Onko mulla täydellisen vääristynyt kuva itsestäni, vai mitä h*****
Täälläkin on ollut ketjuja valokuvissa onnistumisissa ja epäonnistumisissa. Kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Olen aina se "syyllinen" illanviettojen ja sukujuhlien ryhmäkuvien epäonnistumisiin. Tämä ei siis ole henkilökohtainen mielipide vaan joka ikinen kerta kuultu kommentti kulloiseltakin valkuvaajalta " hei, otetaan vielä uusi kuva, x näyttää vähän hassulta" tms.
Tästä huolimatta olen pitänyt itseäni ihan hyvännäköisenä ja laskenut tarkoituksella otetut ja "salakuvatut" otokset jonkin typerän hallitsemattoman väli-ilmeen piikkiin. Tai olen laskenut aina näihin päiviin asti.Olen aikaani jäljessä ja tulin vasta hiljattain hankkineeksi älypuhelimen. Piti sitten itsenikin testata selffiet ja karulta näyttää. Kyse eiole niinkään ilmeestä vaan kasvoni näyttävät jotenkin muodottomilta ja epäsäännöllisiltä, sanalla sanoen: kamalilta. Peilin kautta otetut kuvat onnistuvat vain hieman paremmin.
Olen kokeillut kaikenlaisia kamerasäätöjä, meikkejä ja meikittömyyttä, mutta lopputulos on aina yhtä kehno.
Olen hämilläni. Onko mulla oikeasti niin vääristynyt kuva itsestäni, että olen onnistunut uskottelemaan itselleni olevani ihan ok näköinen (varsinaisesti kauniina en siis ole itseäni pitänyt) , mutta näytänkin hirviöltä? Vai vääristääkö kamera oikeasti niin paljon..?
Sama ongelma täällä. En osaa hymyillä. Jos yritän niin tuloksena on irvistys. Jos en yritä hymyillä niin näytän muuten vaan kamalalta. Töissä (koulussa) otetaan joka vuosi luokkakuvat joissa on pakko olla mukana. Pilaan kuvan joka vuosi. Ei ole mukava, kun se kuva menee niin moneen kotiin.