Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selailin tilitietojani ja olen muka käynyt maanantaina baarissa?

Vierailija
17.08.2016 |

Siis olenko käsittänyt väärin, kun siellä on maanantaina lähtenyt viisi euroa tililtäni lähikapakkaani.

Kyseessä visa electron-osto ja ;

Maksupäivä: 15.08.2016
Kirjauspäivä: 15.08.2016
Arvopäivä: 15.08.2016

Voiko olla, että on ollut katevaraus vaikka viikonlopulta ja se on nyt sit otettu vasta pois vai onko joku maksanut viulujaan mun kortillani?? En tosin tiedä miten se on mahdollista, koska minä enkä korttini ole käyneet ulkona viikonlopun jälkeen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katevaraus

Vierailija
2/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on varastanut sun kortin, hakenu bissen ja sit palauttanut sen kortin. Ei liity mitenkään siihen sun itse juomaan juomaan tai viikonloppuseen katevaraukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän ne pankit ja luottofirmat elää. Sinun rahasi siirtyvät tililtäsi kyllä, mutta kiertävät ennenkuin menevät sinne baarin tilille.

Vai onko sinulta otettu kaksi kertaa ostot....viikonloppuna ja myöhemmin?

Vierailija
4/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu meni korttisi kanssa baariin. Ja varasti myös sen sinisen sukan.

Vierailija
5/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne aina reaaliajassa lähde rahat tililtä, voi mennä muutama päivä. Kyllä mulla näkyy ostotapahtuman päivämääräkin.

Vierailija
6/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin voi vasta maanantaina näkyä tililtä lähteneenä perjantaina tehdyt ostot, välillä se hämää kun tietää ettei ole käynyt sinä päiväbä kun katevaraus lähtee missään, mutta sitten kun lukee tarkemmin niin ostopvm on kuitenkin aiempi.

Vierailija
7/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paras meidän perheessä, että miehen kesäiset ostokset pienestä kyläkaupasta näkyivät vasta marraskuussa. Sekä ei ollut mennyt aikaisemmin ja kuitti löytyi.

Sehän on ihan tavallista, että ostokset lähtevät tililtä vasta pari päivää myöhemmin, vaikka isoissakin marketeissä käy lauantaina, voi näkyä vasta maanantain päiväyksellä. Sulla ei taida olla kovin kauan oma pankkikortti olla ollut? Jos viikonloppuna teit nuo ostokset, niin asia on kunnossa. Tiedät kai mitä viikonloppuna ostit? Tästä syystä itse otan aina korttiostoksista kuitin ja säilytän sitä niin kauan että summa on tililtä mennyt. Ei tule yllätyksiä. 

Vierailija
8/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olithan sä siellä. Olit vaan niin pleksit, ettet itsekkään muista.

Nyt korkki kiinni!

Vierailija
9/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet siellä baarissa kuitenkin hiljattain käynyt, niin eiköhän se ole ihan oikein mennyt.

Vierailija
10/14 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus lähtenyt raha vasta parin viikon viiveellä, ja sitten kun vielä yrityksen virallinen nimi on eri kuin baarin nimi, niin on kyllä vähän pelästyttänyt. Tuo voi johtua pankistakin, mutta luultavasti syy on yrityksen maksupäätteessä, ainakin jos menee useita päiviä. Maksupääte ei ole yhteydessä pankkiin, eli ei lähetä tietoja, eikä myöskään lataa sulkulistoja.

Vierailija
11/14 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paras meidän perheessä, että miehen kesäiset ostokset pienestä kyläkaupasta näkyivät vasta marraskuussa. Sekä ei ollut mennyt aikaisemmin ja kuitti löytyi.

Sehän on ihan tavallista, että ostokset lähtevät tililtä vasta pari päivää myöhemmin, vaikka isoissakin marketeissä käy lauantaina, voi näkyä vasta maanantain päiväyksellä. Sulla ei taida olla kovin kauan oma pankkikortti olla ollut? Jos viikonloppuna teit nuo ostokset, niin asia on kunnossa. Tiedät kai mitä viikonloppuna ostit? Tästä syystä itse otan aina korttiostoksista kuitin ja säilytän sitä niin kauan että summa on tililtä mennyt. Ei tule yllätyksiä. 

Joskus korttiostokset höylättiin sellaisella paperikirjoittimella johon laitettiin lappu mihin kirjoitettin summat ym. ja kortti sinne ja sitten se otti kortissa olevista kohokirjaimista tiedot ylös.

Rahat lähti tililtä vasta kun yrittäjä oli vienyt nuo paperit pankkiin ja pankki käsitellyt laput.

Vierailija
12/14 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus korttiostokset höylättiin sellaisella paperikirjoittimella johon laitettiin lappu mihin kirjoitettin summat ym. ja kortti sinne ja sitten se otti kortissa olevista kohokirjaimista tiedot ylös.

Rahat lähti tililtä vasta kun yrittäjä oli vienyt nuo paperit pankkiin ja pankki käsitellyt laput.

Joo kätevä systeemi. Tililtä saattoi yhtäkkiä hävitä rahaa näistä kuukausi aiemmin tehdyistä höyläystapahtumista, joista ei tietenkään ollut enää asiakkaan kappaletta jäljellä. Oli jännittäviä aikoja etenkin jos sen takia tili humahti iloisesti miinukselle.

Vierailija
13/14 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri samaa paitsi, että kaupassa olin muka käynyt yks maanantai vaikka lauantaina kävin. . Katevaraus se varmasti on. Itselläni ei ainakaan ks. Lauantaina ole veloitettu mitään.

Vierailija
14/14 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri samaa paitsi, että kaupassa olin muka käynyt yks maanantai vaikka lauantaina kävin. . Katevaraus se varmasti on. Itselläni ei ainakaan ks. Lauantaina ole veloitettu mitään.

Ei niitä maksuja siirry mihinkään viikonloppuisin vaan aikaisintaan seuraavana arkipäivänä. Muutenkin nuo pankkiasiat toimivat maanantaista perjantaihin niin kuin virastoissa yleisesti ottaen menetellään. Ei pitäisi olla aikuiselle ihmiselle mitään uutta ja yllättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme