En käsitä pettämistä. Mikä järki on olla usemman ihmisen kanssa seksisuhteessa?
Mulle seksi on osa rakkautta, eli rakastelua. Minä en halua missään nimessä koskea vieraita ihmisiä, vaikka rakastan kosketella rakastani, inhoan kättelyäkin. Jos kävisi niin että en rakastaisi (ja haluaisi) enää puolisoani, niin pakkohan se olisi erota. Jos rakastuisin johonkin toiseen ihmiseen, niin haluaisin olla vain hänen kanssaan ja tiettysti rakastella vain hänen kanssaan, jos jostain typerästä syystä esim. rahan, lasten tai vaivalloisuuden takia en olisi eronnut, olisi kauhea tunne olla ja elää samassa kämpässä ihmisen kanssa jota en rakasta, ja vielä joutuisi ehkä teeskentelemään että kaikki ok, enkä ole rakastunut toiseen. Tuntuisin että pettäisin rakastani puolisoni kanssa.
En vain millään käsitä mitä hienoa on käydä panemassa ilman tunteita, eihän siitä mitään saa, ihan sama kun vetäisi käteen. Enkä käsitä ihmisiä jotka elävät vuosikausia rakkaudettomassa liitossa.
Kommentit (4)
Et käsitä, että kaikki ihmiset eivät ajattele ja koe asioita kuten sinä? No on sulla harvinaisen huono käsityskyky.
Öö, ihmiset on erilaisia?
Itse taas en ole koskaan välittänyt noista parisuhde- ja rakkausjutuista. Olen erakkomainen luonne, en vaan jaksa mitään ihmissuhteita. Seksiä sen sijaan tekee välillä mieli, ja silloin haen baarista siihen panoseuraa.
"En vain millään käsitä mitä hienoa on käydä panemassa ilman tunteita, eihän siitä mitään saa, ihan sama kun vetäisi käteen."
No mä saan kyllä. Eläimellistä kiihkoa ja vetovoimaa, kosketuksia, tuntemuksia, aistimuksia, ja sitä munaa. Orgasmin kyllä saa vaikka dildolla, mutta siitä puuttuu joku olennainen jännitys ja "energiatason juttu" joka on kun kaksi kiimaista ihmis-nisäkästä kohtaa yössä ja lähtevät meille-tai-teille purkamaan syttynyttä himoa.
Miksi oletat, että ihminen voi rakastaa vain yhtä ihmistä kerrallaan?
Se on kiihottavaa ja kivaa.