Miten reagoisit, jos miehesi tekisi näin?
Sinulla olisi todella kovat kuukautiskivut (sängynpohjalla kipristelisit).
Sinulla ja miehelläsi olisi aktiivinen seksielämä, jossa sinä olisit myös hyvin aktiivinen ja tekisit miehellesi paljon hyvää, vaikka tämä ei olisi valmis aina tekemään sinulle yhtä paljon....
Kuukautiskivuissasi miehesi alkaisi kärttää sinulta blow jobbia. Kun et antaisi, hän suuttuisi kuin hullu ja sanoisi sinua lesboksi.
Näin on minulle käynyt. Enää ei ole tehnyt vastaavaa, mutta tuo muisto on jäänyt mieleen ahdistavana.
Kommentit (14)
Ja huom. osaan nykyään kyllä pitää puoleni ja olla todella tiukka, en ole enää rakkauden sokaisema.
Jotenkin vain välillä ahdistaa, että mies on tehnyt noin vaikka käyttäytyykin nyt hyvin.
ap
Mies vaihtoon, tuo on täysin empatiakyvytöntä käytöstä sellaista ihmistä kohtaan, jonka kuuluisi olla se kaikkein rakkain. Miehesi ei arvosta sinua yhtään :(
Sanoisin että saat heti kun annat mulle nyt tässä kunnon nuolennan ja jos mies sanoo ei tms sanoisin että homoko olet kun et pillua halua nuolla. Tosimies ei verta pelkää.
Sanoisin varmasti suoraan, että herra on hyvä ja hakee blow jobbinsa jostain muualta. Minusta on sairasta, jos vaatii kipeältä kumppanilta jotain suihinottoa!? Jos olen kipeänä sängynpohjalla, niin mieheni tulee silittelemään ja hellimään minua eikä todella vaadi, että imisin häntä tai mitään muutakaan.
Olet ollut kyllä tosi ilkeä miehellesi, blow jobinhan nyt antasee pikkukivuissakin!
Nykyään mies ei enää tuollaista tee. En vain enää pysty luottamaan siihen, että tällä olisi kauheasti empatiakykyä. Voiko tuolla tavalla käyttäytynyt mies olla iha normaali?
Ja todellakin suuttui ihan kunnolla. Ja kerran ennen kuukautisia hän jankutti: "Sitten kun sulla on menkat niin annathan sitten blow jobin...."
Mulla vaan on todella kivuliaat menkat.
Ja enää mulla ei ole ongelmaa tosiaan "pitää mies kurissa" ja mies tuntuu itsekin kehittyneen, mutta pieni epävarmuus miehen empatiakyvystä yms itää edelleen mussa.....
Ap
Ja kiitos, ei vitsejä tästä aiheesta. Ei todellakaan ole kiva kuulla tuollaista ihmiseltä, jonka luulee rakastavan ja välittävän.
Minä kyllä pidän seksistä paljon, mutta en kivuissani ala blow jobbia antamaan.
ap
Onko hän empatiakyvytön muutenkin?
Oma mieheni halusi yhdynnän silloin, kun mulla oli laparoskopian eli vatsan ja vaginan alueen leikkauksen jälkeen sisäinen verenvuoto ja tulehdus. Kuumetta oli yli 38 niin olin jotenkin pöllähtäneessä mielentilassa ja suostuin. On kyllä jäänyt mieleen.
Ikävä kyllä tuolla lailla toimiva ihminen on empatiakyvytön ja itsekäs muissakin asioissa. Todella huono merkki.
Mutta kertokaa te kokeneemmat.... Miehellä (ja minulla) on ikää kuitenkin vain 19 vuotta, joten mieskin on vielä vähän teinimäinen.
Hän ei ole moneen kuukauteen tehnyt mitään vastaavaa - onko mahdollista, että hän oppi kerrasta eikä itsekkyys enää niin vahvasti näy? Vai onko hän ikuisesti itsekäs?
ap
Tiivistettynä: miten reagoisit jos miehesi suuttuisi todella paljon sinulle siitä, ettet halua kovissa kuukautiskivuissa antaa blow jobbia? (Mies ei siis olisi tyydyttänyt minua samalla)
ap