Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi miehen mielestä seksikkäämpää?

Vierailija
19.08.2016 |

Tiukat mustat farkut ja korkkarit / joku normaali paita. Ei siis mitään tyrkkyä paljastelupaitaa.
vai
Polven päälle ulottuva mekko ja matalat kengät. Ei mikään tyrkky mekko, vaan asiallinen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kiitosta vaan kommenteista. Laitan siis tiukat mustat farkut, korkeat korot ja tiukahkon valkoisen kauluspaidan. Kiitos teille =) ap

Muuten hyvä, mutta kauluspaita??? Mieluummin joku rennompi paita

Sopii mun tyyliin, mikä olisi rennompi paita? Olen hieman "bisnesnainen" tyyliltäni ja ihan töidenikin puolesta. Joten olen tottunut käyttämään kauluspaitoja.

Miten olisi vaikka sifonkinen tai pitsipaita? Zarassa oli mun mielestä kivoja naisellisia paitoja. Kauluspaita on tylsä valinta. Sorry.

Vierailija
22/24 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kiitosta vaan kommenteista. Laitan siis tiukat mustat farkut, korkeat korot ja tiukahkon valkoisen kauluspaidan. Kiitos teille =) ap

Muuten hyvä, mutta kauluspaita??? Mieluummin joku rennompi paita

Sopii mun tyyliin, mikä olisi rennompi paita? Olen hieman "bisnesnainen" tyyliltäni ja ihan töidenikin puolesta. Joten olen tottunut käyttämään kauluspaitoja.

Miten olisi vaikka sifonkinen tai pitsipaita? Zarassa oli mun mielestä kivoja naisellisia paitoja. Kauluspaita on tylsä valinta. Sorry.

Ok, laitan silti kauluspaidan. Ei oikein pitsipaidat ole mun tyyliä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame ja ei mitään sen alla. Niin ja minihame sellaanen että kiristää kainaloissa.

Vierailija
24/24 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita minne? Töihin? Viihteelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän