Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi laskee naisen markkina-arvoa ainakin 50%.

Vierailija
18.08.2016 |

Lutkatatuointi 80%

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan hyvä mun markkina-arvo oikein olikaan kun menin 22v naimisiin hävittäjälentäjän kanssa.. Tatuoituna. Ehkä ilman tatuointia olisin saanut pääministerin :'D

En paljon kehuskelisi pikkutytöistä kiinnostuneella sotahullulla. Terveiset Rissalaan M.

Vierailija
42/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt jostain isisin markkinoista vai ihanko oikeasti suomalaisetkin jo arvioivat naisten markkina-arvoja?

Tietysti, siinä missä miestenkin. Korkea markkina-arvo= moni tavoittelee, matala markkina-arvo = harva tavoittelee. Miksi te teeskentelette että se olisi joku ihmeellinen juttu, jota ei muka tajuttaisi?

näinhän se menee, mutta usein semmoset hieman pulleammat ja helpommat naiset on suosittuja.harva jaksaa kauniita yrittää,ainakaan nuoret miehet.niillä on niin huono itsetunto :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä varmaan joille tatskat naisellahan on ok mutta totta omalla ja jokaisen tuntemani miehen kohdalla.

Vierailija
44/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos markkina-arvo putoaa 50% per tatuointi, niin onko mun markkina-arvo 0% vai 25%? Lasketaanko se 50% siis koko rytäkästä, vai sitten kun ensimmäinen puolikas on otettu pois?

T: kaks pientä tatuointia omistava nainen, joka aikoo vielä kolme hommata. Tällä laskutoimituksella meen varmaan miinuksen puolelle. :-D

Mutta markkina-arvo nyt on pelkkää kuraa, ja sitä käsitettä käyttävät ovat yleensä täysin sen ulkopuolella eivätkä kelpaa parisuhteeseen.

Vierailija
45/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että tatuoitu nainen etsii hieman toisenlaista seuraa kuin ap:n kaltaiset nutturapäät ;)

t. runsaasti tatuoitu nainen

Vierailija
46/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo miuta ei tatuoinnit haittaa jos ite tyyppi on INANA!

Vierailija
47/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voisi vähempää kiinnostaa!

Vierailija
48/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin me tatuoidut ihmiset edes laskemme meitä mukaan teidän ahdasmielisten "markkinoille", anteeksi kovasti- ei mua ainakaan paskan vittuakaan kiinnosta sellaiset missään mielessä, joilla menee mun iho noin räikeästi tunteisiin. Rakastan mun tatuointeja. Ne on kauniita, harkittuja ja niillä on merkitys. Miesmakuuni kuuluu myös tatuoinnit, joten älä huoli- ei koskaan kävisi mielessäkään, että lyöttäytyisin juuri Sinun seuraasi.

Ymmärtäkää jo, että on mahdottoman kusipäistä puhua tohon sävyyn ihmisistä, joita ei yksinkertaisesti kiinnosta, mutta jotka myös ihmisinä varmasti asettuu puolustamaan itseään. Päivästä toiseen ihonsa selitteleminen alkaa pikkuhiljaa väsyttää. Keskittykää joihinkin vähän ajankohtaisempiin asioihin, vaikkapa? Lukekaa kirja? Ruetkaa vaikka kuukausilahjoittajaksi? Älkää jaksako pilkata muita pinnallisista syistä. Ei ole mukavaa.

Vierailija
49/49 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta asiasta provoaminen päivästä toiseen laskee miehen markkina-arvoa 100%

juu naisethan ei koskaan provoa joka päivä jostain bloggaajien ja missien ulkonäöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä