Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?
Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈
Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.
Kommentit (842)
Vilma Alinalla oli Juha 88 ja Hullut asuu kallios tosi kovia hittejä mut ei sen jälkeen oo oikeen lähteny nousuu muut.
Vierailija kirjoitti:
Vilma Alinalla oli Juha 88 ja Hullut asuu kallios tosi kovia hittejä mut ei sen jälkeen oo oikeen lähteny nousuu muut.
Vilma Alina on ollut pitkään Robinin taustabändissä. Hän kuuluukin taustajoukkoihin, ei kaikista ole soolotähdiksi.
Tavallaan Pete Parkkonen tai kaikki tuntuu olevan kiinnostanu Kohta sataa -kappaleesta sen musavideon takia. Ei kukaan hypettäny sitä tai biisiä ennen sitä.
Tiktakin Petra. Yrittää epätoivoisesti itkeä itselleen huomiota Vain elämäässä, vaikka laulutaitoa ei ole yhtään eikä ketään hänen soolobiisit kiinnosta.
Janna varjostusaineilla meikattuine tissivakoineen. Yäk. Elli on iiihana.
Neljän Ruusun maailmanvalloitus. Four Roses 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tiktakin Petra. Yrittää epätoivoisesti itkeä itselleen huomiota Vain elämäässä, vaikka laulutaitoa ei ole yhtään eikä ketään hänen soolobiisit kiinnosta.
Ja teidän mielestä Petran sooloura on kuuluisa ja mittava ja hän hyvin suosittu sooloartisti????
Saara Aallon konsertti ei ollut floppi, vaan onnistunut bling bling-prinsessasatu mutta kaikki riippuu mareriaalista, jota hän mahdollisesti saa. levytettäväkseen. Saaran soppareilla ei varmaan huippusäveltäjiä saada maksetuksi kuvioihin. Toivotaan parasta!
Ari Koivunen ei ole floppi. Teki hyvän uran Amoralin laulajana, harmi että kyseinen bändi lopetti. Amoral keikkaili paljon ulkomailla niin eipä sitä täällä puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janna Hurmerinta. On uusi Jasmin Mäntylä. Näiden kahden yhteis-äo lienee noin puolet esim. Chisun tai Jenni Vartiaisen äo:sta. Jopa Cheyenne Järvinen tuntuu filosofilta Jannan ja Jasminin rinnalla, ja varmaan laulaisikin paremmin.
Janna on esimerkki vanhempien nurkissa 30-vuotiaaksi asuneesta, pilalle hemmotellusa peräkammarin tytöstä, joka elää elämäänsä miesten kautta. Mitä tummaihoisempi ja epämääräisempi päihdepotilas, sitä kuumempana Janna sen kokee. Ja rahan ainoa ansaitsemiskeino nykyään on revitellä yksityisasioitaan, tissiensä vilautuksia ja bikinikuviaan sensaatiolehtien lööpeissä, koska musiikkia ei vaan saa aikaan. Ei vaikka uuden levyn piti ilmestyä jo 2v sitten.
Eli F-L-O-P-P-I sanan varsinaisessa merkityksessä, oikein floppien referenssipiste!
Pieni korjaus. Ei Janna aiemminkaan ole saanut aikaan musiikkia. Hän vaan "muistaa väärin"; biisit ovat tehneet muut. En laske "Paljon onnee"-ulinaa biisiksi.
Ei pidä paikkaansa. Fono.fi sivuilta ja Wikipedian diskografioista näet, että kyllä Janna on itse osallistunut biisiensä tekoon.
Hetkinen... Siis tämä tampio väittää, että FACTAT löytyvät tätä nykyä netistä...?? Sen mukaanhan Janna on valmistunut oppilaitoksesta Tanskassa, joka ei muiden oppilaitoksessa opiskeilleiden mukaan sekään pidä paikkaansa...??
Aivan kamala "laulajana" myös Jannika B. Enkä tiedä yhtäkään, siis en ainuttakaan biisiä häneltä
Hector. Vain kaveritoimittajat toivoo comebackia.
Todellakin, mitä Krista Siegfridsille kävi? Tekee kai juontohommia nykyään vai, ainakin juonsi viime vuonna UMK:tai, vai oliko tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
tää on hauska ketju katsoa mistä mammat ei pidä, kukaan tuskin täällä on itse säveltänyt/sanoittanut. No okei ehkä joku
---Kuten voittajat: Chisu, Jenni Vartiainen ja Haloo Helsinki
Kaija Koolla ja Antti Tuiskulla karisma korvaakin tuon. Eivät kaikki supertähdetkään sävellä itse edes"osin"
; )