Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**tammitähtöset loppuviikkoon**

02.03.2006 |

TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:

Nimimerkki: Kumppani/

Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin

Asuinpaikka: Keski-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

Nimimerkki: ohranjyvä

Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33

Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

Lasten iät: -

♥Nimimerkki: fiikuna

Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24

Asuinpaikka: helsinki

Lasten iät: poika 6kk

♥Nimimerkki: elaine80

Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: esikoinen toiveissa

Nimimerkki: P76

Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat

Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki:Piqu

Oma ja miehen ikä:28/28

Asuinpaikka:pirkanmaa

Lasten iät:poika 5/04

Nimimerkki: Anniliinu

Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28

Asuinpaikka: kainuu

Lasten iät: 3 v

Nimimerkki:Joonatan05

Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27

Asuinpaikka:Oulun lääni

Lasten iät:10kk

♥Nimimerkki: Signorina-Iiris

Oma ja miehen ikä: 25 ja 27

Asuinpaikka: Tampereen seutu

Lasten iät: tyttö 08/04

Nimimerkki: Neitinokkonen82

Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v

Asuinpaikka: Oulu

Lasten iät: Ensimmäinen työn alla

Nimimerkki: Amy75

Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79

Asuinpaikka: etelä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan

Nimimerkki: Pipu-77

Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32

Asuinpaikka. Tampere

Lasten iät: Esikoinen haaveissa

Nimimerkki: hyrre_72

Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi

Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä

Lasten iät: 2v 8 kk

Nimimerkki: Beebi

Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v

Asuinpaikka: Varsinaissuomi

Lasten iät: 05/05

Nimimerkki: Hepeliini

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)

Nimimerkki: IIJA

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26

Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa

Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk

Nimimerkki: Leje

Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)

Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta

Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)

Nimimerkki: RuuPikkuinen

Oma ja miehen ikä: 27/29,

Asuinpaikka: Keski-Uusimaa

Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.

Nimimerkki: V@rpunen

Oma ja miehen ikä: 22 ja 24

Asuinpaikka: Seinäjoen seutu

Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena

Nimimerkki:Tractio

Oma/mihen ikä:23/22

Asuinpaikka: Pohjois-Suomi

Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt

Nimimerkki:Minea_78

Oma ja miehen ikä: 27 ja 26

Asuinpaikka: Tampere

Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.

Nimimerkki: myyrä06

Oma ja miehen ikä: 30/33

Asuinpaikka: uusimaa

Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan

Nimimerkki: nesselia

Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27

Asuinpaikka: Tre

Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...

Nimimerkki: Johku06

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Asuinpaikka: Helsinki

nimimerkki: zen10

iät: minä28/mies30

asuinpaikka: pääkaupunkiseutu

lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy

Nimimerkki: aliisa07

Oma ja miehen ikä: 28/30

Asuinpaikka: savonseutu

Lasten iät: 5/04

Nimimerkki: Simppu06

Iät: minä 28v ja mies 24v

Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)

Asuinpaikka: Pk-seutu

Nimimerkki: Tahmasormi

Oma ja miehen ikä: 26/27 v

Asuinpaikka: Varsinais-suomi

Lasten iät: 11 kk

Nimimerkki: Tinja-Tuulia

Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat

Asuinpaikka: Itä-Suomi

Lasten iät: ensimmäistä yritetään

♥Nimimerkki: rual

Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.

Asuinpaikka: Oulun lääni

Lasten iät: poika 01/05

+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++

♥elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006

♥Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006

♥Fiikuna, plussaa (?), LA ?.10.2006

♥rual, plussaa 10.2.2006, LA 20.10.2006

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt on sitte ensimmäinen neuvola varattu, ensi maanantaille :)

jännää..tavallaan..vaikka ihan " tuttuja" juttujahan siellä käydään läpi..papereita täytellään yms, mutta silti, vähän enempi konkretisoituu tämä odotus!!

tänne on iskenyt kauhea kevät-kuume, pitäisi hirveesti päästä laittamaan kevättä kotiin, istuttaa yrttejä ja sisustaa vaaleanvihreällä, ja valmistautua pääsiäiseen;) hih..oon oikea kevät-fani!

vauvakuume vaan nousee,vaikka vauvaa jo itsekin odotellaan, mutta yksi ystäväni sai viikko sitten tytön, aivan ihana pikku tuhisija, käytiin jo katsomassa enkä meinannut malttaa antaa pikkuista pois sylistä.. niin ihania nuo vastasyntyneet!! hirmuisesti jo odotan masun kasvua ja liikeitä, jotka esikoisesta tunsin jo ensimmäistä kertaa rv14..no massu oli kyllä vähän hoikemmassa kunnossa, mutta toivon silti että alkaa pian tuntua mytyn möykkäykset!

uutta äitiyspakkaustakin oli pakko käydä jo kurkistelemassa:) hih...minäkö malttamaton?!

mitäs muille tammiksille kuuluu?

nyt saunaan rentoutumaan...

fiikuna,poika ja mytty rv8(10)

Vierailija
2/7 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kevät tulee kohisten. Ihanaa, kun aamulla aikaisin töihin lähtiessä näkee jo maisemat, kun ennen joutui ajamaan säkkipimeässä. Kyllä täälläkin on selvää kevätkuumetta ilmassa :) Ostin innolla kaikenlaisia kukkien siemeniä - kohta pääsee esikasvattamaan niitä. Minulla vaan tuppaa monesti alkuinnostus lopahtamaan, mutta toivottavasti kukat kuitenkin päätyvät ruukkuihin pihalle asti kesää kaunistamaan ;)

Kova väsymys painaa.. Nukahtelen sohvalle oikeastaan joka ilta ja kaikista tv-ohjelmista jää loppu näkemättä ;) Mies sitten herättelee, kun on itse menossa nukkumaan, ja siirryn sänkyyn jatkamaan unia aamuun asti. Se hyöty torkkumisesta on ollut, että töissä olen ollut pirteämpi kuin aikoihin.

Fiikuna mainitsi uuden äitiyspakkauksen. Onko kuvat jo tulleet nettiin? Täytyypä käydä heti katsomassa!

Leje

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, Fiikuna, kun aloitit loppuviikon pinon!

Iloisia uutisia: täti löysi viimeinkin meille! Helpottavaa tietää, missä mennään ja ettei elimistöstä ole toiminta kokonaan lakannut. Nyt vaan tuntuu vähän hankalalta oviksen löytäminen, normikierto on 24 päivää, viimeksi meni 39¿Mutta ei muuta kuin peitot heilumaan!

Mulla on vauvakuumeen lisäksi puhjennut tosi kova matkakuume.. Enää kaksi viikkoa lähtöön. Jesh!

Oon jo etukäteen kartoittanut paikkoja, joissa on PAKKO käydä. :)

Pirteää ja plussarikasta viikonloppua tammitähtösille! Ketkäs täällä seuraavaksi piinailee/testailee?

-Johku-

Vierailija
4/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana auringonpaiste jälleen, vaikka melko kylmä...grr. Täälläpäin ilmeisesti saa alkaa piinailla....kp 21 ja flunssa pahainen tulee sotkemaan kuvioita:(

Ovis ei kyllä oikein tässä kierrossa ilmoittanut itsestään tai ainakaan en mitenkään erityisesti bongannut sitä. Mutta tosiaan aikä vähän aikaa näitä luomukiertoja ollut, joten tuntuu, että olen ihan vasta-alkaja koko hommassa ja oman kehon merkkien tutkiskelussa.

Johku: Lähdetkö kauas matkalle? Olis niiiiiiin mahtava pakata laukut ja lähteä hetkeksi pois hullunmyllystä. Hauskaa matkansuunnittelua sinulle!

Hyvää viikonloppua kaikille ja ilmoitelkaahan itsestänne, että missä mennään ja mitä kuuluu! Taimien kasvatusintoa viherpeukaloille ja plussanneille tähtösille tietysti ;)

Aika hiljainen viikko muuten ollut....

Vierailija
5/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun aloitit pinon fiikuna! Oon tällä viikolla yrittänyt vähän pysyä pois täältä palstalta, kun oma tilanne ei oo muuttunut edelleenkään miksikään. Täti on ja pysyy poissa. Jos Johku lähettäisit sen tänne seuraavaks? :) Onneksi se sentään teille löysi! Käy nyt vähän " tyhjillä" heti alkuun tämä meidän vauvaprojekti kun ei kunnolla päästä yrittämään. Onneksi on niin paljon touhua koiran kanssa että pystyy unohtamaan vauva-ajatukset

ainakin hetkittäin. Ajateltiin mekin lähteä reissuun huhtikuun alussa, saa siitäkin sitten muuta mietittävää :)

Mutta nyt takas töiden pariin.. Kamala kiirus, mutta kyllä jotenkin silti kerkesi tulla täällä piipahtaan ;)

-nesselia-

Vierailija
6/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesselia: Tiedän tosiaan ton tylsän vaiheen, kun ei pääse jännäämään eikä muutenkaan oikein tiedä, missä mennään. Jos sun oloa helpottaa, mä koetan patistaa tädin sulle. Helpottavaa, että edes jotain tapahtuu. On kyllä ollut mieli maassa, näinkö hankalaa vauvanteko on. Tiedän kyllä, että moni on yrittänyt vuosia, voin vaan kuvitella sitä turhautumisen määrää siinä vaiheessa. Kun nyt jo tuntuu, että tärppääkö se koskaan¿.Ja vasta kaks kiertoa ilman ehkäisyä mennyt. Kärsivällisyys ei tosiaan ole hyveeni.

Myyrä: Pikaista paranemista, tuntuukin olevan flunssaa tosi paljon liikkeellä. Me lähdetään vähän Eurooppaa katselemaan, pitäisi tuolla keskemmällä olla kevätkin jo pidemmällä. Me ei olla rantaihmisiä, lomat suuntautuu lähes aina kaupunkeihin.

Ihanaa, tänään tulee Satuhäät, ihan mun lemppariohjelma viime kesältä, kun omat häät oli suunnitteluvaiheessa. Täytyy tehdä tänään pitsaa ja vetäytyä sohvalle illaksi.

Innolla viikonloppua odottelee

Johku

Vierailija
7/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtösille! Täälläkin ovat päällä kaikki edellä mainitut kuumeet!! :)

" Kevätkuume" näkyy just lisääntyvänä energiana ja kauhee sisustusinto on heränny olis pakko saada uudet verhot yms. ja matkakuume mulla on ikuinen, kesällä varmaan pakko päästä jonnekkin reissuun ja vimeisenä, mutta ei vähäisimpänä Vauvakuume on kova...;) (ja viikolla oli tosiaan vielä oikein perinteinen kuume)

Nyt alkaa flunssa onneksi helpottamaan.

Fiikunalle mukavaa neuvola käyntiä maanantaille :) ja Johkulle onnittelut eksyyneestä tädistä ja onnea tietysti seuraavaan kiertoon! Täti voisi seuraavaksi löytää Nesselian luokse joka taisi sitä toivoa...

Myyrällä +++säteitä piinailuviikolle!

Omaa napaa: Nyt on siis ensimmäinen clomi-kierto takana, mut todennäköisesti ei tärpännyt. Ei ole meinaan yhtään mitään raskausoireita vaikka kuinka on yrittäny niitä kehitellä! kp27/28-32 meneillään! En ole viittisinyt edes testailla vaan odottelen jos se täti sieltä pian kaartaa.... Toivotaan parasta, mutta pelätään pahinta....

Mutta nyt leppoisaa lauantai-iltaa kaikille!!