Paras luomurintojen koko??
Minusta se on 70D. Ei roiku, on ns. käteensopiva ja vaatteet istuvat hyvin. Urheillessa ei hölsky liian rajusti.
Kommentit (31)
Itse olen 75D, joten uskon että tuokin on hyvä em. syistä.
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=D&age=&brand=&…
70D näyttää aika pieneltä...
Aika monella se D kylläkin roikkuu. C on nam!
Olen 65D. Se on vielä kiinteämpi, mutta kyllä yli B:llä täytyy olla urheilurintaliivit.
Kyllä saa aika tuhti mamma olla että on D-kupin rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa aika tuhti mamma olla että on D-kupin rinnat.
No ei todellakaan. D-kuppi on suhteellisen pieni.
Kyllä naisen tisuleissa on aina parempi, mitä suurikokoisemmat ne ovat. Tässä on sopivan kokoiset tissit: https://pinchypants.files.wordpress.com/2012/03/10412-1.jpg
Jos D tai F kuppi on teidän mielestä pieni nii onko minun B kuppi jotenkin mini?
Vierailija kirjoitti:
Jos D tai F kuppi on teidän mielestä pieni nii onko minun B kuppi jotenkin mini?
Tämähän riippuu ympärysmitasta ja siitä käytätkö edes oikeankokoisia rintsikoita. Jos käytät esim. kokoa 90B, on kuppi samankokoinen kuin koossa 70F. Ympärysmitta vain on eri.
Omalla kullalla on 65C - ne on parhaat :o)
Ei se ole koko vaan se pyöreä muoto...
Kyllä 75D alkaa luomuna olla jo aika lollot. Ei ettäkö valittaisin, tai no valitan koska tällä hetkellä ei ole sellaisia hypisteltäväksi, mutta vaatinee etenkin urheillessa hyvät liivit ettei ole leuka mustelmilla.
M
Mulla 65h ja nämä ei todellakaan ole isot..
Mun 70 D ei mahdu käteen...? Onko kuppi liian pieni mulle, häh?
Käyttämäni liivit ovat ihan oikean kokoiset, koska liikkeessä ihan katsoneet. Ympärysmitta 75, joten näistä teidän kommenteista päätellen melko olemattomat?
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni käsi. Tuo tänne niin mahtuu käteen...
M
Vierailija kirjoitti:
Käyttämäni liivit ovat ihan oikean kokoiset, koska liikkeessä ihan katsoneet. Ympärysmitta 75, joten näistä teidän kommenteista päätellen melko olemattomat?
Korjauksena vielä, että ympärys 75 ja kuppi B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni käsi. Tuo tänne niin mahtuu käteen...
M
Sinulla lienee tuo käsi olevan sitten melkoinen lapio 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 75D alkaa luomuna olla jo aika lollot. Ei ettäkö valittaisin, tai no valitan koska tällä hetkellä ei ole sellaisia hypisteltäväksi, mutta vaatinee etenkin urheillessa hyvät liivit ettei ole leuka mustelmilla.
M
Et nyt tiedä, mistä puhut. Ei ole isot. Ei saa leukaan, vaikka kuinka haluaisi.
Olen mies, enkä tiedä miten nuo koot menevät, voitko laittaa jonkun taulukon?