Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme asioista miehet ottavatkin nokkiinsa. Heille on kova pala, jos nainen ohittaa heidät pyörällä.

Vierailija
19.08.2016 |

Kuten tässäkin tapauksessa ilmiselvästi kävi.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001242217.html

Mun mies myös ottaa nokkiinsa siitä, jos joku muu pyyhältää hänen ohitseen pyörällä, oli sitten mies tai nainen. "Minua ei ohitella"- asenteella lähtee sit raivokkaasti polkemaan uudestaan tämän hänet ohittaneen ihmisen ohi.

Mä taas naisena poljen niin rauhassa kuin itse haluan, ei haittaa vaikka sata pyöräilijää menis ohi. Mä tykkään pyöräillä omaa leppoista tahtiani.

En kyllä ymmärrä tota miesten touhua. 😯

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sama mies kyseessä, joka kirjoittelee täällä olevansa tunnettu omalla alueellaan siitä, ettei anna kenenkään ohittaa autolla? :)

Vierailija
2/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen mies selvästikin. Tuon nostaminen edustamaan kaikkia miehiä, kuten sinä teet, on aivan yhtä oikein kuin nostaa se bussitörmääjälastenmurhaajaäiti edustamaan kaikkia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun kävin paljon jumpilla, siellä raskaana (pitkällä) olevat naisohjaajat tekivät usein kovemmilla painoilla ja paremmin kuin monet miehet. Sekös oli kova kolaus monen miehen itsetunnolle. Minua huvitti.

(Mitenkähän nopeasti tähän tulee joltain sohvamammalta kommentti, että lapselle tehdään pahaa kun urheillaan :-) tms omaa laiskuutta puollustavaa. Itse olin sohvamamma raskaana, mutta myönnän, että omaa laiskuuttani ja saamattomuuttani.)

Vierailija
4/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mätää on tuossa pyöräilijänaisessakin. Sanoo että on tullut aikaisemminkin jotain huuteluja? Itse olen pyöräillyt töihin kohta 10v ja ei kertaakaan ole kukaan huudellut mitään. Kannattaisi tuon naisen vähän miettiä omaa liikennekäyttäytymistään. Varmasti on jotain provosointia yms tässä taustalla, joko tahallista tai tahatonta.

Vierailija
5/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmainen mies selvästikin. Tuon nostaminen edustamaan kaikkia miehiä, kuten sinä teet, on aivan yhtä oikein kuin nostaa se bussitörmääjälastenmurhaajaäiti edustamaan kaikkia naisia.

En tarkoittanutkaan sitä, että kaikki miehet toimisivat noin kuin tapauksen mies. Mutta siinä kommentteja lukiessani huomasin monen olevan sitä mieltä, että se on miehelle yllättävän kova paikka jos naispuolinen ohittaa hänet pyörällä.

Eikö se ole ihan sama, mitä tahtia jokainen pyörätiellä polkee? Ei sen tarvitsisi noin tunteisiin käydä. Sitä ihmettelenkin (joissakin) miehissä. Ap

Vierailija
6/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen törmää sekopäiseen mieheen -> kaikki miehet ovat sekopäitä.

Logic much?

Vierailija
7/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan kun kävin paljon jumpilla, siellä raskaana (pitkällä) olevat naisohjaajat tekivät usein kovemmilla painoilla ja paremmin kuin monet miehet. Sekös oli kova kolaus monen miehen itsetunnolle. Minua huvitti.

(Mitenkähän nopeasti tähän tulee joltain sohvamammalta kommentti, että lapselle tehdään pahaa kun urheillaan :-) tms omaa laiskuutta puollustavaa. Itse olin sohvamamma raskaana, mutta myönnän, että omaa laiskuuttani ja saamattomuuttani.)

Mistä tiedät, että oli kova kolaus monen miehen itsetunnolle? Taidat vain itse kuvitella että oli johtuen omista ennakkoluuloistasi miehiä kohtaan.

Vierailija
8/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanutkaan sitä, että kaikki miehet toimisivat noin kuin tapauksen mies.

Siinä tapauksessa sinun olisi kannattanut vähän tarkemmin harkita otsikkoasi. Sehän ei nyt vastaa tarkoittamaasi.

Vierailija
9/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tässäkin tapauksessa ilmiselvästi kävi.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001242217.html

Mun mies myös ottaa nokkiinsa siitä, jos joku muu pyyhältää hänen ohitseen pyörällä, oli sitten mies tai nainen. "Minua ei ohitella"- asenteella lähtee sit raivokkaasti polkemaan uudestaan tämän hänet ohittaneen ihmisen ohi.

Mä taas naisena poljen niin rauhassa kuin itse haluan, ei haittaa vaikka sata pyöräilijää menis ohi. Mä tykkään pyöräillä omaa leppoista tahtiani.

En kyllä ymmärrä tota miesten touhua. 😯

Mitä ihmeen miesten touhua? Kyseessä oli yksi mies ja yksittäistapaus.

Ihmettelen vähnä tuota ohitusselostusta. Baanallahan on pyöräilykaista kumpaankin suuntaan, eikös siinä ole silloin ihan normaali ohitustapa se että ohitetaan vastaan tulevan kaistan kautta? Ei pakoteta kelloa renkuttamalla hitaampaa väistämään, vaan odotetaan sopiva ohituspaikka ja mennään ohi.

Vierailija
10/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan riittää. Lenkkipoluilla huomaa että jotkut miehet eivät kestä jos nainen menee ohi. Joskus sattui että  ollessani lenkillä etenin jossain vaiheessa hyvin hitaasti hölkkäävän miehen taakse. No, minä menin ohi, koska tahtini oli nopeampi. Jossain vaiheessa mies sitten kipitti ohi taas tien tukkeeksi. Menin ohi. Sama toistuu vielä pari kertaa. Miehen oli pakko päästä edelle, vaikka ei pystynyt/halunnut juoksemaan muuten nopeammin. Jossain vaiheessa reittimme erosivat, onneksi. Tämä tapaus ei sentään kuristanut. 

Vierailija
11/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logic much?

Sama logiikkahan on miehilläkin käytössä. Kaikki suomalaiset naiset ovat rumia, kaikki naiset ovat lompakkoloisia, kaikki naiset sitä ja tätä. Logic much?

Vierailija
12/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoset miehet on just näitä palstaölisijöitä jotka kirjoittelevat tänne 15 aloitusta takapuolen karvoista ja muusta yhtä infantiilista.

Vierailija
13/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logic much?

Sama logiikkahan on miehilläkin käytössä. Kaikki suomalaiset naiset ovat rumia, kaikki naiset ovat lompakkoloisia, kaikki naiset sitä ja tätä. Logic much?

Kaikki suomalaiset naiset ovat rumia/lompakkoloisia ovat molemmat provoja. Niiden tarkoitus on vain ärsyttää palstamammoja, ei toimia varsinaisena avauksena keskustelulle, kuten ap tässä ketjussa ilmeisesti yritti tehdä. Provoissa yleistäminen on tarkoituksellista.

Vierailija
14/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokittelisi tuota normaaliksi mieheksi. Selkeästi joku ongelma sillä oli. 

Esim. olin alkukesästä pyörälenkillä. Yhdessä pitkässä ylämäessä puuskutin pikkuhiljaa mäkeä ylöspäin vanhalla retkipyörälläni ja ohi pyyhältää semmoinen vanha 80v papparainen vanhalla vaihteettomalla pyöränrämällä selkä suorana. Ei tullut mieleenkään ruveta kilpailemaan tämän papparaisen kanssa siinä mäessä. Mietin vaan että toivottavasti minäkin olen noin hyvässä kunnossa tuon ikäisenä.

Vierailija
15/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain mätää on tuossa pyöräilijänaisessakin. Sanoo että on tullut aikaisemminkin jotain huuteluja? Itse olen pyöräillyt töihin kohta 10v ja ei kertaakaan ole kukaan huudellut mitään. Kannattaisi tuon naisen vähän miettiä omaa liikennekäyttäytymistään. Varmasti on jotain provosointia yms tässä taustalla, joko tahallista tai tahatonta.

"38-vuotias Leena soitti kelloa toisenkin kerran keskellä kaistaa ajaneelle miehelle. Tämä ei reagoinut mitenkään, joten Leena kertoo ohittaneensa keski-ikäisen miehen vastaantulijoiden kaistan kautta tavallista pyöräilyvauhtia."

Miksi miehen olisi pitänyt mitenkään regoida kellon soittoon? Näyttää siltä että nainen olettaa että hitaampien pitää väistää nopeampaa kun soittaa kelloa. Näinhän ei ole.

https://www.google.fi/maps/@60.1719228,24.93427,3a,75y,248.17h,71.95t/d…

Baanan kaistat ovat varsin kapeita, joten mikä tuon kellon soittamisen tarkoutus oli? On normaali tapa käyttää ohitukseen vastaantulevien kaistaa, se on epärnomaali tapa että tungetaan ohi samaa kaistaa.

Miehen käytös on tietysti asiatonta ja jos mies löyty niin tulee syyte lievästä pahoinpitelystä.

Vierailija
16/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miesvihanlietsontaa. Kaikki naiset murhaa ja pakastaa lapsiaan. Tämä on faktaa!

Vierailija
17/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonithan ihmisiä tanssittaa. Mieshormonilla on yhteys vahvaan kilpailuviettiin, joten tällaisia ylilyöntejä voi miehelle tulla, jos ei keskity erikseen käyttäytymään vieteistään huolimatta ihmismäisesti. Samasta syystä miehet ovat muutenkin liikenteessä vaarallisempia kuin vähätestoisemmat naiset.

Vierailija
18/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää paikkansa, että vituttaa kun ajelen 5 tonnin pyörällä ja joku laiha kettutyttö polkee ohi rallatellen jollain ruosteisella jupiterilla! Saatanpa jotain sanoakin, en tosin kurista ketään ;)

Vierailija
19/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logic much?

No joku sentään jotain logiikasta ymmärtää!

Vierailija
20/42 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luokittelisi tuota normaaliksi mieheksi. Selkeästi joku ongelma sillä oli. 

Esim. olin alkukesästä pyörälenkillä. Yhdessä pitkässä ylämäessä puuskutin pikkuhiljaa mäkeä ylöspäin vanhalla retkipyörälläni ja ohi pyyhältää semmoinen vanha 80v papparainen vanhalla vaihteettomalla pyöränrämällä selkä suorana. Ei tullut mieleenkään ruveta kilpailemaan tämän papparaisen kanssa siinä mäessä. Mietin vaan että toivottavasti minäkin olen noin hyvässä kunnossa tuon ikäisenä.

Kuljin opiskeluaikana kesätöissä "kilpapyörällä" ja omasta mielestäni ajoin aika kovaa muna-asennossa. Kerran aamulla töihin mennessä sivutieltä tuli keski-ikäinen mies jollain vanhalla vaihteettomalla naistenpyörällä. Mies oli vähän epäsiistin näköinen, parta ajamatta ja tukka hapsotti sinne tänne oranssin hankkija lippiksen alta ja päällä oli paskaset kuluneet farkut, pusakka auki ja alla ruudullinen flanelipaita ylänapit auki niin että rintakarvat tursuili. Pyörän tangossa keikkui vielä Eka-marketin muovikassi jossa arvatenkin oli termopullo ja eväsleivät. Mies kääntyi perääni ja polki tosiaan selkä suorana pystyasennossa ja pysyi ihan vaivattoman näköisesti imussa. Olin ihan läkähdyksissä töihin päästyäni kun oli pakko puristaa viimeinen ylämäki täysillä ettei ukko mene ohi.

t.M45