Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannatti jättää saippua ja deodorantti pois: nyt iho huolehtii itse puhdistamisestaan!

Vierailija
15.08.2016 |

Ei tarvitse vaihtaa pikkareita kuin pari kertaa viikossa, toppeja ja paitoja voi pitää viikon ja sitten yöksi partsille tuulettumaan. Pesen vaatteet käsin ilman pesuainetta vasta kun niissä on näkyviä tahroja, jotka poistan valkoviinietikalla.

Kyllä ihon luonnollinen bakteerikanta huolehtii puhtaudesta ihan riittävästi.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yökötys.

Vierailija
2/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hyvät sulle (y)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista seurata faktadenialistien yököttelyä.

Vierailija
4/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää vielä deodoranttia? Eikös se jäänyt 1990-luvulle.

Vierailija
5/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan vaan kaikki keskiajan hygieniatasolle ja ei käytetä edes saippuaa. Silloin oli kaikki niin paljon paremmin.

Vierailija
6/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein käyt suihkussa? Käytätkö mitään pesuainetta vai pesetkö pelkällä vedellä? Minua kiinnostaisi myös päästä eroon kemiallisista pesuaineista. Vaatteet kuitenkin pesen koneessa ja käytän hajutonta allergisille sopivaa pyykinpesuainetta.

Vierailija
7/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin suihkussa käymisen tänä keväänä, kesän aikana olen rankkasateiden sattuessa peseytynyt ulkona, luonnon omassa suihkussa :) Iho kiittää kun ylenmääräinen vedellä lotraus ei enää pese ihon luonnollisia öljyjä pois. Hius on puhdistumisvaiheessa, eli vielä aika öljyisen tuntuinen, mutta kuukausi kuukaudelta se on parempi. Mitään puhdistusaineita en ole käyttänyt. Onneksi on pitkät hiukset niin saa nutturalle. Kuukautissuojana olen jo parin vuoden ajan käyttänyt rahkasammalta, jota kuivaan sitten talven varalle.

Vierailija
8/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan rahkasammal. Ja käytettynä laitat sen roskikseen?Riittääkö yhden sammaleen imukyky koko kuukautisten ajaksi? Ja työskentelet yksin ulkona vai sulostutatko suurtakin ihmisjoukkoa tuoksuillasi? Eipä siinä, kukin taaplaa tyylillään mutta kanssa ihmiset ois hyvä huomioida.

Vierailija
9/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantti lisää hien hajua. On huomattu. Täällä väitetään, että haisen kun en käytä, vaan päinvastoin, hiki ei normaalielämässä haise enää. Jumpassa toki hikoilen, mutta pesu palasaippualla auttaa. Nimenomaan palasaippualla. Niistä nesteistä ei ole mihinkään. 

Vierailija
10/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun tuttuni julistaa samantyylistä ilosanomaa. Tosin sen nenä on leikattu eikä se haista enää yhtä hyvin. Me muut kyllä haistetaan :(

Vierailija
11/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan rahkasammal. Ja käytettynä laitat sen roskikseen?Riittääkö yhden sammaleen imukyky koko kuukautisten ajaksi? Ja työskentelet yksin ulkona vai sulostutatko suurtakin ihmisjoukkoa tuoksuillasi? Eipä siinä, kukin taaplaa tyylillään mutta kanssa ihmiset ois hyvä huomioida.

Sammal huuhdellaan välissä sadevedellä ja kuivataan auringon lämpimässä loisteessa. Kun sammal on tullut käyttöikänsä loppuun, se kompostoidaan. Luonnolliset tuoksut ovat myös ihania, en ole käyttänyt parfyymiä enää vuosiin.

Vierailija
12/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyseenalainen kunnia työskennellä samassa paikassa kuin yksi toinenkin luonnontuotteisiin hurahtanut, joka tosissaan uskoo kookosöljyn riittävän dödöksi kun tehdään fyysistä työtä. :( Pukkariin on pinttynyt jäätävä, pistävä hienhaju siihen kohtaan jossa on hänen kaappinsa!

Vierailija
13/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein käyt suihkussa? Käytätkö mitään pesuainetta vai pesetkö pelkällä vedellä? Minua kiinnostaisi myös päästä eroon kemiallisista pesuaineista. Vaatteet kuitenkin pesen koneessa ja käytän hajutonta allergisille sopivaa pyykinpesuainetta.

En ole aloittaja, mutta itse olen peseytynyt pelkällä lämpimällä vedellä jo monta vuotta. Kainalot pesen kuitenkin maine base -suolalla. Lapsille en ole suihkusaippuan käyttöä edes opettanut, kädet pesevät toki saippualla.

Vierailija
14/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyseenalainen kunnia työskennellä samassa paikassa kuin yksi toinenkin luonnontuotteisiin hurahtanut, joka tosissaan uskoo kookosöljyn riittävän dödöksi kun tehdään fyysistä työtä. :( Pukkariin on pinttynyt jäätävä, pistävä hienhaju siihen kohtaan jossa on hänen kaappinsa!

Rakas ystävä, sehän on vain luonnollista tuoksua, jäänteitä siitä, kun iho huolehtii itse puhtaudestaan. Tokihan ymmärrät, että johonkin sen liankin on mentävä. Tuttavasi iho jättää lian sinne teidän pukkariin. Itse iho on puhtoinen, pehmeä ja raikas kuin vauvan peppu!

Vierailija
15/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin suihkussa käymisen tänä keväänä, kesän aikana olen rankkasateiden sattuessa peseytynyt ulkona, luonnon omassa suihkussa :) Iho kiittää kun ylenmääräinen vedellä lotraus ei enää pese ihon luonnollisia öljyjä pois. Hius on puhdistumisvaiheessa, eli vielä aika öljyisen tuntuinen, mutta kuukausi kuukaudelta se on parempi. Mitään puhdistusaineita en ole käyttänyt. Onneksi on pitkät hiukset niin saa nutturalle. Kuukautissuojana olen jo parin vuoden ajan käyttänyt rahkasammalta, jota kuivaan sitten talven varalle.

Minä käytän kuivattuja osmankäämejä tamponina. Käytön jälkeen huuhtaisen ne luonnon omassa pesualtaassa, järvessä. Aurinko kuivattaa ja desinfioi osmankäämit, ja niin voin käyttää niitä uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
16/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan toimistotyötä teen. En ymmärrä mitä tuoksua tarkoitat, kun en käytä mitään teollisia hajusteita, eli en tuoksu yhtään miltään (toisin kuin työkaverit hajuvesine ja deodorantteineen, huh). Sammal on erittäin hygieeninen ja sen hapan ph itsessään ehkäisee hajuja ja bakteerien kasvua. Ja niin kuin joku jo sanoikin, käytön jälkeen sammal menee biojätteeseen. En yleensä huuhtele sammalta, mutta se on kyllä mahdollista ns. hätätapauksessa. Kuukautiseni ovat niukahkot, joten niiden aikana menee noin 4 tai 5 nyrkin kokoista sammal"tukkoa". Sammalen päällä käytän puuvillaista pussia jonka tietysti pesen käytön jälkeen.

Vierailija
17/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän kuivattuja osmankäämejä tamponina. Käytön jälkeen huuhtaisen ne luonnon omassa pesualtaassa, järvessä. Aurinko kuivattaa ja desinfioi osmankäämit, ja niin voin käyttää niitä uudelleen ja uudelleen.

Ja miten ihanaa onkaan syksyisin vaellella kaislarannoilla kokoamassa vuoden tamponit! Menkää kaikki työttömät mustikat poimittuanne poimimaan luonnon tamponiantimet talteen!

Vierailija
18/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala sää haiset..

Vierailija
19/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
20/43 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.southpark-online.nl/en/clip/commercial_break/

Kannattaa kokeilla myös cherokee-intiaanejen hiuksista tehtyä tamppoonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme