Sannin uusi musiikkivideo. Pikkutyttö laulaa:" Jos tahdot testaa mua yhden kerran, mulla on mesta mihin mennä" 8-O
" Mulla on ilo olla sun vahinko". Sairasta! Ei ihmekkään, että aikuiset miehet kiinnostuu pikkutytöistä. 😱
Kommentit (269)
Jep, aika kyseenalaista. Ja ilmeisesti myös pikkulapset on Sannin kohderyhmää, kun on videoonsakin heitä ottanut. Kannattaisi siis vähän miettiä noita sanoituksia. Laulutyylihän on jo valmiiksi lapsellinen ja vuoksi iskee kyseiseen porukkaan. Kammottava biisi ja kyseenalainen video.
N25
Vierailija kirjoitti:
Lauloin 3-vuotiaana "seksi vie ja taksi tuo mut siideri mua liikuttaa". Mitä sitten?
Näetkö eroa siinä, laulatko musavideolla laajalle yleisölle vai hoilotatko itseksesi jotain laulua?
Kuulin radiosta kun julkaistiin ja suu loksahti auki. Mä mistää sanneista tiä ja luulin aluks että lastenlaulu ja kertsin kuulin viel eka. Kylmät väreet kulkee joka pv ku bussis tuo soi.
Joo, ois voinut tehdä tuolla idealla johonkin toisenlaiseen biisiin videon.
Meidän 13-v oikein odotti Sannin uutta biisiä innoissaan.
"Jos tahdot testaa mä yhden kerran..."
"Mullon ilo olla sun vahinko..."
Kuuntelimme järkyttyneinä.
Sattui kauhea tapaus talvella, aiheeseen liittyen. En voi puhua siitä, mutta tällaiset sanoitukset menee niin yli rajojen.
Järkyttävää scheissea koko "tuotanto"
Apua. Hyi. Mulle on ihan sama mitä kummallisuuksia Sanni lauleskelee, mutta tämä biisi "fanivideoksi" on kyllä äärimmäisen epäsovelias valinta.
Pikkutyttö... 23-vuotias on Sanni.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko siinä erikseen joku pikkutyttö?
Siis onko noiden alaikäisten vanhemmilta kysytty lupaa siihen että lapsensa esiintyvät tuollaisessa videossa? Ihan järkyttävä ja mauton video!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko siinä erikseen joku pikkutyttö?
No katso se video. Joku enintään 10v tyttö siinä tanssii ja laulaa tuon biisin tahdissa "Sannin äänellä". 😵 Ap
Vierailija kirjoitti:
" Mulla on ilo olla sun vahinko". Sairasta! Ei ihmekkään, että aikuiset miehet kiinnostuu pikkutytöistä. 😱
Mä taas haluun sun tyllihameesi ratsaa:)
Joo, kyseenalaista. Mutta kyseenalaista on myös ap:n näkemys, että ei ole mikään ihmekään, että aikuiset miehet kiinnostuvat pikutytöistä. Anteeksi, mitä vittua ap?!?!! Kyllä se on todellakin todella "ihmeellistä" ja epänormaalia, eikä mikään biisi, jota lapset laulavat muuta tätä aikuisten miesten lasten kuolaamista normaaliksi.
Vai että ei yllätä jos aikuiset miehet kiinnostuu pikkutytöistä :---D Eivätköhän ne jotkut aikuiset miehet ole olleet kiinnostuneita lapsista ennen tätä videota (jota en jostain syystä saa katsoa youtubesta) tai ennen kuin yksikään lapsi on vahingossakaan tehnyt mitään saadakseen sen aikuisen kiinnostumaan...
No, en ole mitään videota nähnyt, mutta sanat on jotenkin todella alentuvat naisia kohtaan, nyt teinipippelit luulee, että tyttöjä voi vaan testailla ja häippästä.
Käännän aina pois, ettei lapseni kuule moista roskaa.
M43
Video on piilotettu? Ei ainakaan tuosta iltalehden linkistä löydy enää.
No, en ihmettele. Mauton yhtälö ja ihme, ettei mimmi tajunnut sitä aikaisemmin. Mut ai niin, hän ei ole mikään lasten kasvattaja!
Piilotettu? Ehkä oli vahinko... heh heh. Sori.
Lauloin 3-vuotiaana "seksi vie ja taksi tuo mut siideri mua liikuttaa". Mitä sitten?