Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa työttömyys

Vierailija
16.08.2016 |

Haluisin työelämään mutta kokopäivä työpaikkoja on tässä suuressa kaupungissa tarjolla kaksi! Siis kaksi koko kaupan alalla, jos ei puhelinmyyntiä lasketa. 5-10 viikko tunnin työpaikkoja on satoja. Tahtoisin että saisi palkkaa edes tonnin kuusssa käteen. Kesän tuhlasin jo10-20 viikkotunnin työssä, enkä lähde samaan paskaan enää, jos ei ole pakko. Nollatuntisopimukset pilaavat nuorten tulevaisuuden! Olen ollut kuudessa työssä nollatuntisopimuksella, mutta enää en jaksa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis opiskelu?

Vierailija
2/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoja ei muutenkaan kohta enää ole vaan pelkkiä automaatteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas on ihan parasta olla työttömänä. Vuosi vuodelta lähemmäksi eläkettä. Jotenkin sitä aina selviää pienellä rahalla ja saa laiskotella rauhassa. Mitään unelmia mulla ei edes ole mihin tarviis rahaa.

Vierailija
4/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tähän vuodenaikaan masennu! Juuri nyt on paras aika ulkoilla, poimia sieniä ja marjoja ja muutenkin varautua talveen. Kansalaisopistojen ilmoittautumisajat ovat alkamassa, joten varaa itsellesi joku hyvä harrastus. Työttömänä voit saada jotain opintoseteliavustusta.

Ai niin, mutta entä jos pääsetkin töihin ... No sitten kysyt opistolta, onko mahdollista vaihtaa toiseen sinulle paremmin sopivaan ryhmään tai pyrit saamaan sen ajankohdan vapaaksi aina kuin vaan mahdollista. Kyllä monessa työpaikassa on mahdollista joustaa sen verran, että saa niiden kymmenen viikon ajan aina samana viikonpäivänä illan vapaaksi ja pääsee harrastuspiiriin.

Vierailija
5/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta taas on ihan parasta olla työttömänä. Vuosi vuodelta lähemmäksi eläkettä. Jotenkin sitä aina selviää pienellä rahalla ja saa laiskotella rauhassa. Mitään unelmia mulla ei edes ole mihin tarviis rahaa.

Myös eläkkeesi on pieni, jos työ ei ole maistunut.

Vierailija
6/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis opiskelu?

Itselläni on opiinot viittävaille valmiit, mutta ei ole nyt rahaa tehdä loppuun etenkään uusien leikkausten myötä. Töitä ei muutenkaan ole tarjolla edes opiskelun jälkeen, joten mieluummin olen työtön ja velaton.

Vierailija
7/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös eläkkeesi on pieni, jos työ ei ole maistunut.

Eläkkeelle tuskin pääsee 40 vuoden kuluttua edes 80 vuotiaana, jos koko eläkettä on edes olemassa. Myyjänä kokopäivätyössä ollessa eläkettä kertyy vuodessa maksimissaan 1,5e. Aika monta vuosiymmentä saa tehdä työtä että saa edes 1000 euroa eläkettä kuussa, jolla elääkin kädestä suuhun.

Vierailija
8/8 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua masentaa kans ja kun työkkäri laittelee vähän väliä kirjeitä, että nyt haet tätä ja tätä paikkaa ja lähes tulkoon ne on ollut aina sellaisia mihin mulla ei ole edes mitään koulutusta eikä kokemusta.

Suorastaan hävettää aina mennä niihin haastatteluihin, että terve, tässä mä nyt olen ja mitään en tältä alalta tiedä. Ei ihmekään, että ne haastattelut on aina kestäneet vain 5 minsaa! Varmaan todella kivaa niistä haastattelijoistakin, kun työkkäri laittaa ties mitä hakijoita tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi