Miten taata ettei mies petä?
Mieheni on syötävän komea! Meillä kaksi lasta, joten olen itse vähemmän kaunis. Seksiä on aina kun mies haluaa, koska haluan itsekin.
Häntä tulee jatkuvasti naiset iskemään. Baarissa ja töissä. Onko mitään kikkaa jolla mies ei pettäisi?
Yritän pitää ulkonäköni hyvänä ja teen lantionpohjalihaksia.
Kommentit (13)
Telkeä komeroon tai ala syöttämään salaa jotain mikä aiheuttaa erektiohäiriötä. Rakastumistahan se ei estä.
Ainoa keino kirjaimellisesti taata ettei mies petä on sopia että ollaan täysin avoimessa suhteessa.
Jos tämä ei miellytä, ei auta kuin luottaa.
Sellaista siveysvyötä kannattaa harkita.
Ei petä jos teillä on muuten suhde kunnossa, seksiä, huomioit miestä, pidät itsestäsi myös huolta ym.
Jos pettää sitten pettää, ei sille mitään mahda
Sen sijaan että keskityt lantionpohjanlihaksiin, kannattaa ehkä keskittyä itsetunnon kohentamiseen. Vaikutat todella epävarmalta - mies on kuitenkin valinnut juuri sinut, kaikista ihmisistä hän haluaa olla juuri sinun kanssasi! Mikään ei ole vähemmän viehättävää kuin sellainen "olen liian huono tuolle miehelle" -itsensä mollaaminen. Jos uskottelet pitkään niin, se on kohta totta.
Teet kaiken miehesi parhaaksi. Teet kaikki kotityöt, hoidat lapset, olet viehkeä ja annat miehelle seksiä 2-3 kertaa päivässä jotta kassit ovat tyhjät
Kahlitse kellariin äläkä päästä ketään edes katsomaan sitä.
M
Hyvä vuorovaikutus, kuunteleminen, parisuhde kunnossa...Ei ole tarvetta pettää.
Ei ketään voi pakottaa uskollisuuteen tai rakastamaan.Mies pettää jos on pettääkseen,tekisit sitten sitä tai tätä..Huippukauniit julkkiksetkin tulevat jätetyiksi ja petetyiksi,vaikka on ulkonäköä ja varallisuutta eikä"arkielämä" rasita samalla tavalla kun meitä taviksia.Älä ole miehesi kynnysmatto kuitenkaan.
Mies ei petä, jos on elämänsä rakkauden kanssa! Oli hän minkä kokoinen tai näköinen tahansa. Tosirakkaus on vastaus!
Vierailija kirjoitti:
Telkeä komeroon tai ala syöttämään salaa jotain mikä aiheuttaa erektiohäiriötä. Rakastumistahan se ei estä.
Just jostain syystä poistetussa ketjussa joku meinasi syöttää naapurille makkaraa jossa on rotanmyrkkyä (sillä oli hriveät koirat sillä naapurilla) - joten älä nyt ainakaan rotanmyrkyllistä makkaraa sille miehellesi anna tai tämä ketju häipyy.
Sinä et ikävä kyllä pysty siihen vaikuttamaan. Pettää jos pettää.