Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Birkenstock vai Scholl?

Vierailija
19.08.2016 |

Osaatteko sanoa että kummat olisivat paremmat työkengät? Tässä pähkäilen että kummat ostaisin, niin olen siis sh opiskelija. Älkää ehdottako mitään maahisia tms, ne ovat huonot ja menevät rikki nopeasti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin sellaisesta Schollin matalasta sandaalista, jossa oli kunnolliset soljet ja leveät remmit (myös takana). Mulla oli kahdet samanlaiset peräkkäin. Valitettavasti sitä samaa mallia ei tunnu löytyvän enää. Huonona puolena ne hajosivat ajan myötä, kun se korkkipohja alkoi murenemaan reunoista törkeän näköiseksi. 

Birkenstockista ei kokemusta. Tarrakiinnitys ei pidä, valitse sellaiset sandaalit joissa on metallinen tai muovinen solki. 

Vierailija
2/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta.

Niin ajattelinki että en osta semmoisia missä on tarrakiinnitys. Harvemmin ihmisillä edes on takana remmejä (ainakin mitä olen harjoitteluissa nähnyt), vaikka koulussa on painotettu että remmit pitäisi olla. 😅

Olisiko jollain vielä kokemusta Birkenstockin kengistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit, koska helppo pestä.Muutaman kerran kun saa oksennukset ja muuta eritettä kengilleen, niin oppii arvostamaan, että ne saa helposti puhtaaksi.

Vierailija
4/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käytössä Birkenstockit,malli on Milano, eli se takaremmillinen malli. Olen ollut tyytyväinen, kloorilla olen pohjia pyyhkinyt aika-ajoin sekä desioililla sitten remmejä. Sen kummemmin en ole niitä pessyt, kun ei ole eritteitä niille tullut.

Vierailija
5/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tällä hetkellä crocsit käytössä (aidot), mutta tuntuu että ne eivät tue jalkaa tarpeeksi + ne ovat liukkaat. Ap.

Vierailija
6/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen että onko birkenstockit/schollit miten liukkaita? Itse olen meinannut pari kertaa kaatua crocseilla kun lattialla ollut vettä.

(Esim. Suihkuttamisen jälkeen) Ap.

Vierailija
7/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit on vihon viimeiset jalalle. En suosittele työkengiksi. Mulla on Birkenstockit ja on kyllä hyvät. Kahdella leveällä soljella ns. nuorten suosikit.

Vierailija
11/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Vierailija
12/16 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schollit on paremmat.

Vierailija
13/16 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää birkenstockeista. Menevät nopeasti huonoksi ja pohjat hiostavat.

Vierailija
14/16 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän mieluummin lenkkarimallia, Skechersit nyt käytössä. Konepestävät ja kestää jopa Dekon.

Vierailija
15/16 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan jalkaan (suht kapea) on schollit paljon paremmat. Edes ne birkenstockin kapealestisemmät versiot ei vaan istu yhtä hyvin.

Vierailija
16/16 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä Scholl on parempi. Suomalaisista merkeistä voisin ehdottaa vielä Sieviä.