Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roacuttan-kuuri, kysymyksiä..

Vierailija
15.08.2016 |

Pakkausselosteessa mainitaan, että alkuvaiheessa akne saattaa hetkeksi pahentua, on teillä kokemusta tällaisesta?
Toinen, onko vaikuttanut silmiin, näkökykyyn pysyvästi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pahentua hetkeksi, koska kypsymässä olevat finnit puhkeavat mutta nöin ei välttämättä käy eikä vaihe kestä kauan.

Näkökyky ennallaan, 2 kuuria syöty eikä mitään muutoksia.

Vierailija
2/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin kuukauden syömisen jälkeen tullut pahenemisvaihe, joka ei kuitenkaan kestä kovin kauan. Silmissä en itselläni huomannut muuta vaikutusta kuin kuivuuden.

- toinen kuuri menossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pahentua hetkeksi, koska kypsymässä olevat finnit puhkeavat mutta nöin ei välttämättä käy eikä vaihe kestä kauan.

Näkökyky ennallaan, 2 kuuria syöty eikä mitään muutoksia.

Kiitos sinulle. Mietiskelen tässä, aloittaisiko huomenna kuurin, mutta viikon päästä olisi tärkeä meno.. 

Vierailija
4/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo hyvä ettei näe 🍕naamaansa?

Vierailija
5/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aika lievä akne eikä tullut mitään pahenemisvaihetta ollenkaan. Iho vaan kuivui paljon normaalia enemmän ja silmät myös, mutta humektanilla ja silmätipoilla pärjäsi. Kuurista on jo 7 vuotta mutta pitäisi kyllä vetäistä toinen nyt.

Ehkä parempi jos aloitat vasta tärkeän menosi jälkeen kuurin.

Vierailija
6/6 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on noin kuukauden syömisen jälkeen tullut pahenemisvaihe, joka ei kuitenkaan kestä kovin kauan. Silmissä en itselläni huomannut muuta vaikutusta kuin kuivuuden.

- toinen kuuri menossa

Kiitos sullekin. Minulla on ennestäänkin jo geeli silmiin käytössä, toivottavasti ei pahenna kovin hirveästi, sitten on lopetettava kesken. Myös silmäsairaus on, mutta lääkärin mukaan ei pahentaisi tätä. Ja kontrolliaika on heti kuukauden kuluttua kuurin aloituksesta, verikokeetkin aika pian, kun perussairauksien vuoksi joudun parin kolmen kuukauden välein käymään.