Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sami Hedberg mielestäsi hauska?

Vierailija
15.08.2016 |

Naurattaako hänen vitsinsä sinua?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä kommareiden Hedberg-viha tänään on ollut? Ymmärrän et kaikki ei tykkää kaikista koomikoista, mut koko some sekaisin kun vihernarkot ulisee. Onpa järkevää.

Nyt hiljaa Sami!!!

Kui?

Vierailija
22/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vilkaisin jotain hänen stand uppiaan youtubesta ja vitsit näytti suurimmaksi osaksi olevan sitä että Hedberg puhuu hassuilla äänillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä kommareiden Hedberg-viha tänään on ollut? Ymmärrän et kaikki ei tykkää kaikista koomikoista, mut koko some sekaisin kun vihernarkot ulisee. Onpa järkevää.

Kaksi sanaa jotka kuvaavat Suomea erittäin hyvin: Janten laki.

Kumma että tuo käsite on alun perin lähtöisin Norjasta eikä Suomesta, koska Suomihan sen alan suurvalta on. 

Vierailija
24/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan! Typerät jutut ja näyttää ylikasvaneelta vauvalta. Olen huomannut, että Hedbergiä pitää hauskana hieman yksinkertaiset ihmiset, jotka tarvitsevat tavallaan luvan/käskyn, että nyt voi ja pitää nauraa kun on hauska mies kyseessä, on hupivaatetta jne. kuvioissa. Uppoaa varmasti samaan kansanosaan joka katsoo Putousta, Possea ja muita vastaavia.

Inhoan Putousta, Possea, Kingiä yms mutta Hedberg on hauska. Annat kyllä ihan itse itsestäsi yksinkertaisen kuvan kun teet tuollaisia yleistyksiä ja haukut koomikon ulkonäköä. Kaikkien ei tarvitse tykätä kaikesta, mutta ei toisten makuja tarvitse haukkua.

Vierailija
25/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esim. Mika Eirtovaara on huomattavasti hauskempi. Samin jutut alkaa olla aika kulahtaneita, ei ne hassut äänet ja vanhat vitsit jaksa vuositolkulla naurattaa.

Vierailija
26/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sami-fani kirjoitti:

Samilla on älykästä, hieman kuivahtavaa brittityyppistä huumoria, johon sisältyy aina joku oivallus ja jota esittäjä ei millään tavoin alleviivaa. Toivon Samille menestystä tv-uran parissa. Olen aina ajatellut häntä Ricky Gervaisin perinteen jatkajana Suomessa. 

Tää kommentti oli jo älykkäämpää ja hauskempaa kuin Hedbergin setit. Täähän oli sarkasmia, eikö?

Vierailija
27/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI! Näen punaista heti jo kun sen ärsyttävä naama (just se virne) lävähtää eteen :D jutuissa ei mitään hauskaa, ja äijä patsastelee lavalla myhäillen "naurakaa mulle ku mä oon niin vitun hyvä", kuten 99% kaikista stand up-koomikoista. Ärsyttävää katseltavaa.

Vierailija
28/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
29/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun makuuni. Onneksi sen keikoille ei ole pakko mennä.

Menestystä ja kaikkea hyvää Samille

Vierailija
30/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedbergin juttujen hauskuuteen en ota kantaa, mutta en vain pysty ymmärtämään miten ihmiset aina vain jaksavat haukkua muiden ihmisten painoa ja ulkonäköä. Näillä ei liene hirveästi tekemistä sen kanssa onko joku hyvä koomikko.

Vierailija
31/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kului loppuun, kuten kaikki Suomessa.

Vierailija
32/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan! Typerät jutut ja näyttää ylikasvaneelta vauvalta. Olen huomannut, että Hedbergiä pitää hauskana hieman yksinkertaiset ihmiset, jotka tarvitsevat tavallaan luvan/käskyn, että nyt voi ja pitää nauraa kun on hauska mies kyseessä, on hupivaatetta jne. kuvioissa. Uppoaa varmasti samaan kansanosaan joka katsoo Putousta, Possea ja muita vastaavia.

Juuri noin, en tiedä miten tyhmä ja yksinkertainen ihmisen pitää olla että noita säälittäviä muka koomikkoluusereita jaksaa kuunnella.

Joppetshow vintiöt ja mitä näitä olikaan samaa paskas kuin tämän häälpperin jutut.

Tehdään joukkokanne maikkari ja nelosta vastaan, mitä pahaa me olemme tehneet että meitä rangaistaa ala-arvoisilla ohjelmilla, maikkari ja nelonen on kunnostautnut tässä ihmisten aliarvioinnissa kiitettävästi, loukkavaa tarjota tullaista paskaa tv:ssä.

Vierailija
33/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuspoliisi tuli paikalle kertomaan ainoan oikean mielipiteen.

Vierailija
34/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedbergin juttujen hauskuuteen en ota kantaa, mutta en vain pysty ymmärtämään miten ihmiset aina vain jaksavat haukkua muiden ihmisten painoa ja ulkonäköä. Näillä ei liene hirveästi tekemistä sen kanssa onko joku hyvä koomikko.

Koska se näyttää ahneelta ihan kaikelle. Ruoka maistuu, grillimättö pursuaa ulos pikkuisen ja ahnehtivan elostelijan suunpielistä kuolan ja sinapin kera,  ja joka perkeleen rakoseen se on menossa missä vain setelin kulma vilahtaa.

Sen pienet ahneet silmät pälyilevät ovelina ympärilleen ja se ressukka luulee, ettei sitä kukaan huomaa! Sen mökkiä rempataan, suu käy ja rasva tirisee, se esittelee kotiaan naisten lehdissä, se on menossa uuteen sarjaan, se porsastelee 4 tähden illallisilla, se esittelee vihkikuvaansa ja vaimoaan siellä sun täällä ja ei ole enää kohta sellaista paikkaa, missä se ei olisi röllykkäisen olemuksensa kanssa saapastellut ja vääntänyt sitä oksettavaa läppäänsä, mikä ei naurata, ei naurata, ei!!

Vierailija
35/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos sanon, että olen kansallissosialisti (ei rasistinen sellainen) ja en tykkää Hedbergistä, hänellä on huonot jutut ja karisma puuttuu.

Onnittelut "ei-rasistisen kansallissosialistin" käsitteen lanseeraamisesta. Seuraavaksi pörssisijoittamisella elävä kommunisti?

Vierailija
36/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen puolelta poimittua, tyyppi kirjoitti eilen: "tässä lyttääjien maailmassa on uskomattoman tärkeää saada positiivista palautetta ja tukea". Sama tyyppi tänään: "vittu tuo hedberg on kyrpä homo".

Vierailija
37/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se näyttää ahneelta ihan kaikelle. Ruoka maistuu, grillimättö pursuaa ulos pikkuisen ja ahnehtivan elostelijan suunpielistä kuolan ja sinapin kera,  ja joka perkeleen rakoseen se on menossa missä vain setelin kulma vilahtaa.

Sen pienet ahneet silmät pälyilevät ovelina ympärilleen ja se ressukka luulee, ettei sitä kukaan huomaa! Sen mökkiä rempataan, suu käy ja rasva tirisee, se esittelee kotiaan naisten lehdissä, se on menossa uuteen sarjaan, se porsastelee 4 tähden illallisilla, se esittelee vihkikuvaansa ja vaimoaan siellä sun täällä ja ei ole enää kohta sellaista paikkaa, missä se ei olisi röllykkäisen olemuksensa kanssa saapastellut ja vääntänyt sitä oksettavaa läppäänsä, mikä ei naurata, ei naurata, ei!!

No tää tuli tunteella.

Vierailija
38/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, olen sitten se poikkeus, joka vahvistaa säännön: Olen katsonut vajaan yhden jakson Putousta (järkyttävän huonoa "huumoria") enkä edes tiedä, mikä on Posse. Minusta Hedberg on älykäs, mutta uskaltaa silti käyttää myös alatyyliä (sopivasti), hyvä imitaattori ja karismaattinen.

Eli kyllä.

Vierailija
39/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillit huurussa ohjelmaa olen katsonut vedet silmissä. Siinä ainakin on hauska. Stand upista en niin tiedä.

Vierailija
40/46 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin, en tiedä miten tyhmä ja yksinkertainen ihmisen pitää olla että noita säälittäviä muka koomikkoluusereita jaksaa kuunnella.

Joppetshow vintiöt ja mitä näitä olikaan samaa paskas kuin tämän häälpperin jutut.

Tehdään joukkokanne maikkari ja nelosta vastaan, mitä pahaa me olemme tehneet että meitä rangaistaa ala-arvoisilla ohjelmilla, maikkari ja nelonen on kunnostautnut tässä ihmisten aliarvioinnissa kiitettävästi, loukkavaa tarjota tullaista paskaa tv:ssä.

Ei koskaan pidä aliarvioida ihmisten huonoa makua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän