poistin Petrin pari päivää viestittelyn jälkeen.
- Heikki – Vaikuttaa kiinnostavalta, mutta kuolemantapaus juuri perheessä. Lupasi ottaa myöhemmin yhteyttä, saa nähdä ottaako vielä yhteyttä.
- Timo – Muutamia viestejä Tinderissä, jonka jälkeen sovittiin harrastustreffit sunnuntaiksi. Eka henkilö jolle laitoin itse viestiä eli sunnuntaiksi on suuret odotukset…

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi