Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajat eroaa

Arkke
19.08.2016 |

Tässä saikkupäivilläni en löytänyt parempaa tekemistä niin menin lukemaan vanhoja blogeja joita ennen seurasin. En siis nykyään enään lue blogeja, joten menin kurkkaamaan blogeihin reilun vuoden tauon jälkeen.

En ole seurannut mitään kovin suurta määrää blogeja, mutta silti tuossa pienellä lueskelulla löysin jo kolme bloggaaja jotka ovat eronneet.
Onhan se nyt ihan tavallista että ihmiset eroaa ja kuuluu tähän elämään, eikä nää bloggaajat osaa yhtään paremmin sitä hommaa, mutta onko tää nyt joku buumi menossa? Onko joku muu huomannut samaa?

Mietin että voiko joissakin tapauksissa ero johtua myös bloggauksesta? Sehän vie tosi paljon aikaa. Itse olen pienen lapsen äiti, vaimo ja käyn töissä, niinkuin monet bloggaajatkin. Kaikki nämä roolit kuluttavat kyllä 100% tunnit päivistäni. Jos alkaisin bloggaamaan, niin jostakin se on otettava; töissä ois kuitenkin pakko käydä, lapsi vaatii oman aikansa mutta kyllähän tuo mies pärjää ilman mua, joten parisuhteesta se aika ois pois. Ja se jos joku vaatii aikaa, jos meinaa yhdessä säilyä.

Mutta tällaista mietin. Oisko jollakin ajatuksia asiaan liittyen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että bloggaus sinänsä aiheuttaa eroja.

Jotkut aloittavat bloggaamisen, koska haluavat muuttaa elämäänsä, eivät ole siihen tyytyväisiä. Itse olen aika paljon seuraillut juuri sellaisia blogeja, jotka ovat vähän niin kuin itsensä terapoimista.

Vierailija
2/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkke kirjoitti:

En siis nykyään enään lue blogeja, joten menin kurkkaamaan blogeihin reilun vuoden tauon jälkeen.

ööö... selvä? Et enää lue joten menit lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkke kirjoitti:

En siis nykyään enään lue blogeja, joten menin kurkkaamaan blogeihin reilun vuoden tauon jälkeen.

ööö... selvä? Et enää lue joten menit lukemaan.

Onpa vitsikästä tai ymmärryksen puutetta. Ap ei ole (ainakaan) vuoteen lukenut ko blogeja ja nyt tylsistyneenä meni katsomaan=lukemaan mitä siellä tällä hetkellä on.

Vierailija
4/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että bloggaaminen aiheuttaa eroja. Uskon ennemminkin, että tietynlaiset ihmiset bloggaavat ja ehkä nämä tietynlaiset ihmiset ovat myös helpommin eroavia? Bloggaajilla tuntuu olevan kyltymätön halu saada kokoajan kaikkea uutta, "kotiuttaa" jatkuvast joku uusi laukku tai tuoli tai huulipuna. Koskaan ei olla tyytyväisiä mihinkään ja mikään ei riitä tai ole tarpeeksi. Ehkä siinä on lähtökohtia myös sille, miksi ne parisuhteetkaan eivät sitten riitä ja ole tarpeeksi lopulta.

Vierailija
6/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi jos kumppanini kehittäisi koko elämäni tai edes osia siitä koko maailmalle.

Vierailija
7/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestäisi kumppania, jonka täytyy koko ajan somettaa ja kuvata koko elämä jne. Ei mitään rauhaa ja yksityisyyttä.

Vierailija
8/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on enää, ei enään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän