Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitihiukset

Vierailija
19.08.2016 |

Miksi niin monet, nuoretkin, äidiksi tulleet naiset leikkaavat lyhyet hiukset? Mulle asiaa on selitetty sillä että ne on helpommat lapsen kanssa, mutta omasta mielestäni on helpompaa huitasta vaan hiukset nutturalle 😮

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta paljas niska on naisellinen. Itse olen ollut 12 vuotta äiti kunnes leikkasin lyhyen tukan vaalennetun pitkän lirun tilalle. Leikkaus sopii suomalaiselle hiuslaadulle loistavasti.

Laitanpa kohta linkkiä inspiraatiokuvaan.

P.S.kyllä minua lyhyelläkin tukalla "kytätään" :)

Onnittelut kun olet löytänyt hyvän mallin hiuksillesi.

Minulla on toisin. Paksut, taipuisat hiukseni ovat parhaimmillaan pitkinä. Olen kokeillut montakin lyhyttä mallia. Aina on pitänyt ihan raa'alla kädellä ohentaa hiuksia että kampaus toimisi. Kanaperse oli joskus 15 vuotta sitten muodissa, se taisi olla ainut malli jossa kampaus pysyi kuosissa.

Ja koska pidän hiuksistani ja saan kyllä sen niskan näkyviin nostamalla hiukset ylös, ei tässä mitään hätää ole.

Tukkani oli ennen leikkuuta alaselkään joten kokemusta kummastakin. Itsekin pidin tukkaa ylhäällä, kyllästyin vaan väkertelemään kiinnk

Vierailija
22/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan mielenkiinnosta tässä viimepäivinä keskittynyt katselemaan naisten hiuksia ja tyyliä ylipäätään. Olet oikeassa, todella monella äidillä on lyhyt tukka. Vaikka kuinka yritän, en saa lyhyestä tukasta naisellista, en sitten millään. Joillekin todella harvoille naisille sopii lyhyt tukka joo, mutta kun suurimmalla osalla se valitettavasti näyttää vaan tylsältä, lesbomaiselta, epäseksikkäältä. Tiedän että tää mun kommentti saa alapeukutuksia, mutta saakoon :D 

Jos mä laittaisin tähän kuvan itsestäni pitkähiuksisena ja nyt tämmöisenä minipolkkatukkaisena, niin luulen että olisit samaa mieltä, että jälkimmäinen sopii mulle vaan paremmin. Kaikille ei sovi pitkät hiukset.

Monella myös pitkä imetys saa hiukset harvenemaan, eli parempi leikata lyhyeksi ja sitten kasvattaa uudelleen, jos haluaa.

Mun mielestä naisellisuus on kiinni ihan jossain muusta kuin hiuksien pituudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka lapsi kun syntyi, leikkasin vähän ennen synnytystä hiukset lyhyiksi. Koska se kuuluu asiaan kun tulee äidiksi. Kukaan ei selittänyt miksi enkä edes siinä huumassa kysellyt.

Seuraavassa tajusin jo itse ajatella enkä koskenut hiuksiin muuten kuin että synnytksen jälkeen kävin kampaajalla siistimässä alaselkään ulottuvien hiusteni latvat. Oma äitini valittaa kun en leikkaa hiuksiani vaikka ikää on 37 v. :D :D

Koska kun on äiti ja yli 30, pitää olla joku lyhyt viritys pirteällä tehotevärillä. Jos on alle 50 v, sen jälkeen käy vaan lyhyet eikä saa enää laittaa mitään tehostevärejä.

Kuka leikkaa tukkansa koska "kuuluu asiaan?" 

Nuori äiti, jolle vihjaillaan että hiukset kuuluu olla lyhyet kun on lapsi ja kaikkea. Onneksi lapsen kasvaessa sain itseluottamukseni takaisin. :D

Vierailija
24/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole mukavaa kun lyhyttukkaisten rumilusten ukot kyttää teitä hulmuavaharjaisia kaunottaria?

Vierailija
25/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka lapsi kun syntyi, leikkasin vähän ennen synnytystä hiukset lyhyiksi. Koska se kuuluu asiaan kun tulee äidiksi. Kukaan ei selittänyt miksi enkä edes siinä huumassa kysellyt.

Seuraavassa tajusin jo itse ajatella enkä koskenut hiuksiin muuten kuin että synnytksen jälkeen kävin kampaajalla siistimässä alaselkään ulottuvien hiusteni latvat. Oma äitini valittaa kun en leikkaa hiuksiani vaikka ikää on 37 v. :D :D

Koska kun on äiti ja yli 30, pitää olla joku lyhyt viritys pirteällä tehotevärillä. Jos on alle 50 v, sen jälkeen käy vaan lyhyet eikä saa enää laittaa mitään tehostevärejä.

Kuka leikkaa tukkansa koska "kuuluu asiaan?" 

Nuori äiti, jolle vihjaillaan että hiukset kuuluu olla lyhyet kun on lapsi ja kaikkea. Onneksi lapsen kasvaessa sain itseluottamukseni takaisin. :D

Kuka vihjaili? Ihan kiinnostaa kun en ole tällaiseen törmännyt.

Vierailija
26/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta paljas niska on naisellinen. Itse olen ollut 12 vuotta äiti kunnes leikkasin lyhyen tukan vaalennetun pitkän lirun tilalle. Leikkaus sopii suomalaiselle hiuslaadulle loistavasti.

https://farm8.staticflickr.com/7761/27077039851_d985a969f1_b.jpg

https://www.blogit.fi/ps/mustaakajalia_kesapaivanpiknikmeikkijaharmaatu…

anteeksi "huonot" kuvat, bloggaaja kuvaa itsensä yleensä noin. Mutta lyhyempi toiselta puolelta, samoin kuin takaa.

P.P.S. mistä te tiedätte että miehensä "kyttäämisestä" valittajat ovat lyhythiuksisia? Minulle ainakaan reaalielämässä ei kukaan ole tuollaisista edes valittanut, vain täällä

Nuo on ihan hirveät hiukset... Kauhistuin jo blogia lukiessa miksi tuo nainen meni pilaamaan kauniin polkkatukkansa! Etenkin takaa tuo näyttää ihan hirveältä, siitä syystä kuvia ei varmaan sieltä päin juuri otakaan...

Vierailija
27/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tälläinen leikkaus [url=http://aijaa.com/m1px1Z][img]http://i2.aijaa.com/t/00358/14237529.t.jpg…]

sopii PALJON parempi kuin pitkä, limaisen näköinen hiirenhäntä jota sai peitellä jenkkihuivilla tai lippiksellä, jos ei tahtonut sitä ainaista hätäponnaria!

Vierailija
28/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekin on ongelma millainen mun karvoitus on, saa sitten olla. Jos mies on niin idiootti, että pettää koska sillä toisella on "pitkä ja hulmuava tukka", lasken lähtemään sen mukaan sitten ihan ilomielin. :D

Vierailija
29/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin puoli vuotta synnytyksestä irtosi niin paljon tukkaa, että pakko oli lyhentää, vaikka en olisi halunnutkaan. Tukka kasvoi tosi hitaasti takaisin. Ei ole vieläkään kasvanut siihen mitä oli ennen synnytystä. vaikka vuosia olen kasvattanut. 

Vierailija
30/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://farm8.staticflickr.com/7761/27077039851_d985a969f1_b.jpg

https://www.blogit.fi/ps/mustaakajalia_kesapaivanpiknikmeikkijaharmaatu…

anteeksi "huonot" kuvat, bloggaaja kuvaa itsensä yleensä noin. Mutta lyhyempi toiselta puolelta, samoin kuin takaa.

P.P.S. mistä te tiedätte että miehensä "kyttäämisestä" valittajat ovat lyhythiuksisia? Minulle ainakaan reaalielämässä ei kukaan ole tuollaisista edes valittanut, vain täällä

Nuo on ihan hirveät hiukset... Kauhistuin jo blogia lukiessa miksi tuo nainen meni pilaamaan kauniin polkkatukkansa! Etenkin takaa tuo näyttää ihan hirveältä, siitä syystä kuvia ei varmaan sieltä päin juuri otakaan...

Mulla oli vuonna 1992 tuollainen pidempänä :) Se oli silloin muotia ja Katarina Ebelingilla oli kanssa :D

Vierailija
31/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatin pitkät hiukset. oli todella romanttista, kun mies aamulla silitti hiuksiani ja "yäk millon sä olet pessyt nämä ?" "no eilen!" hiukset olivat jatkuvasti jotenkin limaiset , vaikka vaihtelin shampoomerkkiä ja yhdessä vaiheessa pesin jopa oluella, kun siitä oli vinkattu.. ei auttanut. lisäksi hiukset makasivat kuin keitetty spagetti pitkin päätä, mitään pitkiä hulmukutreja minulla on ei todellakaan ollut! 

eräänä iltana kyllästyin sitten,  ja vedin miehen koneella siilin. enkä ole pitkään malliin  palannut! ei sovi mulle

Vierailija
32/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin polkkatukan, kun odotin lasta. En ollut koskaan kuullutkaan äititykasta, leikkasin koska tunsin itseni plösöksi ison mahan ja turvonneen naaman kanssa ja ajattelin, että kampauksenvaihto virkistäisi. Sittemmin olen kasvattanut pitkät hiukset uudedtaan.

Vierailija
33/33 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiä hiuksia pitää osata laittaa, suomalainen hius ei näytä hyvältä "wash and go"-menetelmällä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi