Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kiva päästä painimaan Petra Ollia vastaan

Vierailija
17.08.2016 |

Mietin että pärjäisinköhän minä tälläisenä suht koht urheilullisena 80 kiloisena miehenä hänelle ja kyllähän sekin ihan nautinnollista olisi päästä hänen heittosäkiksi kjeh kjeh=) ;)
M25

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, tosin itsellä massaa 100kg. Olisi kiva painaa tyttö mattoa vastaan ja tulla iholle. :p

Vierailija
2/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painijat pieree matolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkku-Pena kirjoitti:

Sama, tosin itsellä massaa 100kg. Olisi kiva painaa tyttö mattoa vastaan ja tulla iholle. :p

Tai sitten jäädä itse pää puristuksiin hänen reisin väliin naama kohti persettä.

Yksi asia kuitenkin on selvää, tulen runkkaamaan hänen painimatseille.

Vierailija
4/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopatirallaa oishan se tietenkin eri kivaa päästä """""painimaan""""" Petran kanssa kjeh kjeh

tässä pitää tietää: paini = benis in bagina

t.40vee aikuinen mieshenkilö

Vierailija
5/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierevätkö oikeasti?

Itse tiedän miten saa aikaan oikein pahan hajuisia pieruja.

Ongelmani on että en aina uskalla pieraista, koska riskinä on märkä lopputulos.

Onko kenelläkään ammattipierijällä vinkkejä kuinka tuon märkyyden saisi pois?

Oleellisena osana pierujani on iso määrä hitaasti sulavaa lihaa, sokeripitoisia hedelmiä käymisreaktion aikaansaamikseksi ja paljon hiivaleipää.

Olut ei ainakaan sovi tuohon yhtälöön ja sen olen hylännyt yhtenä märkyystekijänä.

Voisiko märkyys vähetä jos jättäisin kahvin?

Vierailija
6/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pärjäisit. Et taida tajuta, kuinka kova laji paini on? Et pärjäisi "edes naiselle".

T. Entinen sm-tason painija (kreko ja vapaa).

Vierailija
7/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleeko joku löysä äijä 100kg oikeasti pärjäävänsä Petralle? Tuolla logiikalla painissa pärjäämisen riittäisi vain että on paljon massaa (läskiä).

Vierailija
8/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleeko joku löysä äijä 100kg oikeasti pärjäävänsä Petralle? Tuolla logiikalla painissa pärjäämisen riittäisi vain että on paljon massaa (läskiä).

Mistä sä kuvittelet että olen löysä äijä?

Vierailija
9/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkku-Pena kirjoitti:

Normisti olet alla ja miesten iholla siis?

Vierailija
10/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nää Petra Ollin tähänastiset urheilusuoritukset urheilusuorituksina, mitä mieltä ootte niistä?

Vierailija
11/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkku-Pena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mielikuva tulee susta kun kerrot urheilijafantasioistasi täällä.

Vierailija
12/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkku-Pena kirjoitti:

Onko siinä jotain väärää?

Vierailija
13/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs nää Petra Ollin tähänastiset urheilusuoritukset urheilusuorituksina, mitä mieltä ootte niistä?

Saavutukset hienoja, mutta en tunne painia niin hyvin, jotta voisin arvostella enempää. En ymmärtänyt miksi äsken tuli välillä 2 ja välillä vain 1 piste.

Vierailija
14/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkku-Pena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkku-Pena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on fantasioita, löysillä ja kovilla. Tuskin olen ensimmäinen runkkari joka huippu-urheilijoista fantasioi.

Joo saa olla fantasioita, se on ihan jees. Töksähtää vaan kun jos keskustelu lupaavasta huippu-urheilijasta keskittyy akselille seksi / alistaminen kun urheilija on nainen ja keskustelija mies. Mutta joo, en nyt tästä aiheesta enempää jatka, siirryn muihin keskusteluluihin.  

Vierailija
15/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 77kg, eli keskimääräistä luisevampi mieheksi, mutta olisihan se kiva tosiaan päästä Petran riepoteltavaksi.

Vierailija
16/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkku-Pena kirjoitti:

Onko siinä jotain väärää?

Se on ihan ookoo. Ihmisiä on monenlaisia. Niin kauan kun ei tee muille pahaa, voi mun puolesta toteuttaa itseään varsin vapautuneesti.

Vierailija
17/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkku-Pena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkku-Pena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on fantasioita, löysillä ja kovilla. Tuskin olen ensimmäinen runkkari joka huippu-urheilijoista fantasioi.

Joo saa olla fantasioita, se on ihan jees. Töksähtää vaan kun jos keskustelu lupaavasta huippu-urheilijasta keskittyy akselille seksi / alistaminen kun urheilija on nainen ja keskustelija mies. Mutta joo, en nyt tästä aiheesta enempää jatka, siirryn muihin keskusteluluihin.  

Mitä jos urheilija on mies ja keskustelija nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi