Saanko "pröystäilijän" maineen jos ostan Lexus-auton?
Se on ilmeisesti olevinaan jonkinlainen "luksus-auto" tai sellaisena sitä on jossain mainostettu, mutta itse tykkään vaan sen ulkonäöstä sekä sisältä että ulkoapäin, ja voisin joskus olla kiinnostunut ostamaan käytetyn Lexuksen jollain 15 000 eurolla. Mitä ajatuksia Lexus herättää teissä, herättääkö mitään?
Kommentit (60)
Lexuksella on mallistossaan muutama kallis ja muutama keskihintainen. Ne "alkaen" Lexukset, eli IS-mallit, eivät ole mitään pröystäilyautoja vaan kuuluvat samaan luokkaan Audi A3, BMW 3 ja MB C-sarjan kanssa. Mukavia autoja ovat, mutta eivät herätä närää kuten suuremman luokan kärryt.
Vierailija kirjoitti:
Se on Toyota, ei ne mitään tunteita herätä puoleen eikä toiseen.
No hyvä, koska en siis haluakaan että herättäisi :)
Vierailija kirjoitti:
Se on ilmeisesti olevinaan jonkinlainen "luksus-auto" tai sellaisena sitä on jossain mainostettu, mutta itse tykkään vaan sen ulkonäöstä sekä sisältä että ulkoapäin, ja voisin joskus olla kiinnostunut ostamaan käytetyn Lexuksen jollain 15 000 eurolla. Mitä ajatuksia Lexus herättää teissä, herättääkö mitään?
15 000 Lexus on jo normaalin meluisa vanhus, josta luxus on varissut kauan sitten. Vain kalliit korjaushinnat ovat muistona.
Se on vain ylihintainen Toyota. Huollot eivät ole halvimmasta päästä..
Osta se auto minkä haluat ja jolla tykkäät ajaa. Mitä väliä mitä muut ajattelee. Mulla on Honda ja on ihan huippu auto. Ajaminen on helppoa ja mukavaa. Ei kiinnosta mitä muut siitä ajattelee. Jotkut liikenteessä (yleensä bemarikuskit) hermoilee ja tulee melkein perään kiinni jos ei pääse ohi kun ajan rajoitusten mukaista vauhtia. Mutta yritän olla leimaamatta kaikkia BMW kuskeja. Lexus on oikein kivan näköinen auto mutta muuten en ole tutustunut ominaisuuksiin. Niitä näkee vähemmän niin en ole vielä mitään ennakkoluuloa kehittänyt kuten mainitsemani bemari kuski ;)
Mulle herää mielikuva tyypistä, jolla on tarve pröystäillä autolla, mutta ei ole siihen varaa. Lexus on vähän sellainen pyrkyriauto mun mielestä, sori. Tuo kysely että mitä mieltä muut on siitä lisää vain vaikutelmaa.
Kallis, mukava, äänetön vähävikainen auto. Tosin tuossa hintaluokassa ei enää ole paljoa jäljellä.
5000:lla saat esim. huippukuntoisen Maxima limusiinin ;-)
Vierailija kirjoitti:
Se on ilmeisesti olevinaan jonkinlainen "luksus-auto"
Et saa. Saat vain hieman yksinkertaisen maineen, kun olet ostanut perus perheauton erilaisilla merkinnöillä.
Lexus on myös tunnettu "Olisin halunnut ostaa mersun mutta ei ollut varaa" henkilöiden autona.
Vanha Lexus on edelleen Lexus, lähes huoltovapaa, vain peruskauraa tarvitaan. Osta ihmeessä!
Amerikkalaiset eivät ostaneet kalliimpia Toyotoja, joten niihin pantiin vähän koristeita ja reilusti hintaa lisää ja markkinoitiin uudella nimellä. Ja kauppa käy muuallakin kuin amerikoissa.
Minun silmissäni Lexus-kuski on hölmö, jolla on liikaa rahaa. Fiksu, jolla on liikaa rahaa, ei osta Lexusta.
Lexus on vähän kun iphone. Saman toyotan ois saanut halvemmalla, mutta halusin maksaa brändistä.
Ei ole sattumaa että sanat laatu ja Lexus alkaa ällällä ;)
Miksi kukaan piittaa muitten mielipiteistä?
Ostat senLexuksen jos siltä tuntuu.
Voi apua tätä "mitä naapuritkin sanovat" mentaliteettia, ggrrrr!!!
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset eivät ostaneet kalliimpia Toyotoja, joten niihin pantiin vähän koristeita ja reilusti hintaa lisää ja markkinoitiin uudella nimellä. Ja kauppa käy muuallakin kuin amerikoissa.
Minun silmissäni Lexus-kuski on hölmö, jolla on liikaa rahaa. Fiksu, jolla on liikaa rahaa, ei osta Lexusta.
Sama se on muissakin japseissa
Honda=Accura
Nissan=Infinity
Toyota=Lexus
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sattumaa että sanat laatu ja Lexus alkaa ällällä ;)
Jeah. Markkinointiosasto hoksasi myös sen, että lexus on melkein luxus. Ja hölmö ostaa.
Se on InfinitI!
Luvattiin Suomeenkin, harmi kun ei tullut. Sain amiriikassa ehkä mukavinta kyytiä ikinä.
Ilmajousitettu w221 ja sen jälkeen mikään ei tunnu enää miltään. Huhujen mukaan Teslassakin on sellainen vaikuts että bensa/diiselivehkeet ei enää kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Honda=Accura
Nissan=Infinity
Toyota=Lexus
Volkswagen = Audi
Kannattaako tuon Lexuksen hankinta, kun se on premium-autojen joka ikisen vertailun viimeinen. Ei siitä Toyotasta saa priimaa vaikka keulille lätkäisee minkä tahansa merkin ja myy siihen kalliilla nahkasisustuksen.
Se on Toyota, ei ne mitään tunteita herätä puoleen eikä toiseen.