Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuparikierukka laitettiin viikko sitten. Yhä kipuilee ja vuotaa:( Onko normaalia?

Vierailija
15.08.2016 |

Vuoto on nyt ruskehtavaa valkovuotoa, aluksi ihan verta. Onkohan kierukka mulle sopimaton tai liian iso?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kesti kolmisen viikkoa menkkakipumaiinen kouristelu ja vuoto. Ei tarkoita mitenkään että kierukka olisi epäsopiva.

Vierailija
2/8 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla kesti kolmisen viikkoa menkkakipumaiinen kouristelu ja vuoto. Ei tarkoita mitenkään että kierukka olisi epäsopiva.

Lääkäri sanoi, että toisena päivänä voi tulla vielä ruskehtavaa tiputtelua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia

Vierailija
4/8 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri sanoi, että toisena päivänä voi tulla vielä ruskehtavaa tiputtelua.

Ap

Ei se aina noin äkkiä ohi mene. Itse laitosta tuleva pieni verenvuoto loppuu kyllä noin nopeasti, mutta osalla kohtu ei ihan noin äkkiä sopeudu vierasesineeseen vaan vähän kouristelee ja lykkää vuotoa ulos vielä. Yrittää ilmeisesti poistaa niin vierasesineen, synnyttää sen ulos.

Vierailija
5/8 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei kuparikierukka sopinut alkuunkaan. Jatkuvaa vuotoa, aika ajoin todella runsasta sellaista (ehkäisyteho perustui varmaan siihen) ja viimenään ärhäkkä kohtutulehdus. Ei oikein tullut itselle selväksi yksityisen lääkäriaseman puolelta, mikä meni pieleen. Tuttavalääkärin mielestä kierukka laitettiin liian pian synnytyksen jälkeen (lapsi syntyi joulukuussa, kierukka laitetiin huhtikuussa).

Ystävättärillä taas ei ole ollut mitään erityisiä ongelmia. Että taitaa olla tuurissaan.

PS. Huonosta hygieniasta tulehdus ei johtunut. Emme kolmeen kuukauteen edes olleet yhdynnässä ja pidin kyllä huolta peseytymisestä.

Vierailija
6/8 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiputteli kuukausitolkulla. Nyt ok, viides vuosi alkamassa.

Vierailija
7/8 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Ei kuulosta kovin lupaavalta.

Ap

Vierailija
8/8 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up