Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Insta heruttamisesta

Vierailija
17.08.2016 |

Olen tähän asti pitänyt kuvieni suhteen melko "kiltin" linjan eli en ns. heruta, en tuo tissejäni tarkoituksellisesti esille, en kuvaile pelkkää peppuani jne.. Nyt kuitenkin olen alkanut huomaamaan että tätä tekee jo moni lähipiiristäni, moni sellainenkin joilla ei edes ole mitä näyttää. Väkisinkin alkanut tulla olo että pitäiskö sitten itsekin? Jotenkin vaan tuntuu siltä, että nämä melko mitäänsanomattomat ihmiset kun heruttaa, niin kukaan ei tuomitse heitä siitä, koska heidän ulkonäkönsä ei hetkauda suuntaan tai toiseen. Tiedän, että tässä on varmaan av-historian turhin aloitus :D Ja kyllä, elämässäni on suurempiakin murheita, mietityttää vaan tää nykymeininki...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä haluat esitellä itseäsi?

Vierailija
2/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitä näyttää. Huoh. Miksi ärsyttää jos ei ole mitä näyttää? Nostat itsesi yläpuolelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitä näyttää. Huoh. Miksi ärsyttää jos ei ole mitä näyttää? Nostat itsesi yläpuolelle?

No menipäs tunteisiin. Jos jollain on esim täysin lättänä perse ja hän lisäilee siitä kuvia instaan niin ei mun mielestä sillon ole mitä näyttää. :D Vai voitko käsi sydämmellä väittää, että täysin lättänässä perseessä olisi jotain katseltavaa? Ap

Vierailija
4/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kysytään näin päin, että miksen saisi, jos kerran muutkin saa? Ap

Vierailija
5/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa järkyttävän omahyväiseltä ihmiseltä. Heruta ihan rauhassa, ei se ole meiltä muilta pois.

Vierailija
6/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vastaa kysymykseen? Mua oikeasti kiinnostaa tietää, miksi joku haluaa esitellä itseään instagramissa. 

Vierailija
7/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä otsikko tarkoittaa?

Vierailija
8/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa järkyttävän omahyväiseltä ihmiseltä. Heruta ihan rauhassa, ei se ole meiltä muilta pois.

Millä tavalla se on "omahyväistä"jos sanon vaan miten asiat on? :D Kyllä, tiedän sen että kauneus on katsojan silmissä mutta pointti lähinnä se, että jos kerran muutkin saa niin miksi minä en sitten saisi? Ap

Vierailija
9/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vastaa kysymykseen? Mua oikeasti kiinnostaa tietää, miksi joku haluaa esitellä itseään instagramissa. 

No sanotaan näin, että tällä hetkellä musta tuntuu että jäisin jotenkin muista jälkeen jos en niin tekisi. Tiedän, että se on "massan mukana" menemistä, mutta jotenkin tuntuu että jos muutkin hyväksyy itsensä sellasena kun on ja haluavat näyttää sen koko maailmalle niin miksi minä en saisi tehdä samoin? Miksi minun pitäisi "piilottaa" itseni? Ap

Vierailija
10/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanotaan näin, että tällä hetkellä musta tuntuu että jäisin jotenkin muista jälkeen jos en niin tekisi. Tiedän, että se on "massan mukana" menemistä, mutta jotenkin tuntuu että jos muutkin hyväksyy itsensä sellasena kun on ja haluavat näyttää sen koko maailmalle niin miksi minä en saisi tehdä samoin? Miksi minun pitäisi "piilottaa" itseni? Ap

Luuletko että saat arvostusta ja kunniaa sillä kun esittelet tissejäsi ja persettäsi koko maailmalle? Ei normaalit ihmiset arvosta näitä itsensäesittelijöitä, heitähän on jo miljoonittain. Mutta jos lähdet tuolle tielle, niin tee se kunnolla, eli esittäydyt aivan alasti ja monenlaisissa asennoissa. Siitä saisit niin paljon tykkäyksiä ja ihannoivia kommentteja, että eläisit niillä useita vuosia.

Vierailija
11/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että saat arvostusta ja kunniaa sillä kun esittelet tissejäsi ja persettäsi koko maailmalle? Ei normaalit ihmiset arvosta näitä itsensäesittelijöitä, heitähän on jo miljoonittain. Mutta jos lähdet tuolle tielle, niin tee se kunnolla, eli esittäydyt aivan alasti ja monenlaisissa asennoissa. Siitä saisit niin paljon tykkäyksiä ja ihannoivia kommentteja, että eläisit niillä useita vuosia.

No miks pitää vetää kaikki aina nii överiks? En mä mitää alastonkuvia laittele mihkään. Onhan munkin lähipiirissä ihan "normaaleja" työssäkäyviä ihmisiä, silti he jollain tapaa heruttavat netissä. Ap

Vierailija
12/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun vastasit. Mun on itseni vaikea ymmärtää sitä, että joku haluaa tuollaista huomiota, mutta kuten sanoit, suurin osa nuorista taitaa sitä haluta. Toki sinä saat tehdä samoin, ei sitä kukaan kiellä. Jos se tekee sut onnelliseksi, niin heruta ihmeessä!

Vierailija
13/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun vastasit. Mun on itseni vaikea ymmärtää sitä, että joku haluaa tuollaista huomiota, mutta kuten sanoit, suurin osa nuorista taitaa sitä haluta. Toki sinä saat tehdä samoin, ei sitä kukaan kiellä. Jos se tekee sut onnelliseksi, niin heruta ihmeessä!

En tiedä haluanko edes oikeasti. Mua on aina ahistanu miehiltä saama huomio jollain tavalla.. ehkä tässä on enemmänkin nyt kyse jostain muusta. Ap

Vierailija
14/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettet halua näyttää idiootilta. Jos olisin (hetero)mies, en olisi kiinnostunut heruttelijoista, koska sellainen ihminen ei vaikuta luotettavalta rakkauteen samoin en (hetero)naisena ole kiinnostunut heruttelijamiehistä, koska he antavat epäluotettavan ja pinnallisen kuvan itsestään.

Vierailija
15/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettet halua näyttää idiootilta. Jos olisin (hetero)mies, en olisi kiinnostunut heruttelijoista, koska sellainen ihminen ei vaikuta luotettavalta rakkauteen samoin en (hetero)naisena ole kiinnostunut heruttelijamiehistä, koska he antavat epäluotettavan ja pinnallisen kuvan itsestään.

Olen samaa mieltä.. enkä haluisi miestä jolla on hyvin pinnallinen ajattelumaailma. En vaan kohta tiedä miten toisin itseäni esille niin että ihmiset huomaisivat myös mun olemassaolon, koska en halua myöskään kuluttaa elämääni jonain seinäruusuna.. saan kyllä tuolla oikeassa elämässä jonkin verran huomioo ja en ole koskaan esim muokkaillut kuviani niin että näyttäisin niissä paremmalta tai jopa eri ihmiseltä kun luonnossa.. Ap

Vierailija
16/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsen kanssa kotona ja sain ihan järkyttävän itkukohtauksen kun ahdistaa tää nykymaailma ja tuntuu että olen ihan hukassa itseni kanssa nyt.. Ap

Vierailija
17/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.. enkä haluisi miestä jolla on hyvin pinnallinen ajattelumaailma. En vaan kohta tiedä miten toisin itseäni esille niin että ihmiset huomaisivat myös mun olemassaolon, koska en halua myöskään kuluttaa elämääni jonain seinäruusuna.. saan kyllä tuolla oikeassa elämässä jonkin verran huomioo ja en ole koskaan esim muokkaillut kuviani niin että näyttäisin niissä paremmalta tai jopa eri ihmiseltä kun luonnossa.. Ap

Mitäpä jos alkaisit kehittää älyäsi ja persoonallisuuttasi? Näyttäisit niitä, ja saisit huomiota sellaisilla asioilla, jotka ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Selvästi et ole ihan tyytyväinen tähän "herutuskulttuuriin", mutta et tiedä miten muutenkaan toisit persoonaasi esille. Ala harrastaa jotain kiinnostavaa, keskity muuhun kuin ulkonäköön ja seksiin ja miesten huomioon, hanki tietoja ja taitoja ja kommunikoi sellaisten ihmisten kanssa, jotka myös arvostavat ihmisen sisäpuolta enemmän kuin ulkokuorta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi