Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkäsärystä

02.03.2006 |

Onko muilla odottajilla paljon selkävaivoja? Ekasta odotuksesta ei ollut mitään vaivoja ja nyt selkä on välillä todella kipeä, tulee sellaisia vihlaisuja takapuolen yläpuolelle. Olen lisäksi vielä hoitoalalla ja joudun päivittäin nostelemaan potilaita. Missä vaiheessa olette jääneet sairaslomalle??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakipaikkaa ja paljon yksin nosteltavia, joten jäin suosiolla työttömäksi. Sain jopa kehuja työkkäristä, että olen niin reilu ;) Jäin kotiin rv 14, kun rupesi jo silloin tuntumaan selkään ja mahaan nostaminen. Lääkärin mukaan olisin ollut jo pitkään sairaslomalla, jos olisin töitä jatkanut.

Suosittelen muuten todella lämpimästi tukivyön käyttöä! Vähentää oikeasti paljon kipuja.

Heddastiina 21+6 ja huono selekä sukuvikana

Vierailija
2/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikolla 17 jäin sairaslomalle ja olin äippäloman alkuun asti. Mieluummin sairaslomalla kuin työttömänä niin sain kelalta sairaspäivärahaa koko ajan, ja se lasekttiin viimeisen puolen vuoden tulojen mukaan. Nyt äitiyspäiväraha sitten jatkuu samana, kun sairasloma kesti koko ajan niin etten välillä ollut töissä. Muuten oisin tippunut todella alas. Lisäksikään meidän työkkärissä ei anneta olla työttömänä, vaan kun töitä on niin niitä myös pitää tehdä tai tuet menee.

Br1t ja Mercedes 31+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Br1t:

Lisäksikään meidän työkkärissä ei anneta olla työttömänä, vaan kun töitä on niin niitä myös pitää tehdä tai tuet menee.

Mulle ilmoitettiin pikapestistä, ettei mulle löydy sieltä töitä, perusteena raskaus ja huono selkä.