Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissani menee lukioon.

Vierailija
18.08.2016 |

Eikä ole varaa läppäriin, mitä teen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa todennäköisesti hankkii uuden omistajan jolla on varaa läppäriin.

Vierailija
2/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kele!  Teen kisun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sähköpostia osoitteeseen kurnau.krr(miukumauku)miau.nau, eivätköhän sieltä auta. Mekin olemme vähävaraisia ja juuri sain viestin, että kgdf , .............fgdajmv ksfe´´´´´´´´´´bbbbbbbbbbbbbbbnnnnnnm

Vierailija
4/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa todennäköisesti hankkii uuden omistajan jolla on varaa läppäriin.

Pujahtaa naapurin mummon hoiviin, jossa saa tuoreita silakoitakin.

Vierailija
5/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa töihin viikonloppuisin...

Vierailija
6/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset aloittanut säästämistä ajoissa?

Vierailija
7/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissoille tietokoneita. Ne syövät kaikki hiiret. 

Vierailija
8/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehota tutustumaan oikein varakkaisiin suomenruotsalaisiin kolleihin. Uskon, että sitä kautta voisitte saada tietokoneen kisullesi. Tsemppiä! :)

Vierailija
9/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, naapurin mummon luonako se mokoma luuraa silakoita syömässä, pitänee pitää puhuttelu sille rontille. Mikä olisi oikea rangaistus moisesta, otanko kännykän pois vai viikkoherkut?

Vierailija
10/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kiitoksella elää.

Vierailija
11/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimikaa yhdessä puolukoita, kyllä se hinta siitä kertyy.

Vierailija
12/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kisu haluis olla mulle kuskina mut en uskalla antaa ajaa kun ei sillä oo ajokorttia..turvallisuussyistä ajan itse. Pianoa tykkää Kyllä soitella tassuillaan ja se on ok kun kenenkään henki ei riipus siitä.

Vierailija
13/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Rontti ei suostunut hakeen mihinkään kouluun. Tossa se makaa päivät pitkät ja nuolee pallejaan. Ihme elämämkoululainen.

Vierailija
14/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän Rontti ei suostunut hakeen mihinkään kouluun. Tossa se makaa päivät pitkät ja nuolee pallejaan. Ihme elämämkoululainen.

Meidän kissa haukkuu naapurin kissaa wt:ksi, koska se menee amikseen. Meidän kissa on mielestään parempi kun se menee lukioon ja vieläpä aikoo lukea pitkän matikan. Oon tainnut kasvattaa sen huonosti :(

Vierailija
15/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa haukkuu naapurin kissaa wt:ksi, koska se menee amikseen. Meidän kissa on mielestään parempi kun se menee lukioon ja vieläpä aikoo lukea pitkän matikan. Oon tainnut kasvattaa sen huonosti :(

Ei oo helppoo toi kissan kasvatus. Pakko se on peiliin katsoa ja myöntää virheensä kasvattajana.

Vierailija
16/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle voidaan myöntää läppäri sosiaalisin perustein.

Vierailija
17/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kissan omistajat ovat vajaalla käyviä ihmisiä. Kai siinä kissassa on jokin joka aiheuttaa tyhmyyttä lässätystä.

Ikinä täällä ei aihetta " Koirani menee Nasalle töihin.  Saatika "Koirani menee lukioon... "

No kyllä se siitä kun elelee yksin useitten kissojen kanssa ja päivät pitkät lässyttää niille. No se mirri vaan miettii... " OLE OLE HILJAA HILJAA!!! Minä vielä tapan tuon! "

Vierailija
18/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun katti makoilee vaan kotona kaiket päivät, taitaa olla se wt tyyppi.

Vierailija
19/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kissan omistajat ovat vajaalla käyviä ihmisiä. Kai siinä kissassa on jokin joka aiheuttaa tyhmyyttä lässätystä.

Ikinä täällä ei aihetta " Koirani menee Nasalle töihin.  Saatika "Koirani menee lukioon... "

No kyllä se siitä kun elelee yksin useitten kissojen kanssa ja päivät pitkät lässyttää niille. No se mirri vaan miettii... " OLE OLE HILJAA HILJAA!!! Minä vielä tapan tuon! "

Heh. Mulla ei ole edes kissaa, mutta on sentään huumori tallella.

Vierailija
20/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saatte läppärin hankittua muista laittaa estot youtubeen kissavideoita varten. Meidän kolli jäi koukkuun eikä huomioi enää mirriä. Nyt on mirri onneton ja suunnittelee jo eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi