Miksi naisystävä harkitsee jättämistä?
Elikkäs, olen parisuhteessa oleva mies. Noh, oma naisystäväni sanoi että on epävarma suhteestamme toiseen ihastumisen takia. Kuulemma ei haluisi ihastua, mutta hänen ulkonäkönsä on parempi, vaikka itsekkin olen urheilullinen ja pitkä mies. Hän ei tosin tykkää että omistan luonnonkiharat hiukset, vaan tykkää suorista.
Kommentit (8)
Anna mennä.
Ensinnäkään, viestistäsi ei välity kummempaa rakkautta tätä tyttöä kohtaan. Ei siis surua tms.
Ja toisekseen, maailmassa on varmasti naisia, jotka eivät välitä hevon hittoa hiusten suoruudesta. :D
Pointsit toki siitä, että tyttösi kertoi asiasta suoraan.
Pikkupilit jätetään, merkittävä iso peenis ottaa naiset.
Viestistäni ei välity surua koska ei ole kuulemma huolta, koska ei kuulemma halua jättää minua. Mutta en ymmärrä mikä itsessäni vialla kun edellinen suhteeni päättyi syystä että ex rakasti toista.. Onko minulla vain huono naismaku vai mikä on vialla?
Onpa vaihteeksi asiallista porukkaa sivustolla. Älä välitä turhista kommenteista, kyllä täällä on niitä asiallisiakin postaajua.
Ei kukaan jätä toista hiuslaadun takia jos oikeasti välittää ja rakastaa. Pitkässä suhteessa toki saattaa tulla ihastumisia, mutta eivät nekään hetkauta suhdetta jos tärkeysjärjestys on kohdallaan. Puhun omasta kokemuksesta.
Nythän nainen odottaa, että sä teet päätöksen suhteelle tai sitten, että ihastus tekee aloitteen, jolloin se on sitten menoa. Ei tuossa voi kun hävitä.
Tavatessani tulevan aviomieheni ensimmäisen kerran minusta tuntui, että pyristelen eroon, enkä jatka suhteen virittelyä. Mieskin on sanonut, ettei se ollut rakkautta ensi silmäyksellä.
Kuitenkin jatkettiin ja nyt 15 aviovuoden jälkeen yhä paras tuki, kannustaja, tosi symppis, huipputyyppi ja huikean rakas.
Hieman asian vierestä sama asia.
Naisystävä - tykkää työpaikan tilaajasta. Mieheltä löytyy suorempi.
Harkitsee jättämistä. Itselläni siis käyrä, mutta urheileva, voimakas ja pitkä.