Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö antaa?

Vierailija
17.08.2016 |

Mies ilmoitti, että haluaa erota minusta ja että meillä ei ole enää seksiä. Selvä. Kului viikko, niin mies tulee päälle ja hoitaa hommat. Häkellyin tilanteesta niin, että menin siihen lopulta mukaan, mutta pahalta tuntui. Mitään emme olleet sopineet, että nyt seksiä olisikin tms.

Seuraavana päivänä hän kiukutteli minulle jostain ja sanoin sillon, että ei jatkossa enää painosta minua seksiin kun on itse ilmoittanut, että seksiä ei meidän välillämme enää ole.

Kuluu pari päivää, niin mies tulee ilmoittamaan, että minä olen edellisessä syyttänyt häntä raiskauksesta ja hänellä on kovat tarpeet joissa voisin häntä auttaa. Vastaan, että en syyttänyt raiskauksesta mutta koin tilanteen painostavaksi ja en tiennyt miten siinä pitäisi toimia.

Mies alkaa kertomaan, miten tarvitsee seksiä ja että haluaisi tyydyttää minussa tarpeensa. Kerron, että olen romantikko enkä voi kuvitellakaan seksiä muuta kuin ihmisen kanssa, joka pitää minusta ja rakastaa minua. En ryhdy kenenkään lutkaksi. Mies ilmoitti, että siinä tapauksessa hänen pitää mennä tyydyttämään tarpeensa muualle (mikä nyt oli jo tiedossa alkuperäisen keskustelun yhteydessä, minkä hän myös silloin kertoi), koska ei todellakaan rakasta minua. Sen jäkleen hän alkaa raivoamaan minulle, minä ahdistun ja itken. Pyydän, että sovittaisiin pelisäännöistä mutta saan kauheat syyttelyt päälleni siitä, miten en kunnioita hänen rajojaan.

Olen jotenkin aivan järkyttynyt siitä, miten olen joutunut tuollaiseen asemaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
2/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydättekin aina kaikkein epäsosiaalisimmat - ja romanttisimmat yksilöt?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota minäkin ihmettelen. Sen sijaan että olisi yrittänyt saada haluamansa sillä, että olisi vaikkapa kohdellut minua vähän kauniimmin ja huomioonottavammin, niin hän käytännössä tulee vaatimaan vaimolta pillua vähän samaan tapaan, kuin iso vauva huutaa äidiltä tissiä :D

Meinaakohan mieheni kaataa niitä muitakin naisia samanlaisella retoriikalla?

Saattahan jonkun perverssi tuosta tykätäkin, eipä silti.

Ap

Vierailija
4/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä tommonen äijä pellolle ja vähän äkkiä, jos kerran ei sua rakasta ja haluaa vaan tyydyttää tarpeensa. Miks ylipäätään olet tekemisissä moisen kusipään kanssa.

Vierailija
5/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...niin hän käytännössä tulee vaatimaan vaimolta pillua vähän samaan tapaan, kuin iso vauva huutaa äidiltä tissiä :D

Ap

...ja sinä annoit?

Vierailija
6/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä tommonen äijä pellolle ja vähän äkkiä, jos kerran ei sua rakasta ja haluaa vaan tyydyttää tarpeensa. Miks ylipäätään olet tekemisissä moisen kusipään kanssa.

Avioliitto, yhteinen talo, auto, lapset, yhteinen työ ja sitten se tärkein: pelko.

Olen myös ollut liian hyväuskoinen hölmö ja pitänyt hyveenä sitä, että annan toiselle mahdollisuuden. Niin, voisi kysyä että mahdollisuuden mihin?

Ap

Vierailija
7/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...niin hän käytännössä tulee vaatimaan vaimolta pillua vähän samaan tapaan, kuin iso vauva huutaa äidiltä tissiä :D

Ap

...ja sinä annoit?

No en nyt sentään. Seuraavan kerran annan miehelle, joka välittää minusta ja arvostaa sekä kohtelee minua herrasmiehen tavoin.

Olen kyllä aiemmin avioliitossamme pyrkinyt vastaamaan mahdollisimman hyvin hänen seksuaalisiin tarpeisiin, vaikka mies olisikin käyttäytynyt huonosti. Siinä mielessä olen ihan itse kuoppani kaivanut.

Hyväuskoisena hölmönä olen kuvitellut, että mies olisi arvostanut sitä ja se olisi lisännyt myös minun arvostusta, vaikeuksista huolimatta. Noh, tyhmä nainen.

Kertokaapas kanssasisaret ja veljet, miten avioliitossa tai vastaavissa rakkauteen perustuvissa parisuhteissa tuo puoli yleensä etenee?

Ap

Vierailija
8/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalinen varmaankin, kuvauksen perusteella en kyllä romanttisimmaksi väittäisi tuollaista miestä

Vierailija
9/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkuutta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalinen varmaankin, kuvauksen perusteella en kyllä romanttisimmaksi väittäisi tuollaista miestä

Ääh, voi vitsi. Nyt aloin miettiä, että olisi muuten aivan huikeaa, jos kohtaisi jonkun miellyttävän romanttisen miehen. Siis sellaisen, joka katsoisi silmiin, avaisi herrasmiehenä oven eikä paukkaisi aina ensin itse, kertoisi mitä hyvää minussa on, olisi kiinnostunut myös minusta ja niin edelleen...

Olisin niiiin taivaissa...

Ap

Vierailija
10/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista hauskinta muuten on se, että tuon viikonlopun tapahtuman johdosta mies oli vihainen ja katkera minulle!! Minä olin käyttäytynyt rumasti, hän ei.

Miten ihmeessä kenelläkään voi todellisuudentaju mennä noin?

Maanantaina työviikko alkoi häneltä aukomisella, joka ei meinannut päättyä millään. Jos hänelle huomauttaa sopimattomasta käytöksestä, hän alkaa välittömästi syyttämään viestintuojaa syylliseksi asiaan, eikä suostu ottamaan minkäänlaista vastuuta. Joten päätin tietoisesti olla hiljaa ja anta aikuiselle miehelle tilaisuuden löytää omat rajansa. Ehkä hänelle jossain vaiheessa riittäisi ja rajat löytyisi.

No niitä ei löytynyt. Aukominen jatkui työhuoneella, johon sitten totesin jämptisti mutta asiallisesti, että ainakin töissä pitää käyttäytyä hyvien peruskäytöstapojen mukaan ja sovitaan pelisäännöt. 

No se kuulemma sopii, mutta mies ei ollut mielestään tehnyt mitään muuta väärin, kuin autossa vähän aukonut. Vaimo vaan syyttelee aiheetta.

Lopulta työpäivän lähes päättyessä lo 16 iltapäivästä mies lopulta myönsi, että työhuoneella riehuminen ja pihamaalla kiukuttelu ei ollutkaan sopivaa käytöstä, jopa sen, että minä en ollutkaan sinä päivänä tehnyt mitään väärin toisin kuin hän oli väittänyt ja suostui pyytämään anteeksi.

Pitää kyllä nyt todellakin alkaa peiliin tuijottamaan, miksi ihmeessä olen tuollaisen kusipään kanssa tekemisissä. Tätä menoa ansaitsisin paremman toimeentulon vaikka rappusiivoojana, kun myös työpäivät kuluu aikuisen miehen terapialeluna.

Ap

Vierailija
11/11 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömiä syitä jatkaa yhdessäoloa