RYHTYKÄÄ YRITTÄJIKSI !!!
Milloinkohan uutisoidaan kun joku (nuori) perustaa yrityksen ilman vanhempiensa apua??? kun siitä yrittäjyydestä nyt taas piti toitottaa. http://www.iltalehti.fi/tyoelama/2016081522132418_tb.shtml
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun tajuaa että nuo tytöt ovat jo aikuisempia kuin itse on koskaan ollut
niimpä, olisit ottanut itseäsi vain niskasta kiinni niin nyt ei tarttisi ihmetellä
Vilkaisin artikkelia ihan siitä uteliaisuudesta, olisiko Iltalehden perverssi asenne lasten taskurahaharrastuksiin yhtään muuttunut. Ei ollut. Yhä suitsutetaan sitä, kuinka alaikäiset "yrittäjät" maalailevat heppojen esteitä, iskä ja äiskä hoitavat kuljetukset ja rahoitukset eikä yrittäjän normaaleista rahanrei'istä ole tietoakaan.
Kuka noille iltapäivälehdille maksaa näistä propagandapläjäyksistä?
Minä en tuon ikäisenä edes tiennyt mitä yrittäjä tarkoittaa.
Tämähän on nyt muotia. Siis yrittäjän leikkiminen. Sillä saa arvostusta aikuinenkin vaikka pyörittäisi vuokratuolia kampaamossa tai "startupin" liikevaihto olisi vuodesta toiseen tasan nolla euroa enkelirahoittajaa odotellessa. Se on sitä positiivista pöhinää.....
Mitähän mä nyt alkaisin yrittelemään
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on nyt muotia. Siis yrittäjän leikkiminen. Sillä saa arvostusta aikuinenkin vaikka pyörittäisi vuokratuolia kampaamossa tai "startupin" liikevaihto olisi vuodesta toiseen tasan nolla euroa enkelirahoittajaa odotellessa. Se on sitä positiivista pöhinää.....
Suomen valtio tekee tuota suuressa mittakaavassa. Velkaa otetaan elämiseen vuosi toisensa jälkeen yhä enemmän ja heitetään osa velkarahoista Kreikan tai Afrikan loputtomaan kaivoon ja kaverillekin vipataan joku 700 000 jostain kirjasen kirjoittamisesta.
Se tunne kun tajuaa että nuo tytöt ovat jo aikuisempia kuin itse on koskaan ollut