Mikä on naisessa turn off? Luo
Kommentit (7)
Pahin turn off naisessa on se että hän kuvittelee itse omien huonojen puoliensa olevan jotakin turn on -ominaisuuksia. Vaikka olisi muuten kuinka mitätön asia niin siitä tulee iso turn off jos nainen itse kuvittelee minun pitävän siitä.
Toisen vaiheen turn-off on alapään karvoitus. Teen selväksi suhteen jatkumiselle karvojen ajelun viivan kohdalta ja tarjoudun hoitamaan asian meidän keittiön pöydällä. Siinä on monet, monet alapäät sheivattu. Myös jo ennestään sheivattuja.
Ulkonäössä lävistykset, pienet tatuoinnit eivät häiritse jos ne ei ole jatkuvasti näkyvällä paikalla. (wt-tatuoinnit on kyllä turn-off, esim. tribaalit, "runolliset" tekstit, massat joita on kaikilla (perhoset yms) kirjoitusvirheillä kruunattuna vielä erityisen turn-off.
Luonne: ylimielinen, ilkeä, kehuu itse itseään ja puhuu vain omista asioistaan haukkuu tai arvostelee muita ihmisiä, ei löydä itsestään mitään vikaa tai parannettavaa
Ulkonäkö : raskas ylipaino, meikittömyys, huono iho , näkyvät isot tatuoinnit tai lävistykset kasvoissa, ( narkkari look ) , likaiset hiukset ja vaatteet
Johnny Handsome kirjoitti:
Luonne: ylimielinen, ilkeä, kehuu itse itseään ja puhuu vain omista asioistaan haukkuu tai arvostelee muita ihmisiä, ei löydä itsestään mitään vikaa tai parannettavaa
Ulkonäkö : raskas ylipaino, meikittömyys, huono iho , näkyvät isot tatuoinnit tai lävistykset kasvoissa, ( narkkari look ) , likaiset hiukset ja vaatteet
Mä ehkä tykkään susta :)
*Tatuoinnit
*Lävistykset
*Joulukuusi-look, paljon koruja
*Ylimielisyys
*Kananpersekampaus tai lyhyet hiukset
*Kiroilu, syljeskely ja muutenkin "äijämäinen" käytös (ei sillä että näyttäisi järkevältä miehilläkään)